2016-03-14, 10:07
Medlem
Mehmeti ska vara nära Stabaek enligt KVP
2016-03-14, 10:10
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Mehmeti ska vara nära Stabaek enligt KVP

Jag gillar Agon. Han är lojal, gnäller inte och ger ett bra intryck. Han sköter sina uppgifter. Jag är dock med på att lämna honom. Han är fyra i rangordningen och vill så klart spela.
2016-03-14, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag gillar Agon. Han är lojal, gnäller inte och ger ett bra intryck. Han sköter sina uppgifter. Jag är dock med på att lämna honom. Han är fyra i rangordningen och vill så klart spela.
Håller med helt, den ultimata reserven egentligen.
2016-03-14, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Håller med helt, den ultimata reserven egentligen.

Kanske lämnar plats åt Kamara som ansluter till sommaren.
2016-03-14, 12:40
Medlem
Jag satt precis bakom avbytarbänken igår och noterade vilken härlig lirare Agon verkade vara. Sjöng med i Molins-ramsan. Skojade med lagkamrater och materialförvaltaren (?). Tycktes positiv i allmänhet. Tyckte också att han var rapp i steget när han kom in, även om hans högstanivå inte är så fantastisk. Men jag är nog mer skeptisk till Molins för tillfället, såg otroligt ringrostig ut igen. Det var ändå typ 8 månader sedan han kom tillbaka från skadan. Känns inte alltför hoppingivande.
2016-03-14, 13:56
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netflixandpill
Kanske lämnar plats åt Kamara som ansluter till sommaren.

Kamara som ser ut att behöva avsluta sin karriär pga ett medfött hjärtproblem eller en annan Kamara?
2016-03-14, 14:01
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Jag satt precis bakom avbytarbänken igår och noterade vilken härlig lirare Agon verkade vara. Sjöng med i Molins-ramsan. Skojade med lagkamrater och materialförvaltaren (?). Tycktes positiv i allmänhet. Tyckte också att han var rapp i steget när han kom in, även om hans högstanivå inte är så fantastisk. Men jag är nog mer skeptisk till Molins för tillfället, såg otroligt ringrostig ut igen. Det var ändå typ 8 månader sedan han kom tillbaka från skadan. Känns inte alltför hoppingivande.

Jag är också väldigt tveksam till Molins. Han ser inte ut att hänga med, ser väldigt seg ut.

Citat:
Ursprungligen postat av JohnbauerGrisen
Kamara som ser ut att behöva avsluta sin karriär pga ett medfött hjärtproblem eller en annan Kamara?

Örebro-Kamara.
2016-03-14, 15:27
Bannlyst
http://www.stabak.no/news/article/kkevtyw6dj411um6jli452u3t/title/stabaek-signerer-spiss

Klar för Stabek.
2016-03-14, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
http://www.stabak.no/news/article/kkevtyw6dj411um6jli452u3t/title/stabaek-signerer-spiss

Klar för Stabek.

Skönt. Synd att de verka vara 0 kr i övergångssumma. 2 miljoner åt helvete med andra ord (som han fick i sign on)
2016-03-14, 23:28
Medlem
ErPupones avatar
Enligt disco ska Sebbe Andersson lämna Dif för Peking
2016-03-14, 23:31
Medlem
LT10s avatar
Sebastian Andersson påväg till Norrköping. Nog hade man på känn att han skulle försvinna, typ till Helsingborg eller Falkenberg.

Pelle gör rätt som satsar på Ranégie, Sam, Olunga först och främst.
2016-03-14, 23:47
Medlem
ZlatanManias avatar
Tråkigt för alla Djurgårdare att bli av med en fanbärare.

Skämt åsido så är det logiskt, med Djurgårdens anfallsuppsättning och Sebs lön samt status lär det väl bara va skönt att bli av med honom och Norrköping är i behov av en "paniklösning" efter beskedet med Kamara.

Tror inte Seb lyckas avsevärt mycket bättre i Norrköping.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in