2016-03-01, 10:45
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
På vilket sätt blir man en sämre människa för att man visar sig naken?
Att sådana som du får en moralisk hicka av att se någons hud och börjar jämföra det med våldtäktsmän eller ficktjuvar, får ju du själv stå för.
Alla andra arter lever sprillans nakna hela tiden, gör dem inte till ficktjuvar hela högen.

Vi lever i en kultur där man visar mycket hud, och ingen går längre i taket över detta, du borde kanske hänga med lite?

Vadå ingen vi är många som blir irriterade över att främst yngre personer inte kan klä sig!
Citera
2016-03-01, 10:45
Medlem
Citat:
På vilket sätt blir man en sämre människa för att man knullar runt lite? Det är ju också bara en oskriven lag.
Något som tjejer bara tar för givet, utan att fråga. De skall alltid ha monopol på killens kropp. åt helvete med det också, säger jag i så fall.
Citera
2016-03-01, 10:49
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masskontroll
Haha, "kroppsaktivist". Shit, det finns riktiga "causes" att engagera sig i men folk väljer så'n här illa förtäckt egocentrism och försöker få det att framstå som nå't tappert, när det bara är degenererat. Hur fan kan hennes "pojkvän" finna sig i detta? Vilken jävla ynkrygg.

Ja hon har helt smutsar ner honom jag hade slagit sönder henne och flyttat.

Hon har ju skämt ut hans liv, hans familj och din egen familj.

Är hennes pappa död eller var är han ??

Men han kanske är lika blåst som henne. För ingen av dem äger varandras kroppar så han kanske idkar samlag med andra då ...
Senast redigerad av bergwall94 2016-03-01 kl. 10:53.
Citera
2016-03-01, 10:50
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
På vilket sätt blir man en sämre människa för att man knullar runt lite? Det är ju också bara en oskriven lag.
Något som tjejer bara tar för givet, utan att fråga. De skall alltid ha monopol på killens kropp. åt helvete med det också, säger jag i så fall.

Du måste vara efterbliven ...

Det är självklart mer speciellt och vackert ifall jag och min fru endast varit med varandra.

Självklart har man monopol på varandra vad trodde du ett äktenskap är ... Man ska ju leva tillsammans med varandra livet ut.

Inte med andra ...
Citera
2016-03-01, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är det indirekt för en man skaffar en livs-stil för att få en kvinna. Poängen är att Instagram och Facebook fungerar som en katalog för vad olika kvinnor kostar.
Det du pratar om kallas trafficking eller slavhandel.

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
2) Ja det finns men det är mindre vanligt än att kvinnor som är över medel gör det.

Precis. Det finns, alltså ljög du. Bra att du ändrade dig dock.
Citera
2016-03-01, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergwall94
Vadå ingen vi är många som blir irriterade över att främst yngre personer inte kan klä sig!

Varför blir du irriterar över en sån idiotisk sak som vilka paltor folk trär på sig eller inte?
Citera
2016-03-01, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne

Visst det finns numera saker som öppna äktenskap, får ju du och din fru komma överens om i sånt fall.
men om du knullar runt så har ju hon samma rätt.
Citera
2016-03-01, 11:07
Medlem
Citat:
Du måste vara efterbliven ...

Det är självklart mer speciellt och vackert ifall jag och min fru endast varit med varandra.

Självklart har man monopol på varandra vad trodde du ett äktenskap är ... Man ska ju leva tillsammans med varandra livet ut.

Inte med andra ...

Ja, förutom första meningen då...
Citera
2016-03-01, 11:09
Medlem
Citat:
Att sådana som du får en moralisk hicka av att se någons hud och börjar jämföra det med våldtäktsmän eller ficktjuvar, får ju du själv stå för.
Alla andra arter lever sprillans nakna hela tiden, gör dem inte till ficktjuvar hela högen.

Vi lever i en kultur där man visar mycket hud, och ingen går längre i taket över detta, du borde kanske hänga med lite?
Är du efterbliven? Menar inget illa utan undrar bara.
Du försöker lägga ord i munnen på mig. Inget du skrev svarar på det jag skrev, så vad ger ditt inlägg mer än enfaldiga plattityder?
Citera
2016-03-01, 11:10
Medlem
Citat:
Visst det finns numera saker som öppna äktenskap, får ju du och din fru komma överens om i sånt fall.
men om du knullar runt så har ju hon samma rätt.

Visst. På samma sätt måste man komma överrens om att kvinnan förnedrar killen med nekenfoton i sånt fall. Det är ju egentligen mycket värre, än ett diskret prasslande som ingen märker.
Senast redigerad av ManManne 2016-03-01 kl. 11:15.
Citera
2016-03-01, 11:13
Medlem
Citat:
Ja hon har helt smutsar ner honom jag hade slagit sönder henne och flyttat.

Hon har ju skämt ut hans liv, hans familj och din egen familj.

Är hennes pappa död eller var är han ??

Men han kanske är lika blåst som henne. För ingen av dem äger varandras kroppar så han kanske idkar samlag med andra då ...

Du hade alltså "slaigit sönder henne" om du upptäckte att din fru la ut sina bröst på nätet?

Måste säga det är fascinerande hur människor som du tänker.

kan du förklara lite mer i detalj här:

-Är det hennes vilja att visa sina bröst för andra som är aneldningen till att du skulle slå sönder henne?

-Att andra har fått se hennes bröst som du då tydligen betraktar som din egendom = din heder som gör att du då för att upprätta din heder inför de andra måste slå sönder just henne?

Vilket av dessa två är det?
Citera
2016-03-01, 11:21
Medlem
Citat:
Du hade alltså "slaigit sönder henne" om du upptäckte att din fru la ut sina bröst på nätet?

Måste säga det är fascinerande hur människor som du tänker.

kan du förklara lite mer i detalj här:

-Är det hennes vilja att visa sina bröst för andra som är aneldningen till att du skulle slå sönder henne?

-Att andra har fått se hennes bröst som du då tydligen betraktar som din egendom = din heder som gör att du då för att upprätta din heder inför de andra måste slå sönder just henne?

Vilket av dessa två är det?

Måste säga att det är fascinerande hur kvinnor tänker om lite prassel. Är det mannens vilja att tillfredställen en annan kvinna som stör? Att andra kvinnor får njuta av mannens penis som kvinnan uppenbarligen anser vara sin egendom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in