2016-03-05, 06:26
Medlem
MrSkargards avatar
Undrar hur det går för Goitom...
2016-03-05, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Är det Örlund, den gamla AIK-keepern, som ni fitthuven kallar Östlund och sen bara låter det ligga för att era lurar och paddor styr era liv? Skärp er.
Hahaha, fyfan vilken miss (från min sida). Jag hakade bara på och tänkte inte ens på att jag skrev Östlund.

Nej, det är ju Örat det gäller såklart.
2016-03-05, 09:19
Medlem
Enligt Norrortsporten så har AFC United gjort klart med John Mensah, 33, som b.la spelat i Pompey, Lyon mfl. klubbar och spelat 86 landskamper för Ghana.

Jag vill dock minnas att han var rejält skadedrabbad de sista proffsåren i europa. Spännande hursom.
2016-03-05, 10:54
Medlem
zio86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Är det Örlund, den gamla AIK-keepern, som ni fitthuven kallar Östlund och sen bara låter det ligga för att era lurar och paddor styr era liv? Skärp er.

Du har rätt i kritiken. Jag borde läst inlägget och rättat felet före inlägget postades. Be om ursäkt. Om du vill ha en eller två öl som plåster för skada och värk. Skicka mig gärna ett PM.
2016-03-05, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zio86
Du har rätt i kritiken. Jag borde läst inlägget och rättat felet före inlägget postades. Be om ursäkt. Om du vill ha en eller två öl som plåster för skada och värk. Skicka mig gärna ett PM.
+1, även jag kan bjucka på ett par bira för att försäkra en främling på nätet att jag inte lever mitt liv via "paddor och lurar"
2016-03-05, 19:23
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Enligt Norrortsporten så har AFC United gjort klart med John Mensah, 33, som b.la spelat i Pompey, Lyon mfl. klubbar och spelat 86 landskamper för Ghana.

Jag vill dock minnas att han var rejält skadedrabbad de sista proffsåren i europa. Spännande hursom.
Ja..Spännande. Med svenska mått mätt så får ju det sägas vara en "världsspelare"..Inte övedrivet gammal heller. Men man ska väl inte ha för stora förväntningar. Finns ju en anledning till att det gått som det gått sista åren.
2016-03-05, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Han satsar på att vara tillgänglig för OS-spel.
2016-03-05, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Han satsar på att vara tillgänglig för OS-spel.
Är Eritrea med i OS menar du?
2016-03-06, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Komiskt allting egentligen.
2016-03-08, 15:02
Avslutad
Kristofferson gör gällande att Bajen, idagarna, håller på att göra klart med "ung" brasilianare med tyngre meriter än Alex (som har ett par matcher/mål i deras Serie A). Talas om ett lån av det dyrare slaget. Byråkrati gör att det dragit ut på tiden.
2016-03-08, 17:31
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Kristofferson gör gällande att Bajen, idagarna, håller på att göra klart med "ung" brasilianare med tyngre meriter än Alex (som har ett par matcher/mål i deras Serie A). Talas om ett lån av det dyrare slaget. Byråkrati gör att det dragit ut på tiden.

Ryder Matos?
2016-03-09, 00:39
Medlem
Engvall har varit och provat på Stoke sedans Halmstad matchen. Gör han det bra i Allsvenskan fram till sommaren så kanske det trillar in ett bud.

Citat:
Prislappen: 25 milj
Direkt efter söndagens match mot Halmstad (3-0) flög Engvall till England för att genomföra två träningar och bekanta sig med Stoke.
Hur pass överens är ni om en övergång?
– Inte i detalj, men de vet ju ungefär vilka summor det rör sig om. Annars hade vi aldrig låtit honom åka, säger Mats Gren.
Enligt Sportbladets källor kommer IFK Göteborg att begära 25 miljoner kronor för sin anfallsstjärna, men man hoppas kunna få upp priset ytterligare om Engvall imponerar under sitt besök, och konkreta förhandlingar inleds.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/ifkgoteborg/article22393201.ab

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in