2016-03-03, 20:11
Medlem
Konstig fråga men...

Var det vanligt att folk runkade till Baywatch som gick på TV (3:an om inte jag minns fel) tillbaka på 90-talet när den gick. Innan folk hade datorer hemma och internet porr samt alla de som inte vågade eller kunde med att köpa porr på VHS.

Här är introt på Baywatch! Väldigt nostalgiskt.

https://www.youtube.com/watch?v=PldT2jq7ApM

Jag är född -90 så, när jag tittade på Baywatch som liten på 90-talet gjorde jag det för spänningen och kanske fnittrade över hur fina vissa bikinitjejer var men. Gissar på att de äldre pojkarna och männen reagerade lite annorlunda hehehe
Citera
2016-03-03, 20:13
Medlem
Japp!

Såhär i efterhand kanske inte de stoltaste ögonblicken i livet men sånt händer.
Citera
2016-03-03, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Japp!

Såhär i efterhand kanske inte de stoltaste ögonblicken i livet men sånt händer.

HAHA! Som jag misstänkte då.

Haha seriöst intro låten är fan bra nu när man tänker efter! Sorry för Off Topic typ.
Citera
2016-03-03, 20:18
Medlem
Kadeks avatar
Aldrig sett Baywatch men att vara tonåring under tidigt 90-tal var svårt som porrkonsument. Inga pengar(eller mod) att köpa porrtidningar, de bästa porrtidningar som slängdes i återvinningsstationer kom aldrig ut på "marknaden", endast mjukporr sändes på tysk satellit-tv och begränsade möjligheter att kopiera inspelade(Från TV1000) vhs-band.

Man tog det som fanns dvs tuttserier på TV och Elloskataloger....
Citera
2016-03-03, 20:19
Bannlyst
vet jag inte, men elloskatalogen var ofta med
Citera
2016-03-03, 20:21
Medlem
Ja allt guppande blev ofta till en glädjestund.
Citera
2016-03-03, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Aldrig sett Baywatch men att vara tonåring under tidigt 90-tal var svårt som porrkonsument. Inga pengar(eller mod) att köpa porrtidningar, de bästa porrtidningar som slängdes i återvinningsstationer kom aldrig ut på "marknaden", endast mjukporr sändes på tysk satellit-tv och begränsade möjligheter att kopiera inspelade(Från TV1000) vhs-band.

Man tog det som fanns dvs tuttserier på TV och Elloskataloger....

Citat:
Ursprungligen postat av Vostalikas
vet jag inte, men elloskatalogen var ofta med

Åh juste ja! HAHA glömde dessa kataloger med tjejer i bikini som Mamma typ köpte och hade hemma! Haha

Åh 90-talet. Så nära men ändå så långt bort!
Citera
2016-03-03, 20:23
Medlem
Sommarens utlaga av Elloskatalogen var ju en guldgruva under dom tidiga tonåren. Underkläder OCH badkläder!

På den tiden var det inte så PK heller, så man fick ofta se cameltoes på vissa av modellerna.

Vilken nostalgi.

Dagens fjortisar har det för lätt.
Citera
2016-03-03, 20:31
Medlem
Babianens avatar
1) Jag brukade se på Baywatch jag var ett fan. Jag tyckte att det var roligt, jag tyckte att tjejerna var average förutom Pamela Anderson hon var väldigt snygg. Hon som spelade Stephanie var ful och passade inte in jag störde mig väldigt mycket på henne. Och plötsligt dyker det upp en fabror i badshorts (aka David Hasselhoff) det gjorde hela grejen osexigt. Om det inte var för honom och den fula tjejen skulle det vara en sexig serie. Jag var kåt på den där blonda snubben som kom in senare i serien.

2) Om man hade TV3 brukade det byta över till softcore porr runt 11 på kvällen. Det var vad jag brukade runka till.
Citera
2016-03-03, 20:34
Medlem
Nej

Jag gillar inte rika människor i dag och inte då heller... men Elloskattalogen och dom nya tv-hallåorna som var snygga då det var en radda mycket gamla som gick i pension.
En på något musikprogram med...

Inte så stolt över detta

Sedan så var det någon blid på någon klasskompis.
Citera
2016-03-03, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lepaca
Sommarens utlaga av Elloskatalogen var ju en guldgruva under dom tidiga tonåren. Underkläder OCH badkläder!

På den tiden var det inte så PK heller, så man fick ofta se cameltoes på vissa av modellerna.

Vilken nostalgi.

Dagens fjortisar har det för lätt.

Haha fyfan! Goda tider
Citera
2016-03-03, 20:45
Medlem
Hobbybondes avatar
Ja herregud.. Klart man gjorde. Faan jag kommer ihåg att man satt och ringde upp sådana där BBS:er på ett 2400-modem och satt i flera minuter och väntade på att "bilder" gjorda av ascii-tecken som avbildade nakna tjejer skulle ladda ned så man kunde få dra en handtralla till dem.. Sjuka sjuka värld.
Typ en sådan här donna:
ascii-brud
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här