2016-02-29, 21:48
Bannlyst
fick bajen över difs 6000 pa plats??
2016-02-29, 21:52
Medlem
eternussermos avatar
Ljungskile var ju enormt trötta redan efter 60 minuter, det sagt givetvis kul och bra med mål för Alex och Imad. Men skulle vara försiktig att haussa deras insatser med tanke på motståndarnas trötthet.
2016-02-29, 22:53
Medlem
InnesIs avatar
Fan va glad jag är över att vara Hammarbyare idag. Det är precis det här det innebär fast under skedet av en enda match. Ner i avgrunden men där man alltid stöttar och backar upp tills det går bättre igen.

Inledningen var katastrofal. Första målet tycker jag inte någon kan skyllas för. Det var vad det var. Det andra sker pga för dålig uppmärksamhet defensivt när vi sätter in allt för en offensiv räd efter avspark. Sedan har vi tur att det inte blir fler mål i baken. Jobbar oss in något och får det viktiga målet innan halvtid.

Utvisningen är inte mycket att diskutera. Vi hade börjat få fin press och de hade chans på friläge. Rätt agera av Hallberg. men att det efter detta skulle se så bra ut som det gjorde är smått makalöst. Det syns inte att vi är en man mindre. När Nanne byter vet man aldrig riktigt vad man får men idag blev det helt rätt. Straffen kan diskuteras men vi är starka ändå. Alex såg riktigt pigg ut och hade fina fötter. Khalili får göra sitt debutmål i grönvitt vilket vi får hoppas är starten på en stabil säsong för hans det.

Den här matchen visade på enormt hjärta från Hammarby och det är det jag vill se. Det är det som är Hammarby. Fan vad skönt!
2016-03-01, 10:27
Avslutad
Bajen spelade helt uselt i första och i andra tills bytena kommer. Sedan får de en gratis straff för det skulle varit frispark och inte straff.. Men domarn var ju usel igår. feldömda inkast osv :P man får hoppas att brassen var bra endast denna gång hehehe
2016-03-01, 12:49
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Bajen spelade helt uselt i första och i andra tills bytena kommer. Sedan får de en gratis straff för det skulle varit frispark och inte straff.. Men domarn var ju usel igår. feldömda inkast osv :P man får hoppas att brassen var bra endast denna gång hehehe

Såg inte matchen men om domaren var dålig, var det någon av Strömbergsson eller Lejerus?
2016-03-01, 15:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Såg inte matchen men om domaren var dålig, var det någon av Strömbergsson eller Lejerus?
Martin Strömbergsson men finns bara en allsvensk domare som håller måttet och det är Al Hakim eller vad han heter. Lerjeus ,Strömbergsson,Johannesson samt han som dömde Tenhult-AIK, kommer ej ihåg hans namn.. men de domarna är riktigt kassa :/
2016-03-01, 15:49
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Martin Strömbergsson men finns bara en allsvensk domare som håller måttet och det är Al Hakim eller vad han heter. Lerjeus ,Strömbergsson,Johannesson samt han som dömde Tenhult-AIK, kommer ej ihåg hans namn.. men de domarna är riktigt kassa :/
Så den så välmeriterade domaren Jonas Eriksson håller inte måttet för att döma allsvenskan?

F.ö har Lerjeus slutat döma.
2016-03-01, 16:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Så den så välmeriterade domaren Jonas Eriksson håller inte måttet för att döma allsvenskan?

F.ö har Lerjeus slutat döma.
Fan vad skönt besked angående Lerjeus Eriksson gjorde några blunders i höstas som jag ej gillar. specciellt händelsen matchen mellan Elfsborg och blåvitt
2016-03-01, 17:54
Medlem
csts avatar
Citat:
Du måste ju vara ett troll. Al Hakim är ju fan bland de sämsta i ligan. Totalt inkonsekvent när det kommer till bedömningsnivå både vad det gäller fysiskt spel och fördelar. Förstår verkligen inte var hypen kommer från när det gäller honom.
2016-03-01, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Du måste ju vara ett troll. Al Hakim är ju fan bland de sämsta i ligan. Totalt inkonsekvent när det kommer till bedömningsnivå både vad det gäller fysiskt spel och fördelar. Förstår verkligen inte var hypen kommer från när det gäller honom.
Jag tyckte det var han som gjorde minst misstag och lyssnade och hade en bra snack med spelarna
2016-03-02, 10:16
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Jag tyckte det var han som gjorde minst misstag och lyssnade och hade en bra snack med spelarna

Han har gått i Frisk's skola och lärt sig att det är domaren som ska vara huvudpersonen i matchen. Det ska kretsa kring domaren och då behöver man göra minst 1 konstigt ingripande per match för att få rubriker.
2016-03-02, 12:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Han har gått i Frisk's skola och lärt sig att det är domaren som ska vara huvudpersonen i matchen. Det ska kretsa kring domaren och då behöver man göra minst 1 konstigt ingripande per match för att få rubriker.
Enda miss jag vet han gjorde förra året var Andreas Johanssons filmning som var värt rött kort . Men sedan såg jag ej han döma varje match men när han dömde AIK matcher så var han helt okej. Lycklig över att lerjeus gått i pension. Kan även Johannesson göra det? Kommer ihåg när han gav MFF 2 mål och 1 straff mot AIK 2014 i Malmö.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in