Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Ja, allt är en konspiration mot dig. Hundratals män låtsas vara kvinnor i flera år enbart för att säga att dina teorier är fel. Foliehatt much?
Vi talar om 1-2 personer som har som hobby att e-transa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Du har aldrig läst på universitet, that's for sure. Skulle du presentera innehållet på ett universitet så skulle du bli skrattad åt. Dina bevis är i form av utryckta citat från porraktriser i blaskor, kom igen? Dags att sluta trolla snart?
Här är en legit forskare,
Citat:
As head of the Society for the Scientific Study of Sexuality, Finnish sociologist Osmo Kontula is preparing his presidential address to be delivered at the society’s November conference.
He’s pondering the results of sex surveys he has been conducting since 1971, which have recently *revealed some startling results: • A big drop in female orgasms. More women, particularly young women, having trouble climaxing.• More arousal and lubrication problems, especially in younger and much older women.• An increasing desire gap between men and women, with more women going off sex.• Even young women experiencing loss of desire, with one in four losing interest even less than two years into a relationship.• A big drop in sexual frequency, with more and more couples *celibate.
Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Dvärgtjockisen som drömmer att han själv var en kvinna.
Min man är van vid att jag passar upp på honom han har 0 intresse av vanliga kvinnor som inte har den inställningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aktuellnutid
Sant. Men det pekar liksom i en viss riktning. Det pekar på Babianen och ger personen en stor skopa auktoritet om personen i fråga råkar ha rätt i en annan så viktig fråga.
Om man gillar sex då investerar man i att vara sexig. Om man gillar bilar då investerar man i bilar. De flesta kvinnor investerar i att vara feta och fula vilket är motsatsen till att vara intresserad av sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aktuellnutid
Gillar det.
Alltså jag säger inte att babianen eller eventuell människosyn är önskvärd. Dock tror jag att det ligger mycket i det hen säger. Även om det kanske inte riktigt är så att all sex med kvinnor ses som våldtäkt från kvinnans ögon så ligger det nog mycket i den här versionen och jag tror att den är betydligt närmre sanningen (verkligheten) än den glamorösa sex and the city story vi dagligen ser i media
Vådtäkt är fel ord, "övergrepp" är mer rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Jag och många kvinnor med mig vet skillnaden mellan övergrepp och samtyckande sex. Förstår inte vad sex and the city har med saken att göra. Att majoriteten av kvinnor skulle uppfatta sex som våldtäkt är bs.
Men förstår du inte att kvinnor inte samtycker till sex med män "på riktigt"? Det är mer att de "ställer upp" fast de egentligen inte vill.