Citat:
Ursprungligen postat av
SRKP
Ursäkta mig, jag har fram tills för en vecka sedan laddat ner alla program på Öppet arkiv 50 - 70-talet utan minsta problem, så du kan inte hävda att inte programmet i princip skulle ha fungerat sedan 2013.
Och då börjar jag misstänka att det inte har rapporterats någon aktuell driftsstörning.
'Driftstörningen' är att Svtplay byter filformat på en del prg till format som inte Pirateplayer klarar av, förstår du inte det?
Citat:
Ursprungligen postat av
SRKP
Då har jag letat mig tillbaka 7 sidor och inte ett knyst om driftsstörning. Så dadda för vem?
Min fråga var om det sedan en vecka är en driftsstörning om man använder Pirateplayer?
Läs innantill nästa gång big mouth.
Men snälla lilla du ...
Så fort hemsidan pirateplay.se ligger nere så funkar inte heller Pirateplayer, och så har det varit sen programmet sist uppdaterades, alltså sen det skapades runt 2013.
Eftersom jag inte längre använder Pirateplayer då det just precis är osäkert pga ständiga avbrott, så håller jag definitivt inte heller längre koll på om dess hemsida är uppe eller nere.
Istället försökte jag tala om för dig vilket prg som numera gäller, och som funkar på Svtplay, URPlay och Öppet Arkiv, men inte ens det förstod du, utan väljer istället att kaxa, stackars dig ...
Var då istället bara glad så länge som Öppet Arkivs prg har det enda format som Pirateplayer klarar av, och de inte börjar använda nåt nytt mer komprimerat format där som inte Pirateplayer klarar, och sno dig på att ladda ned allt innan pirateplay.se försvinner för alltid, för killen som skrev Pirateplayer tröttnar väl snart på att betala för en overksam sajt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Serpico10
Om du kallar umans program grundläggande så skulle i princip alla som vill ladda ner något från playtjänster behöva vara data programmerare eller liknande. windows är ju som bekant en miljö utan en massa kommandotolkar och skit .Så som du försvarar det programmet så kan man ju börja undra om du är delaktig i programmeringen av programmet...
Du kan ju kritisera pirateplayer så mycket du vill men det är hittils det absolut bästa och enklaste programmet för att ladda ner från svtplay. Problemet är bara att det inte uppdateras av någon anledning.
Men snälla lilla du ...
I Pirateplayer måste man klistra in den URL man vill använda sig av, med Ctrl V, precis som i umans prg.
Man måste kryssa i om man vill ha text eller ej, precis som i umans prg.
Man måste fylla i vilket namn man vill ha på hämtad fil, precis som i umans.
VAD är då skillnaden, menar du ?! Pirateplayer har EXAKT desamma "kommandotolkar och skit" som du skriver att umans har ... SUCK(er)!
Och vad spelar det öht för roll om jag är inblandad i utvecklingen av umans, eller ej ?!
Det är jag inte, men umans prg - som funkar för mååånga fler filformat från Svt's sajter än Pirateplayer gör - är ju alltså det som FUNKAR idag, vilket Ofta inte LÄNGRE Pirateplayer gör, så VARFÖR då ALLS hålla på med ett Dött Koncept ?!
HANDHAVANDET är ju EXAKT DETSAMMA i umans!
Du bara MÅSTE vara en ren idiot!
Istället för att lyssna och lära så kaxar du bara emot.
.