2016-03-15, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Jag behöver inte lägga ut en sådan bild i den här tråden, jag vet att jag är kvinna. Att du kallar alla som inte delar din åsikt för gubbar får stå för din snäva världsbild. Jag återfinns i rump-tråden om nu någon tvivlar.

Vi har inte konstaterat något. Det har du gjort och du är en person, du kan inte lägga din åsikt som den enda gällande, det är översitteri.

För vissa kvinnor kan det säkert vara praktiskt att dela på praktiska saker med en kvinnlig vän, som en inneboende. Det är inte samma sak som att vilja ha en relation med en kvinna, eller sex. Vilket de flesta heterosexuella kvinnor vill, på ett eller annat sätt.
(FB) Ta bilder på era rumpor!

Menar du denna?
Citera
2016-03-15, 14:56
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
(FB) Ta bilder på era rumpor!

Menar du denna?
Jupp
Citera
2016-03-15, 15:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Man tycker du att poletten borde trilla ner när du i stället för att bemöta argument bara upprepar samma saker. Jag har redan motbevisat allt du upprepar nu.

Länk till där du har motbevisat det som jag säger?

Citat:
Det finns ju inte en enda kvinna som håller med dig. Att du har hittat på dina teorier som ingen kvinna håller med om är ett bevis på din avsaknad av kontakt med kvinnor.

1) Det beror på att alla här som säger att de är kvinnor är e-transor.

2) Men jag har postat massor med belägg för det som jag säger inklusive citat från andra kvinnor.

3) Um, vem vill ha kontakt med kvinnor?

Citat:
Förresten, ingen har citerat/skrivit PM angående att de tycker att din fru ser snygg ut, vad konstigt! Det finns nog ingen man som tänder på henne, inte ens du själv.

OK. Var glada att ni slipper ha sex med mig.
Citera
2016-03-15, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Länk till där du har motbevisat det som jag säger?

Klicka på mitt användarnamn till vänster, välj "Hitta alla inlägg av Majoris i detta ämne".

Citat:
Det beror på att alla här som säger att de är kvinnor är e-transor.

Ja, allt är en konspiration mot dig. Hundratals män låtsas vara kvinnor i flera år enbart för att säga att dina teorier är fel. Foliehatt much?

Citat:
Men jag har postat massor med belägg för det som jag säger inklusive citat från andra kvinnor.

Du har aldrig läst på universitet, that's for sure. Skulle du presentera innehållet på ett universitet så skulle du bli skrattad åt. Dina bevis är i form av utryckta citat från porraktriser i blaskor, kom igen? Dags att sluta trolla snart?

Citat:
Um, vem vill ha kontakt med kvinnor?

Dvärgtjockisen som drömmer att han själv var en kvinna.

Citat:
OK. Var glada att ni slipper ha sex med mig.

Alla är glada över att de slipper besudlas av dig och din äckliga fru.
Senast redigerad av Majoris 2016-03-15 kl. 15:21.
Citera
2016-03-15, 15:51
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Ja om ni ska köpa sex av en kvinna genom att försörja henne (eller betala på något annat sätt) då måste ni vara socialt normala.

2) Men kvinnor kommer inte att ha sex med er (eller andra män) gratis för att ni har social kompetens aka "säger rätt saker".
Tom jag som kan vara rätt så klumpig socialt, har träffat kvinnor som jag haft sex med. Jag har inte köpt sex eller försörjt någon annan än mig själv. Du hänvisar till inlägg på nätet där nån påstår att kvinnor inte har sex med män frivilligt och hävdar att du är den ende som har rätt, trots att i stort sett alla säger emot dig. Dina argument håller inte. Du kan sluta tjata om Ron Jeremy för det är inget argument. F.ö har du tidigare skrivit att alla kvinnor vill ligga just med Ron Jeremy därför att det är "hett".

Du får ha vilka åsikter du vill men du får respektera att andra har andra åsikter än vad du har och du ska inte sitta här och säga "du ljuger" eller "du e-transar" till alla som säger emot dig. Det är inte att argumentera eller diskutera på ett hederligt sätt. Vidare kan du lägga ned ditt tjat om att vi ska lägga upp bilder och videos. Ingen här tycks vara intresserad av det utom du.

Fortsätter du tjata om att andra debattörer ska lägga upp bilder, videos, kallar folk för e-transor, fulgubbar och lögnare så kommer jag rpa vartenda sånt inlägg från dig.
Citera
2016-03-15, 16:04
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

Gillar det.

Alltså jag säger inte att babianen eller eventuell människosyn är önskvärd. Dock tror jag att det ligger mycket i det hen säger. Även om det kanske inte riktigt är så att all sex med kvinnor ses som våldtäkt från kvinnans ögon så ligger det nog mycket i den här versionen och jag tror att den är betydligt närmre sanningen (verkligheten) än den glamorösa sex and the city story vi dagligen ser i media

Jag och många kvinnor med mig vet skillnaden mellan övergrepp och samtyckande sex. Förstår inte vad sex and the city har med saken att göra. Att majoriteten av kvinnor skulle uppfatta sex som våldtäkt är bs.
Citera
2016-03-15, 16:55
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Jag och många kvinnor med mig vet skillnaden mellan övergrepp och samtyckande sex. Förstår inte vad sex and the city har med saken att göra. Att majoriteten av kvinnor skulle uppfatta sex som våldtäkt är bs.
Exakt. Dessutom påstår ju tidigare nämnda raketforskare att kvinnor vill bli våldtagna och att sex är äckligt men att kvinnor enbart tänder på sånt som är äckligt, motbjudande och vidrigt. Själv vill hen inte bli våldtagen men hen uttalar sig tvärsäkert om att alla andra vill bli det och hänvisar till porrfilmer, porrnoveller och inlägg på forum där folk PÅSTÅR att de är kvinnor som vill bli våldtagna (där snackar vi lögnaktiga e-transor och fulgubbar på riktigt). Makes no sense om vi ser hur våldtäktsoffer brukar må.
Citera
2016-03-15, 17:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja, allt är en konspiration mot dig. Hundratals män låtsas vara kvinnor i flera år enbart för att säga att dina teorier är fel. Foliehatt much?

