2016-03-16, 04:15
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Är du ironisk?

Nej.
Jag håller på Trump, men jag anser Cruz är god tvåa samt att Cruz har sunda kristna värderingar, vilket jag tror Trump också har men han har inte uttalat detta så tydligt som Cruz, vilket jag skulle önska han gjorde.
2016-03-16, 04:18
Medlem
Christopheruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Nej.
Jag håller på Trump, men jag anser Cruz är god tvåa samt att Cruz har sunda kristna värderingar, vilket jag tror Trump också har men han har inte uttalat detta så tydligt som Cruz, vilket jag skulle önska han gjorde.

De flesta har väl "sunda kristna värderingar" eller vad menar du?
2016-03-16, 04:19
Medlem
Grävulens avatar
Tycker Trump känns mer äkta kristen. Ted Cruz ser falsk ut och låter falsk sen ljuger han och stjäl ständigt poänger från Trump. We will build the wall sa han förra debatten och Trimp stirrade på honom som en groda.

Rubio och Cruz är etablissemangets strategi för att behålla makten samtidigt som de importerar miljontals fattiga illegala invandrare och förråder USAs låg och medelklass.
2016-03-16, 04:19
Moderator
sm910difs avatar
IL-distriken just nu:
1-5, samtliga Trump, så gott som säkert.
6: Samtliga Trump, skulle kunna tappa 1.
7: Samtliga Kasich, så gott som säkert.
8: Samtliga Trump, så gott som säkert
9: Kasich, Kasich, Trump, lär sluta så.
10 Kasich, Kasich, Trump, 27%, lär sluta så.
11-12: Samtliga Trump, lär sluta så
13: Trump, Cruz, Cruz, lär sluta så.
14: Samtliga trump, lär sluta så.
15: Trump, Cruz, Trump, lär sluta så.
16: Cruz, Trump, Trump, Cruz skulle kunna ta 1 till.
17 Cruz, Trump,Cruz, lär sluta så
18: Samtliga Cruz, Trump kanske skulle kunna ta 1.

Totalt: Trump 38, Kasich 7, Cruz 9.
Känns som Trump har tappat en hel del delegater jämfört med vad han borde kunnat fått utifrån popular vote.
2016-03-16, 04:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Ok... Du är verkligen ett efterblivet jävla ärkesvin. Vi har precis blivit av med "experten" i 6 månader, hoppas att du försvinner också, din tids- och energikrävande jävla låg-iq-maskin. Bara dra åt helvete och fråga aldrig mer om saker när du aldrig någonsin kan ta till dig och tänka själv utefter svaren du får.
Haha, du tramsar om Missouri och är riktigt full, vilket är förståeligt med tanke på hur bra det har gått för Trump
Men min tålamod är inte obegränsligt
2016-03-16, 04:20
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Trump ser ut att ta 75% av delegaterna i Illinois.

Tight som fan i Missouri. Lustigt nog är ställningen just nu att Cruz "tar" delstaten, men att Trump tar 2/3 av delegaterna (Cruz har fått en massa röster i distrikt 7, men Trump ser ut att ta de andra distrikten).

Hursomhelst, det är inget snack längre. Trump kommer att vinna det här. Det blev förvisso ingen knockout i den här ronden. Men motståndaren är rejält groggy och har helt tappat sin energi. Det behövs inte många ronder till, åsså har han dunkat ner honom i golvet så hårt att han aldrig kommer upp igen.
2016-03-16, 04:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Tight som fan i Missouri. Lustigt nog är ställningen just nu att Cruz "tar" delstaten, men att Trump tar 2/3 av delegaterna (Cruz har fått en massa röster i distrikt 7, men Trump ser ut att ta de andra distrikten).
Är du också full? Igen?
Trump leder enligt http://www.decisiondeskhq.com/results/2016/primary/gop/president/missouri/
2016-03-16, 04:25
Medlem
Nu sa de just i TV4 att Trump enl. alla undersökningar vore fullständigt chanslös mot Clinton. Vi får börja förbereda oss på Clinton helt enkelt.
2016-03-16, 04:29
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1s4n7hr0p3
men du glömmer K.O:n i florida....rubio sover med fiskarna i havet nu och trump fick över 1 miljon röster. asså kasich är bara i vägen

Jag talar om knockout i räjset som helhet.

Om du ska hålla på och enögt jubla över en vinst i Florida, så börjar du låta som Kasich.
2016-03-16, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Nu sa de just i TV4 att Trump enl. alla undersökningar vore fullständigt chanslös mot Clinton. Vi får börja förbereda oss på Clinton helt enkelt.
TV4 och alla andra judekanaler som sade att Trump var ett skämt för inte så länge sedan?
Den gamla haggan Clinton kommer Trump att demolera.
2016-03-16, 04:30
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn

Ja, då är det bara att ställa in valet då och ge nycklarna till fru Clinton. I.o.m att TV4 och "experter" säger så..
2016-03-16, 04:31
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Just nu har Trump 230 delegater. Av 367. Det blir 63% av delegaterna.
Just nu.

100% säkra:

Marianaöarna: 9
Florida: 99
Ohio: 0

På väg:

North Carolina: 30
Illinois: 49
Missouri: 37

Sammantaget: 224 av 367 = 61% av delegaterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in