Har inte hunnit skaffa bildbevis pa att jag ar den "riktiga" Puman an, men det kommer..
Skitkul att ni skriver. Har lart mig att det alltid finns pessimister o moraltanter som har en negativ asikt men att det inte ar lont att hanga lapp over dem
Har funderat manga ganger pa att filma i Sverige o gora en egen produktion. Har dock inte manga kontakter dar hemma vad galler porrbranchen. Kanske man kunde annonsera i Metro

Far standigt mail av killar som vill stalla upp, men tjejjerna ar nagot kinkigare. O jag som skryter har i USA att vi i Sverige ar mycket mer liberala vad galler sex an vad de ar har...
Svar angaende 26cm korv ner i halsen sa maste jag saga att ovning ger fardighet. Visst far man kvaljningar o tarar i ogonen, men va fan
Vad galler analt sa har jag endast spelat in 2 anal scener an sa lange. Vi far se vad som hander i framtiden... Analt ar dock en personlig favorit, hehehee..
Just nu ar jag i Arizona med min kompis Sandee Westgate som manga av er sakert kanner igen. Kommer dock hem till Sverige nasta vecka pa onsdag for kottbullar, glogg o lussebullar
Kram pa er o fortsatt skriv...
Puman