2016-03-14, 23:04
Medlem
AssaultQueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uppohoppa
Jo, visst händer det. Framför allt nere i Vasastan, andra lång och runt Slottskogen. Är ingen "huligan" själv, men har faktiskt en gång blivit jagad av Gaisare i Slottis

Skämtar du eller?

som jag skrev ...så vet jag inte men hör ändå mkt..

att du blir jagad i Slottskogen innebär ju inte att GM och WM spontanslåss eller? förstår om du som liten finnig ITK vill hävda dig mot alla fjuniga 08.r som vill men inte vågar ta klivet från nätet till gatan men jag ser det som ett gott betyg att vi på västkusten sköter det utanför rampljuset..

väl mött/
AQ
Citera
2016-03-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AssaultQueen
som jag skrev ...så vet jag inte men hör ändå mkt..

att du blir jagad i Slottskogen innebär ju inte att GM och WM spontanslåss eller? förstår om du som liten finnig ITK vill hävda dig mot alla fjuniga 08.r som vill men inte vågar ta klivet från nätet till gatan men jag ser det som ett gott betyg att vi på västkusten sköter det utanför rampljuset..

väl mött/
AQ
Nog för att du är en fjant, men jag kan inte hålla mig..
GM har inte existerat på drygt 10 år
Citera
2016-03-15, 18:14
Medlem
manodepressivs avatar
Derbygroll på Karlbergs station.
Citera
2016-03-15, 18:48
Avstängd
Vittnet i ep måste varit full som tror att "huliganerna" dragit batonger. Måste blandat ihop det med civvare. Om någon grupp kör med batong 2016 så är det något fundamentalt fel
Citera
2016-03-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Vittnet i ep måste varit full som tror att "huliganerna" dragit batonger. Måste blandat ihop det med civvare. Om någon grupp kör med batong 2016 så är det något fundamentalt fel

Stämmer utmärkt.
Citera
2016-03-15, 21:27
Medlem
Sådär alla huliganexperter som är expert på allt utan att behöva vara på plats. Vad hände på parkeringen utanför mc donalds i solna centrum innan match?
Citera
2016-03-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martin.1972
Sådär alla huliganexperter som är expert på allt utan att behöva vara på plats. Vad hände på parkeringen utanför mc donalds i solna centrum innan match?

Nån parkerade och några käkade hamburgare.....
Citera
2016-03-15, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfart
Nån parkerade och några käkade hamburgare.....

Möjligt, jag har ingen aning jag bor inte i Stockholm men som så många andra så vet jag ändå allt.
Citera
2016-03-17, 22:19
Medlem
Godhems avatar
Blåvitt-Djurgården träningsmatch på Ullevi lördag och Frölunda-Djurgården (hockey) på söndag.
Blir det nått följe som vill tillbringa helgen på gatorna i Sveriges framsida?
Citera
2016-03-18, 22:36
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godhem
Blåvitt-Djurgården träningsmatch på Ullevi lördag och Frölunda-Djurgården (hockey) på söndag.
Blir det nått följe som vill tillbringa helgen på gatorna i Sveriges framsida?
Vet att en träff ska hållas vid Göteborgsoperan iaf.
Citera
2016-03-20, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Vet att en träff ska hållas vid Göteborgsoperan iaf.

Vad fan ska djurgårn göra? Dom har ingen som helst chans mot wm.
Citera
2016-03-20, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
Vad fan ska djurgårn göra? Dom har ingen som helst chans mot wm.

Just här du har "problemet" idag, Folk gillar att hetsa men väldigt få är villiga att ta en fajk där man med 99% chans kommer att åka i backen och torska.

Någon gång vänder det men för att bli sammansvetsade och en bra liga är det dem bästa man ska möta och ta lärdom av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in