Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Vad det har med saken att göra? Det var ett direkt svar på vad du skrev!!! Har du redan glömt vad du skrev?
Sen vad du skriver i övrigt är till hälften rätt. Ungefär samma hälft som Ron Paul får rätt.
Jag börjar inse så smått här i tråden att jag nog är ganska ensam här om att anamma Trump på djupet, och inte av mer eller mindre pragmatiska skäl. Mannen är ju för fan helt klockren!
Om han blir president så kommer han att förändra USA på ett sätt som jag inte överhuvudtaget trodde var möjligt. Men nu är det alltså inte bara möjligt, utan högst troligt. Och precis som du är inne på, så kommer hela världen ändras med detta. Även Sverige. Amerikanska valet 2016 kommer ha mycket större inflytande för hur det går för Sverige än vårt eget val 2018.
Jag är med i båten även om jag kanske har ett något större korn av tvivel, men det här är helt surrealistiskt om man tänker sig för bara något år sedan! Känns som att världens öde står mer eller mindre på spel. Sveriges lilla ankdamm här är besvärande och sorglig men det går ju alltid att starta ett nytt liv någon annanstans, men nu är det på allvar, 1984 är runt hörnet.
HELVETE om Hillary vinner
...och kommer inte Trump bara bli skjuten om han nu vinner?