Citat:
Ursprungligen postat av
H4XXM4N1337
Finns inget hyckleri. Du utgår från att Trump hindrade veteranerna att bedriva sin verksamhet för att de var veteraner och inte för att de förstör gatubilden.
Nej, jag utgår efter att han aktivt vid minst två skilda tillfällen ville att politikerna skulle förbjuda dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
H4XXM4N1337
Tror du han hade välkomnat zigenare utanför Trump Tower?Hemlösa?
Jaha, så Veteraner är lika med zigenare nu?
Citat:
Ursprungligen postat av
H4XXM4N1337
Nej, det spelar ingen roll att det var veteraner, det spelar heller ingen roll att de har rätten att sälja där nu, det är irrelevant. Trump ville att de skulle avlägsna sig eftersom de störde gatubilden, inte för att de var veteraner.
De hade rätten långt innan han började tjafsa om det då lagen är sedan inbördeskriget, veteranerna är skyddade från att drivas bort ifrån området (sist jag hade koll iallfal, det kan ha skett lagändringar) så länge de försöker att sälja varor, det var detta han störde sig på och därmed aktivt ville att politikerna skulle ändra eller rent av ta bort den lagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
H4XXM4N1337
Du är inte kritisk, du är besatt, och som jag bevisat ovan endast ute efter att skriva om verkligheten så att den passar din egen agenda.
Du har tyvärr inte bevisat någonting förutom att du tydligen anser att veteraner är lika med zigenare.
Citat:
Ursprungligen postat av
H4XXM4N1337
Nej, du kanske inte är avundsjuk på att Trump är en bra fastighetsmagnat, däremot, och ljug inte igen nu, så är du mycket avundsjuk på hans pengar, hans sociala status och alla vackra kvinnor som skulle få göra vad som helst för att vara med honom.
Tyvärr så har du fel, visst det vore trevligt att vara stormrik men jag sitter inte och suktar efter hans pengar, hans sociala status skiter jag fullkomligt i då jag trivs relativt bra med att vara singel och inte någon som tvingas vara vaksam vid alla sociala tillfällen för att riskera att mitt rykte går åt helvete osv.
Sedan så bryr jag mig inte nämnvärt över om kvinnor trånar efter honom, vill jag ligga så behöver jag inte direkt kämpa för det jag heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
H4XXM4N1337
Du vet att du inte har något av detta och därför måste du rationalisera bort dina känslor med tvivelaktiga "argument" och låtsas som att du egentligen bara är en objektiv röst bland alla andra.
Jag vågar nästan sätta alla mina pengar på att jag (åtminstone) försöker vara mer objektiv än vad du är, som sagt jag är öppen med att jag inte håller med Donald Trump i många frågor men han är trots det något positivt för USA då han är ett bevis för att USA behöver förändringar både bland folket och inom politiken. (där allt från ett förbud av mutor skall återinföras samt att det behöver ske ett stort utbyte bland politikerna samt införandet av fler partier så att det amerikanska folket faktiskt kan enas bakom specifika frågor utan att känna ett fullkomligt hat mot det egna partiet)
Citat:
Ursprungligen postat av
H4XXM4N1337
Jag har mött många som kan förklara utan problem varför de inte gillar Trump, du gömmer dig dock bakom desperata lögner och rationaliseringar, därför är du inte genuin.
Fast jag har sagt varför, jag tycker han är otydlig med hur han ska driva igenom ens hälften av det han lovar, muren (och hur han ska få Mexiko att betala den utan att den amerikanska befolkningen skall betala för den) är ett sådant exempel men även varför han (vad jag själv har läst) vill återinföra delar av det gamla systemet där försäkringsbolagen har rätten att neka folk om de får långvariga sjukdomar (cancer, diabetes osv) så jo jag har varit tydlig även om jag inte tjatar om det och jag ska inte behöva tjata om det varje gång jag säger något som är kritiskt mot Trump, och som sagt denna tråd är inte en hyllningstråd.
Sedan så är chansen stor att mycket av det han lovar inte går igenom, speciellt om senaten inte dansar efter hans pipa utan kräver kompromisser eller något i utbyte för att gå med på hans förslag.