Citat:
Ursprungligen postat av
bezmenov
Jag är med i båten även om jag kanske har ett något större korn av tvivel, men det här är helt surrealistiskt om man tänker sig för bara något år sedan! Känns som att världens öde står mer eller mindre på spel. Sveriges lilla ankdamm här är besvärande och sorglig men det går ju alltid att starta ett nytt liv någon annanstans, men nu är det på allvar, 1984 är runt hörnet.
Jag har lyssnat på ett stort antal av hans tal och intervjuer och han får in fullträff efter fullträff. När han talar låter det som enkla sound bites, men bakom ligger komplexa och insiktsfulla analyser. 90% av vad han säger är sånt som jag har pratat om i 10 år, men som ingen fattat. Han är riktigt skarp! Och han är ingen "enkel populist" utan står mycket väl förankrad i västerlandets samlade politiska teori, alltifrån Aristoteles, Machiavelli och Locke. Briljant! Jag skulle behöva skriva många och långa inlägg i Trump-tråden för att lyfta fram allt som är lysande och bra med honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
bezmenov
...och kommer inte Trump bara bli skjuten om han nu vinner?
Jo, så tänker jag också... Han behöver riktigt bra livvaktsskydd. Han står upp ensam som en Gandalf emot en hel armé av onda NWO-orcher.
PS.
Bezmenov är ett trevligt namn.