2016-03-02, 02:08
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Inget illa menat men hur kan man rösta på en person som ser ut som en galning, uppför sig som en galning och verkar vara en galning, är det något slags proteströstande?
Det är väl klart att det är proteströstande. Annars hade man väl röstat på någon som går i partiets ledband.
2016-03-02, 02:09
Medlem
Förlorade Trump Oklaham
Medlem
bezmenovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Vad det har med saken att göra? Det var ett direkt svar på vad du skrev!!! Har du redan glömt vad du skrev?

Sen vad du skriver i övrigt är till hälften rätt. Ungefär samma hälft som Ron Paul får rätt.

Jag börjar inse så smått här i tråden att jag nog är ganska ensam här om att anamma Trump på djupet, och inte av mer eller mindre pragmatiska skäl. Mannen är ju för fan helt klockren!

Om han blir president så kommer han att förändra USA på ett sätt som jag inte överhuvudtaget trodde var möjligt. Men nu är det alltså inte bara möjligt, utan högst troligt. Och precis som du är inne på, så kommer hela världen ändras med detta. Även Sverige. Amerikanska valet 2016 kommer ha mycket större inflytande för hur det går för Sverige än vårt eget val 2018.
Jag är med i båten även om jag kanske har ett något större korn av tvivel, men det här är helt surrealistiskt om man tänker sig för bara något år sedan! Känns som att världens öde står mer eller mindre på spel. Sveriges lilla ankdamm här är besvärande och sorglig men det går ju alltid att starta ett nytt liv någon annanstans, men nu är det på allvar, 1984 är runt hörnet.

HELVETE om Hillary vinner

...och kommer inte Trump bara bli skjuten om han nu vinner?
Medlem
NixYOs avatar
En till statistiksida att följa: http://www.usatoday.com/pages/interactives/elections-results-primaries-2016/#r
2016-03-02, 02:10
Medlem
freeriderXIIs avatar
För om åren sade man its the economy stupid. Nu kan man säga its the immigration stupid.

Det är frågan som främst av alla lyfter Trump. De och att han självfinansierar sig och inte är beroende av lobbyister för mäktiga intressen.
2016-03-02, 02:11
Medlem
Mich13s avatar
Resultat än så länge:

Donald Trump has won: Georgia, Alabama, Massachusetts and Tennessee

Hillary Clinton has won: Georgia, Virginia, Alabama and Tennessee

Bernie Sanders has won: Vermont
2016-03-02, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Förlorade Trump Oklaham

Jämnt men Ooklahoma är granne med Texas så cruz ska gå bra där. Vilket borde betyda att han kan klara 50%i Texas.
2016-03-02, 02:15
Medlem
freeriderXIIs avatar
Hoppas verkligen att Trump inte bara får flest delegater men också att han får en majoritet av delegaterna så att det inte kan bli en brokered convention.
2016-03-02, 02:15
Medlem
ossybossys avatar
Är det bara texas som kommer med exit polls nu 2.30?
2016-03-02, 02:16
Medlem
つ ◕_◕ ༽つ BERNIE TAKE MY ENERGY ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Han tog just Oklahoma!
2016-03-02, 02:17
Medlem
Kan någon länka en bra sida där man kan se alla stater och hur många procent varje kandidat har fått där?
2016-03-02, 02:18
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxy
つ ◕_◕ ༽つ BERNIE TAKE MY ENERGY ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Han tog just Oklahoma!

Härligt! Var ser du det?

Hoppas han tar Colorado och Minnesota också. Och Massaschussets.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in