2006-11-26, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Porrbrudar i all ära men hon är inte snygg. Hon ser tamigfan ut som en skabbig hora.

Ledsen att behöva säg det..
Men du har fel, framlägger följande bevis..

1A/ http://static.flickr.com/26/174364135_244cacefe2_m.jpg

1B/ http://images.sports.cn/2005/11/29/1535284553.jpg
Citera
2006-11-27, 01:08
Medlem
f_strongbads avatar
Imponerande att Puma pallar för trycket att göra analt, månne pga hennes
ålder? ( som vi vet är klokhet och visdom direkt korrelerat med ålder)

Hon är en fräsch 30-taggare i alla sammanhang och ja i porrbranchen
extremt fräsch

-Vilka framtidsplaner har du inom porrbranchen??

-Hur ser du på att många unga tjejer börjar tidigt 18-19 år och sedan ganska fort slutar?? Jessi Summers och Amy Reid är väl två söta exempel (finns egentligen idag hur många som helst)
-vet de egentligen vad de ger sig in på?

kul iaf att du hittat hit!
Citera
2006-11-27, 07:54
Medlem
Hej Puma!
Tycker också att det är skitkul att du hittat hit.
Jag gillar dina scener väldigt mycktet men tycker det är
lite synd att du hamnat i MILFfacket.
Du har inga funderingar på att göra filmer i Norden?
Citera
2006-11-27, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f_strongbad
-Hur ser du på att många unga tjejer börjar tidigt 18-19 år och sedan ganska fort slutar?? Jessi Summers och Amy Reid är väl två söta exempel (finns egentligen idag hur många som helst)
-vet de egentligen vad de ger sig in på?

Oohh Amy Reid är ju ruskigt go, hennes bröst är 12 poängare
Citera
2006-11-28, 00:03
Medlem
_R_s avatar
Kul med en riktig Puma här!

Varför inte satsa på en helsvensk produktion i stil med Jules Jordans grejer? Tror det kunde bli en superhit, lite mer hårda scener med bra analt, snyggt ljus, gonzostyle?

Måste väl finnas några tjejer som klarar det, om inte annat får du visa vägen!

All svensk porr är alldeles för slapp och tråkigt filmad, speciellt klippen mellan vinklarna och allt är riktigt dåligt!

Gör en insats och skapa bra svensk porr, vi tror på dig!
Citera
2006-11-28, 00:12
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma Swede
Eftersom jag blev tipsad om detta forum och att jag har en egen "plats" har sa tankte jag bara svanga forbi o saga hej...

Kul att lasa vad ni skriver, vare sig det ar bra eller daligt.

Ja ja, jag kommer att komma forbi har o kika sa har ni na fragor, klagomal eller berom sa passa pa o skriv...

Kram fran Puma Swede
www.pumaswede.com

kul med folk som BARA tänker på pengar o bli halvkändis

hur kul är det för familjen o barnen "när man får"
Citera
2006-11-28, 16:29
Medlem
Glockenspiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
kul med folk som BARA tänker på pengar o bli halvkändis

hur kul är det för familjen o barnen "när man får"

Och när fan blev du en sån jävla moraltant då?
Citera
2006-11-28, 20:57
Medlem
NoTruces avatar
Puma-på-riktigt i tråden? Fan, välkommen! En annan har ju kliat kotte ett antal gånger till dina grejer. Jag måste få fråga, hur känns det att få tjugosex centimeter salsiccia nerdrämd i halsen?
Citera
2006-11-29, 07:01
Medlem
Hej Hej...

Har inte hunnit skaffa bildbevis pa att jag ar den "riktiga" Puman an, men det kommer..
Skitkul att ni skriver. Har lart mig att det alltid finns pessimister o moraltanter som har en negativ asikt men att det inte ar lont att hanga lapp over dem

Har funderat manga ganger pa att filma i Sverige o gora en egen produktion. Har dock inte manga kontakter dar hemma vad galler porrbranchen. Kanske man kunde annonsera i Metro Far standigt mail av killar som vill stalla upp, men tjejjerna ar nagot kinkigare. O jag som skryter har i USA att vi i Sverige ar mycket mer liberala vad galler sex an vad de ar har...

Svar angaende 26cm korv ner i halsen sa maste jag saga att ovning ger fardighet. Visst far man kvaljningar o tarar i ogonen, men va fan

Vad galler analt sa har jag endast spelat in 2 anal scener an sa lange. Vi far se vad som hander i framtiden... Analt ar dock en personlig favorit, hehehee..

Just nu ar jag i Arizona med min kompis Sandee Westgate som manga av er sakert kanner igen. Kommer dock hem till Sverige nasta vecka pa onsdag for kottbullar, glogg o lussebullar

Kram pa er o fortsatt skriv...

Puman
Citera
2006-11-29, 13:40
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Har inte hunnit skaffa bildbevis pa att jag ar den "riktiga" Puman an, men det kommer..
Skitkul att ni skriver. Har lart mig att det alltid finns pessimister o moraltanter som har en negativ asikt men att det inte ar lont att hanga lapp over dem

Har funderat manga ganger pa att filma i Sverige o gora en egen produktion. Har dock inte manga kontakter dar hemma vad galler porrbranchen. Kanske man kunde annonsera i Metro Far standigt mail av killar som vill stalla upp, men tjejjerna ar nagot kinkigare. O jag som skryter har i USA att vi i Sverige ar mycket mer liberala vad galler sex an vad de ar har...

Svar angaende 26cm korv ner i halsen sa maste jag saga att ovning ger fardighet. Visst far man kvaljningar o tarar i ogonen, men va fan

Vad galler analt sa har jag endast spelat in 2 anal scener an sa lange. Vi far se vad som hander i framtiden... Analt ar dock en personlig favorit, hehehee..

Just nu ar jag i Arizona med min kompis Sandee Westgate som manga av er sakert kanner igen. Kommer dock hem till Sverige nasta vecka pa onsdag for kottbullar, glogg o lussebullar

Puman

Nu väntar nog hela FB med spänning på bilden som visar att det är du Puma!
Citera
2006-11-29, 14:06
Medlem
Citat:
Hahaaa, kul med all respons. Antar att det basta er om jag fixar en bild med en skylt som sager Flashback sa far vi detta ur varlden Borde kunna fixa en under dagen sa hall utkik!

Kram Puman

Låt gärna Sandee placera skylten på lämpligt ställe!
Citera
2006-11-30, 10:35
Medlem
Citat:

Puman

Så hur länge stannar du i Sverige? Du har varit med i två av mina favoritsiters scener. www.welivetogether.com och www.inthevip.com hur är dom att jobba med? Skulle vara kul att höra lite hur det funkar på en porrinspelning som är mer "reality" inriktad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in