Vi talar om 1-2 personer som har som hobby att e-transa.

Citat:
Du har aldrig läst på universitet, that's for sure. Skulle du presentera innehållet på ett universitet så skulle du bli skrattad åt. Dina bevis är i form av utryckta citat från porraktriser i blaskor, kom igen? Dags att sluta trolla snart?

Här är en legit forskare,

Citat:
As head of the Society for the Scientific Study of Sexuality, Finnish sociologist Osmo Kontula is preparing his presidential address to be delivered at the society’s November conference.

He’s pondering the results of sex surveys he has been conducting since 1971, which have recently *revealed some startling results: • A big drop in female orgasms. More women, particularly young women, having trouble climaxing.• More arousal and lubrication problems, especially in younger and much older women.• An increasing desire gap between men and women, with more women going off sex.• Even young women experiencing loss of desire, with one in four losing interest even less than two years into a relationship.• A big drop in sexual frequency, with more and more couples *celibate.

Citat:
Dvärgtjockisen som drömmer att han själv var en kvinna.

Min man är van vid att jag passar upp på honom han har 0 intresse av vanliga kvinnor som inte har den inställningen.

Citat:
Sant. Men det pekar liksom i en viss riktning. Det pekar på Babianen och ger personen en stor skopa auktoritet om personen i fråga råkar ha rätt i en annan så viktig fråga.

Om man gillar sex då investerar man i att vara sexig. Om man gillar bilar då investerar man i bilar. De flesta kvinnor investerar i att vara feta och fula vilket är motsatsen till att vara intresserad av sex.

Citat:

Gillar det.

Alltså jag säger inte att babianen eller eventuell människosyn är önskvärd. Dock tror jag att det ligger mycket i det hen säger. Även om det kanske inte riktigt är så att all sex med kvinnor ses som våldtäkt från kvinnans ögon så ligger det nog mycket i den här versionen och jag tror att den är betydligt närmre sanningen (verkligheten) än den glamorösa sex and the city story vi dagligen ser i media

Vådtäkt är fel ord, "övergrepp" är mer rätt.

Citat:

Men förstår du inte att kvinnor inte samtycker till sex med män "på riktigt"? Det är mer att de "ställer upp" fast de egentligen inte vill.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-15 kl. 17:59.
Citera
2016-03-15, 18:02
Medlem
Buffymyloves avatar
[quote=Babianen|56660670]
Vådtäkt är fel ord, "övergrepp" är mer rätt.

Men förstår du inte att kvinnor inte samtycker till sex med män "på riktigt"? Det är mer att de "ställer upp" fast de egentligen inte vill.[/Q

du har inga belägg som håller för att det skulle vara så för merparten kvinnor.
Citera
2016-03-15, 18:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:

du har inga belägg som håller för att det skulle vara så för merparten kvinnor.

1) Att kvinnor ställer upp fast de inte vill egentligen?

2) Att kvinnor känner att det är ett övergrepp?

3) Det är uppenbart från hur sex går till? En stor och tung man lägger sig ovan på en liten kvinna, för in sin kuk i henne, och bankar på henne med sin kropp?

4) Hur skulle kvinnor känna annars?

5) Skulle män vilja bli utsatta för det?

6) Om du vill ha empiriska belägg är det att kvinnor undviker sex så mycket som möjligt.
Citera
2016-03-15, 18:21
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
1) Att kvinnor ställer upp fast de inte vill egentligen?

2) Att kvinnor känner att det är ett övergrepp?

3) Det är uppenbart från hur sex går till? En stor och tung man lägger sig ovan på en liten kvinna, för in sin kuk i henne, och bankar på henne med sin kropp?

4) Hur skulle kvinnor känna annars?

5) Skulle män vilja bli utsatta för det?

6) Om du vill ha empiriska belägg är det att kvinnor undviker sex så mycket som möjligt.

det är ingen som helst empiri i dina påståenden, det är noll och intet. Det är dina egna åsikter du försöker pådyvla andra och inget annat.
Citera
2016-03-15, 18:37
Bannlyst
Citat:
Vi talar om 1-2 personer som har som hobby att e-transa.

Vi pratar om hundratals kvinnor. Ingen kvinna har någonsin hållit med dig på Flashback. Så fort någon inte håller med dig så säger du att de är män. Den enda mannen i såna diskussioner är du.

Citat:
Här är en legit forskare,

Det är vad en journalist har sagt om hans forskning. Ingen hänvisning till källan. Resultatet kan vara en ökning på 1%. Det handlar om enkäter.

Skicka ett mail till mr Osmo Kontula där du kortfattat förklarar din ståndpunkt, om han säger att det är helt korrekt så kommer jag att pussa dina fötter.

Citat:
Min man är van vid att jag passar upp på honom han har 0 intresse av vanliga kvinnor som inte har den inställningen.

Du sitter ju här hela tiden så det tror jag knappast.

Jag vill poängtera ännu en gång hur sjuk du är som låtsas vara en kvinna för att få mer gehör av anonyma personer.

Citat:
Om man gillar sex då investerar man i att vara sexig. Om man gillar bilar då investerar man i bilar. De flesta kvinnor investerar i att vara feta och fula vilket är motsatsen till att vara intresserad av sex.

Din fru är allt annat än sexig. Visa mig en enda person som tycker det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in