2016-03-06, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Inte nazist, inte SMR:are.

Jag är varken "för" eller "emot" abort. Jag gillar inte glorifierandet eller lättsamhetiseringen av abort, men ändå, frågan står bara jävligt långt ner på min prioriteringslista. Jag häpnar över dessa kristna dårar som tycker att det är det absolut viktigaste som finns och som bygger hela sitt politiska intresse på den frågan. De är sjuka i huvudet.

Håller med dig. Amerikaner överlag verkar sjuka i huvudet faktiskt.
2016-03-06, 00:19
Medlem
Sorken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizza-face
Kommer en så pass konservativ och religiös kandidat som Cruz ha någon som helst chans mot Clinton? Spontant utan att ha kollat undersökningar känns det ju som att GOP kommer att förlora det racet.
http://www.realclearpolitics.com/epolls/2016/president/us/general_election_cruz_vs_clinton-4034.html

Enligt senaste pollsen skulle Cruz, Rubio eller Kasich vinna mot Clinton. Trump skulle förlora.
2016-03-06, 00:22
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Man skulle vilja glädja sig över att Trump tappar. Men då går den mycket värre dåren Teddy Cruz framåt...

Det är fan hur obegripligt som helst att Rep:s partiledning stödjer Cruz och motarbetar Trump. Men det är väl för att de vet att de inte kan styra Trump.
2016-03-06, 00:22
Medlem
HC47s avatar
Jag letar som en galning efter någon som streamar, men hittar ingenting. Någon som vet?

Lite irriterande att de är så sega med att räkna rösterna för D...
2016-03-06, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Det är fan hur obegripligt som helst att Rep:s partiledning stödjer Cruz och motarbetar Trump. Men det är väl för att de vet att de inte kan styra Trump.
Gör de det?
2016-03-06, 00:24
Medlem
Kan det vara så att Romney och grabbarna sagt åt Rubios och Johns väljare att rösta på Cruz för att få broken?
2016-03-06, 00:25
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Nej det stämmer inte, ingen är mer hatad än Cruz i D.C.

Till och med Trump är mer populär.
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Gör de det?

Ja framför Trump givetvis, för Rubio är ju förmodligen körd.
Medlem
Även folk som är emot Trump måste väl vara något nervösa av den sjuka Cruz som inte vill låta kvinnor göra abort även de blir våldtagna? Detta är en mycket sjuk herre.
2016-03-06, 00:26
Medlem
Joosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Inte nazist, inte SMR:are.

Jag är varken "för" eller "emot" abort. Jag gillar inte glorifierandet eller lättsamhetiseringen av abort, men ändå, frågan står bara jävligt långt ner på min prioriteringslista. Jag häpnar över dessa kristna dårar som tycker att det är det absolut viktigaste som finns och som bygger hela sitt politiska intresse på den frågan. De är sjuka i huvudet.

Ja alla som inte tycker som dig är "sjuka i huvudet"...
2016-03-06, 00:27
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorken80
http://www.realclearpolitics.com/epolls/2016/president/us/general_election_cruz_vs_clinton-4034.html

Enligt senaste pollsen skulle Cruz, Rubio eller Kasich vinna mot Clinton. Trump skulle förlora.

Sånt här säger ju inget innan än så länge, speciellt då Trumps alla motståndare sagt at de stödjer Trump om han vinner.
2016-03-06, 00:27
Medlem
baggebo1s avatar
27% inne i Maine nu. Trump plockar in lite. Rubio verkar inte klara 15%-spärren. Blir en ganska jämn fördelning av de 23 delegaterna mellan Cruz och Trump. Men ändå, trenden är inte bra.

http://www.decisiondeskhq.com/results/2016/primary/gop/president/maine/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in