Jag undrar hur länge de tänkt låta Trump leva?
De försökte ju ignorera, fungerade inte, Trump har nog med resurser för att nå ut ändå, då försökte de förlöjliga, det fungerade inte heller, stödet ökade.
Nu har de påbörjat den svenska modellen med våldsamma protester och yrkesprovokatörer som reser landet runt och provocerar, tätt följt av "journalister" som vill skapa bilden av massiva protester och skrämma trump-anhängare från att komma på mötena, som varit enorma publiksuccéer.
Det verkar inte heller fungera då gårdagens trump-möte i Florida blev en megasuccé!
Dem är ju uppenbarligen livrädda -säkert med all rätt- för att Trump ska få makten, men det verkar inte som att de kommer kunna stoppa honom på något snyggt sätt.
Så frågan är när "olyckan" sker? Får vi snart läsa om Trump i en helikopter-olycka? bilkrasch? Överdos? vad kan de hitta på tro?
Kommer de ha is i magen och vänta tills valet är färdigt eller vill de undvika martyrstatusen ala JFK och ta tag i saken redan innan?
Har Trump förstått detta och vidtar han nödvändiga försiktighetsåtgärder eller är han och hans stab Naiva™?
Efter att ha sett Politiskt Korrekta infiltrera hans möten och apa sig så blir jag lite orolig att säkerheten kring Trump är på tok för naiv, hoppas jag har fel.
Vad tror ni?
Edit:
Reporter på plats i Florida:
Youtube-klipp 3:35långt.