Citat:
Ursprungligen postat av
H4XXM4N1337
Kanske för att de stod framför hans byggnad och han vill inte ha någon som står och säljer utanför Trump tower?
Vilket de får tack vare en lag som skapades för att hjälpa veteraner.
Citat:
Ursprungligen postat av
H4XXM4N1337
Du verkar lida av någon patologisk störning som gör att du måste skriva minst tio inlägg varje dag om hur mycket du hatar Trump
Jag har sagt positiva saker om honom också (bland annat att han är ett gott bevis för att USA faktiskt skulle behöva fler än två partier då partierna klart och tydligt inte vet vart de själva står eller har sina väljare) saken är den att jag även är öppen med att jag inte ställer mig bakom det mesta han säger, men jag visste inte att detta var en tråd där man endast skulle hylla Donald Trump?
Att faktiskt vara kritisk är något hälsosamt och att vissa här inne sväljer exakt allt han säger är endast ett bevis för att det finns får inom alla politiska spektrum.
Citat:
Ursprungligen postat av
H4XXM4N1337
fast egentligen är du nog bara avundsjuk eftersom du själv är så tragisk jämfört med en man som de flesta sunda västerländska män respekterar och ser upp till.
Jag är (tyvärr) inte avundsjuk, är faktiskt inte intresserad av fastigheter eller göra mitt namn till en försäljningsvara.
Men jag visste inte att lyfta fram hycklade var lika med att vara avundsjuk, betyder det att jag är avundsjuk på många svenska politiker?
Vad du verkar definiera som respekt (snacket om alpha kontra beta hanar och sexiga män (det sista är mer menat som ett skämt) som några exempel) anser jag är snarare snudd till homoerotik.
Jag respekterar de flesta här inne (jag kan peka ut en handfull med individer som jag absolut inte har någon respekt för i denna tråd men du är inte en av dessa) då alla har rätten att tycka, tänka och säga vad de vill men bara för att jag respekterar åsikter så betyder det inte att jag håller med dem.