2016-03-02, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Trumps IQ estimeras ligga över 150, tror du på allvar att någon som inte är en "intellektuell gigant" skulle kunna få en miljon dollar att bli till en förmögenhet på tio miljarder?

Jag tvivlar starkt på att Trump besitter en IQ över 150, du får gärna bevisa mig motsatsen.

Jag skulle vilja påstå att Trump är dummare än genomsnittsmänniskan, varken framgång och stor förmögenhet måste inte tvunget vara kopplat till hög IQ.
2016-03-02, 01:16
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Jag tvivlar starkt på att Trump besitter en IQ över 150, du får gärna bevisa mig motsatsen.

Jag skulle vilja påstå att Trump är dummare än genomsnittsmänniskan, varken framgång och stor förmögenhet måste tvunget vara kopplat till hög IQ.
Jag tror inte heller att den är så hög, men till skillnad från dig så tror jag att han är smartare än genomsnittsmänniskan.
Bannlyst
Rubio får för mycket i Virgnia

Citat:

Jag skulle vilja påstå att Trump är dummare än genomsnittsmänniskan, varken framgång och stor förmögenhet måste tvunget vara kopplat till hög IQ.
Ah, dessa svt:are. Trump är idiot, han kommer att förlora. Gäsp...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Möjligt att backlashen kommer så småningom. Men det är alldeles för tidigt att sia om.

Hoppas Bernie tar Massaschussets.

Jag tror snarare att han tjänar på att inte kräla i stoftet framför journalister som försöker koppla ihop honom med David Duke. Hans styrka är just att han inte tar någon skit och alltid dominerar de samtal han ger sig in i, samtidigt som han är anti-PK. Med tanke på hur långt det tagit honom vore det väldigt korkat av honom att helt plötsligt börja ta skit för att framställa sig själv som mer PK.
Medlem
geir44s avatar
Citat:

Jag skulle vilja påstå att Trump är dummare än genomsnittsmänniskan, varken framgång och stor förmögenhet måste inte tvunget vara kopplat till hög IQ.

Du vet inte vad du talar om. Han är uppenbarligen mycket intelligent.
Medlem
Menveds avatar
Exit pollsen i South Carolina var dåliga för Trump. Jag tror fortfarande man kan hoppas på att Cruz och Rubio hamnar under 20 procent i Georgia.
2016-03-02, 01:17
Moderator
sm910difs avatar
Då har vi börjat få in lite riktiga resultat, 75-25 till Clinton i Virginia, 93-7 till Clinton i Georgia.
2016-03-02, 01:17
Medlem
Motståndarna verkar gå bra i Vermont och Virginia blir nära för Trump,
2016-03-02, 01:18
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Donald Trump är utbildad ekonom så helt korkad är han nog inte.
2016-03-02, 01:18
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menved
Exit pollsen i South Carolina var dåliga för Trump. Jag tror fortfarande man kan hoppas på att Cruz och Rubio hamnar under 20 procent i Georgia.
Kommer du ihåg vad han hade i de pollarna? Jag hoppas du har rätt. 3-4% kan det ju definitivt slå fel oavsett.
2016-03-02, 01:19
Medlem
Helvete vad bra Rubio går i Virginia.
2016-03-02, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Jag tror inte heller att den är så hög, men till skillnad från dig så tror jag att han är smartare än genomsnittsmänniskan.
Det säger iofs inte så mycket. Vad skulle det innebära i USA, 98+?

Sen har jag för mig att han inte har slagit den genomsnittliga avkastningen på aktiemarknaden med sina satsningar genom åren. Det behöver dock inte betyda att han är dum eller är dålig på att förvalta pengar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in