2016-03-07, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Efterblivet att ta så onödiga risker. Antar att dom inte får vara ute efter kl 9 på kvällen.
Hemsk musik också.
Ska man göra en film så tar man med det som är extra sjukt så det blir intressant.
Citera
2016-03-07, 16:51
Medlem
victoryzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Efterblivet att ta så onödiga risker. Antar att dom inte får vara ute efter kl 9 på kvällen.
Hemsk musik också.

Finns massa spots jag hellre målar på dagen än nattetid. Såg ju toklugnt ut, så varför inte?
Citera
2016-03-07, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Finns massa spots jag hellre målar på dagen än nattetid. Såg ju toklugnt ut, så varför inte?

Finns nog inte ett enda jag skulle så säg mig vart i runda slängar? Nja? Randoms som titta på, tåg kom, din definition av toklugn skulle jag kalla tokig. Klart det finns många värda som linje t.ex som likagärna kan målas dagtid om man har koll på tabellen och så men skulle ju knappast vara sämre nattetid.
Citera
2016-03-07, 22:17
Medlem
victoryzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Finns nog inte ett enda jag skulle så säg mig vart i runda slängar? Nja? Randoms som titta på, tåg kom, din definition av toklugn skulle jag kalla tokig. Klart det finns många värda som linje t.ex som likagärna kan målas dagtid om man har koll på tabellen och så men skulle ju knappast vara sämre nattetid.

Typ, längs alla linjer? Jag skulle inte ställa mig och göra färgfyll med bakgrund och detaljer men att köra krom och svart längs linjerna dagtid är väl inte direkt något nytt. Betydligt lättare att försvinna in i mängden dagtid än nattetid. Finns ju folk som lyckats måla panel och sen sätta sig i samma vagn vid backjump, samma princip gäller ju givetvis på linjen.

Har man tid och lust att vara uppe hela natten för att måla ett spot längs linjen är det ju kanske att föredra men min poäng är att det går finfint att måla dagtid. Av kommentarerna ovanför att döma så verkar ju folk tro att det är lika med självmord.
Senast redigerad av victoryz 2016-03-07 kl. 22:24.
Citera
2016-03-10, 11:32
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=VLYviIACJQ8 km har släppt något klipp... pinsamt
Citera
2016-03-10, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Typ, längs alla linjer? Jag skulle inte ställa mig och göra färgfyll med bakgrund och detaljer men att köra krom och svart längs linjerna dagtid är väl inte direkt något nytt. Betydligt lättare att försvinna in i mängden dagtid än nattetid. Finns ju folk som lyckats måla panel och sen sätta sig i samma vagn vid backjump, samma princip gäller ju givetvis på linjen.

Har man tid och lust att vara uppe hela natten för att måla ett spot längs linjen är det ju kanske att föredra men min poäng är att det går finfint att måla dagtid. Av kommentarerna ovanför att döma så verkar ju folk tro att det är lika med självmord.

Jojo att det går är de inge snack om och att de görs men det du sa att du visste många spots du HELLRE måla dagtid än nattetid. Japp lättare och försvinna i mängden men svårt och torska utan vittnen

Citat:
Ursprungligen postat av Keepersofthefaith
https://www.youtube.com/watch?v=VLYviIACJQ8 km har släppt något klipp... pinsamt

Vilka grabbar, om det inte hade vart för deras pissiga pojkattityd hade man kanske kunnat gilla dom. De skjuter sig själva över hela foten och kanske upp över bena med att måla så kefft på tåg och dessutom släppa rulle.
Senast redigerad av pogba 2016-03-10 kl. 13:27.
Citera
2016-03-10, 14:55
Medlem
Citat:
Jojo att det går är de inge snack om och att de görs men det du sa att du visste många spots du HELLRE måla dagtid än nattetid. Japp lättare och försvinna i mängden men svårt och torska utan vittnen

Vilka grabbar, om det inte hade vart för deras pissiga pojkattityd hade man kanske kunnat gilla dom. De skjuter sig själva över hela foten och kanske upp över bena med att måla så kefft på tåg och dessutom släppa rulle.
En sak jag verkligen inte förstår mig på, varför är det mer okej att måla fult på väggar än att måla fult på tåg?

Ifall det ska vara skillnad, så borde det väl vara tvärtom i och med att tågen buffas snabbare?
Citera
2016-03-10, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
En sak jag verkligen inte förstår mig på, varför är det mer okej att måla fult på väggar än att måla fult på tåg?

Ifall det ska vara skillnad, så borde det väl vara tvärtom i och med att tågen buffas snabbare?

Sa inte att de va okej eller inte sa att de skjuter sig själva i benet. Om du inte förstår skillnaden så antar jag att du är i samma period i livet som KM. För att resten av scenen kommer alltid se dom som små toys.
Citera
2016-03-10, 17:00
Medlem
Citat:
Sa inte att de va okej eller inte sa att de skjuter sig själva i benet. Om du inte förstår skillnaden så antar jag att du är i samma period i livet som KM. För att resten av scenen kommer alltid se dom som små toys.
Gud vad deppigt svar.

Det jag skrev om att måla vägg/tåg var inte bara riktat till dig, utan till alla som tycker att man ska ''lära sig måla'' innan man målar tåg.

Men med din inställning till yngre målare så tar jag för givet att du bara är avundsjuk på KM att dom målar mer än dig själv.
Citera
2016-03-10, 19:02
Medlem
UERATZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool

För att tågscenen liksom är lite helig. Sen en annan sak kan vara alla toys som helt sonika, klampar in och steker ut ett tåghak totalt
Citera
2016-03-10, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UERATZ
För att tågscenen liksom är lite helig. Sen en annan sak kan vara alla toys som helt sonika, klampar in och steker ut ett tåghak totalt
Tycker det är ett rätt dåligt argument, än ifall KM får följa med mer etablerade målare på deras hak så skulle de ju få skit för att måla tåg. Eller om de kör backjump på Stockholms sämsta station.

Meeen detta är alldeles för OT nu, tror jag...
Citera
2016-03-10, 20:03
Medlem
Wotoloms avatar
Jävla jidder om KM hela tiden, förstår inte hur dessa kids kan väcka så här pass mycket uppmärksamhet i den här forumdelen.

Citat:
Ursprungligen postat av Keepersofthefaith

Riktigt fula saker. Kan sätta min vänstra hand på att dom kommer att lägga ner graffen när dom torskar hårt sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in