2016-02-29, 22:26
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Ja så är det ju, men i ett normalt land så hade man dödat de män som är svaga om de inte vill ge ifrån sig makt.

Beroende på vilket land man pratar om.
Citera
2016-02-29, 22:41
Medlem
salty-sailors avatar
Det var ju inte så länge sedan feminister efter massivt gnällande lyckades få bort "dagens bröst" från en Engelsk tidning, en av modellerna försökte försvara uppslaget med att det är hennes val och hennes kropp, men det passade inte, då det "objektifierade" kvinnor. så det är altså INTE ok att visa upp sig, förutom när det är det då. Gissar att det hela beror på om man är för snygg eller?

Hur ska vi klassa detta? ser sabine för bra ut eller är hon tillräckligt ful för att hon ska få lov att visa upp sig?
Citera
2016-02-29, 22:53
Medlem
demonmormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
Det var ju inte så länge sedan feminister efter massivt gnällande lyckades få bort "dagens bröst" från en Engelsk tidning, en av modellerna försökte försvara uppslaget med att det är hennes val och hennes kropp, men det passade inte, då det "objektifierade" kvinnor. så det är altså INTE ok att visa upp sig, förutom när det är det då. Gissar att det hela beror på om man är för snygg eller?

Hur ska vi klassa detta? ser sabine för bra ut eller är hon tillräckligt ful för att hon ska få lov att visa upp sig?

Du ser ingen skillnad i att det ena sker på ett instagramkonto man först måste hitta och följa och att det andra sker i en tabloidtidning liknande Aftonbladet ?
Citera
2016-02-29, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du kan se en kvinnas naken bilder (eller sex videos om hon har det) sen kan du kolla upp hennes facebook och se vilken livs-stil som hon lever på sin mans pengar. Då kan du få en pris-idé om vad det kostar att hålla sig med en sådan kvinna.

2) Medel är BBW. Om en kvinna är under BBW i storlek då är hon över medel.

1) Alla kvinnor borde vika ut sig för att det är ärligt.

2) Att posta naken bilder är ett bra sätt för kvinnor att marknadsföra sig för att få en man. Det borde yngre kvinnor ta efter.

3) Varför skäms du över att en kvinna är naken?

Så du vill inte se nakna kvinnor på Internet?
Du är ju helt störd. Jag hoppas att det är din dotter nästa gång, eller din lillasyster.
Och du kallar dig själv för man!? låt mig skratta.
Citera
2016-02-29, 22:55
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demonmormor
Du ser ingen skillnad i att det ena sker på ett instagramkonto man först måste hitta och följa och att det andra sker i en tabloidtidning liknande Aftonbladet ?

nej inte direkt, förutom kanske att de i en tabloidtidning är mer framgångsrika då de når ut till en större publik med sin exponering, kanske är där skon klämmer? avundsjuka?

Citat:
Ursprungligen postat av intesomdu
Du är ju helt störd. Jag hoppas att det är din dotter nästa gång, eller din lillasyster.
Och du kallar dig själv för man!? låt mig skratta.

Babianen har aldrig kallat sig för man, tvärt om skulle jag vilja påstå
Citera
2016-02-29, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor

Tja du, vi kan ju införa "Dagens kuk!" och lägga med måttband som extra tillbehör till tidningsbuden att dela ut. "Dagens kuk"! kan ju sen placeras bredvid sportsidorna dag ut och dag in, år efter år.

Blir ju jättebra och inkluderande för alla.
Senast redigerad av Merapi 2016-02-29 kl. 22:59.
Citera
2016-02-29, 22:59
Medlem
Citat:
1) Det är OK att vika ut sig om man bara gör det. Det är ju som att visa upp sin nya bil.
Är du helt dum i huvudet??

Så du viker alltså ut dig frekvent på nätet? Vad tycker din imaginära flickvän om det?
Så patetiskt att jag inte finner ord.
Citera
2016-02-29, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plzkthx
Noterar mängder med nymoralistiskt hat. Att som Sabine visa upp sig naken eller lättklädd bemöts med avsmak och aggression.

Istället för det logiska valet att klicka vidare till något de vill se, så vältrar sig vissa personer i hat och förakt. Jag tror inte de "snubblar" över dessa bilder. Jag tror denna typ av människor letar efter människor de kan hata.
Som vissa gamla fotbollssupportrar samlades, inte för att heja på det egna laget, utan för att hata motståndarna.
Spelar ingen roll om personen heter sabine, ashmed eller gustav, lika hemskt och avsmakligt!
Att en person är så lite värd att denne viker ut sig på nätet är patetiskt. Jag tycker synd om hennes vänner, hennes familj och hennes framtid. Och jag tycker synd om henne själv för att hon inte vet bättre. Patetisk liten människa.
Och pressen hyllar henne som om hon gjort något bra.
Vad är det för fel på Sverige och dess enfaldiga ungdomar!
Citera
2016-02-29, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
Hahaha, jag analyserar situationen kring varför hennes kille inte lämnar henne.

Du kan vara hur manlig du vill, det är fortfarande fler män än kvinnor i Sverige. Bristen börjar bli stor nu, det är ren fakta.

Sedan tror jag inte att man får fler brudar om man är en toffla, däremot är det många fler tofflor i förhållanden. Vilket resulterar i att killen till utvikningsbruden inte kommer att vilja eller våga lämna henne.
Men ingen vill ju ha henne efteråt nu ändå, så det spelar ju ingen roll. Hon har tur om han låter henne stanna. Hon har ju skämt ut sig i hela Sverige och vi alla vet ju nu vad hon är för slags person.

Han kommer lämna henne. Aldrig att han stannar.
Citera
2016-02-29, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdu
Är du helt dum i huvudet??

Så du viker alltså ut dig frekvent på nätet? Vad tycker din imaginära flickvän om det?
Så patetiskt att jag inte finner ord.
Nej jag visar inte upp min kropp för ingen vill se den? Om jag hade en flickvän som var snygg så hade jag visat upp henne för att det är som vilken statussymbol som helst typ en bil eller klocka.
Citera
2016-02-29, 23:22
Medlem
Citat:
Nej jag visar inte upp min kropp för ingen vill se den? Om jag hade en flickvän som var snygg så hade jag visat upp henne för att det är som vilken statussymbol som helst typ en bil eller klocka.
Så du ser en tjej som ett objekt, som en ägodel? Bor vi i Syrien nu, för trodde vi bodde i Sverige?

Patetiska människor som henne gör så att patetiska människor som du finns. Kvinnoförtryck, kvinnoförnedring och kvinnofientlig.

Tur att det endast finns ett fåtal av henne, och jag hoppas att det endast finns ett fåtal av dig.
Ni båda är en skam för Sverige.
Citera
2016-02-29, 23:25
Medlem
Vem fan bryr sig om vad en kvinna lägger upp på hennes personliga sociala medier? har ni inget liv? Hon bryr sig uppenbarligen inte om vad sin pojkvän tycker om det och han accepterar det och stannar. Det är väl för tusan inte upp till någon annan att bestämma vad som är okej och inte okej? Hade det nu varit så att precis alla män i smyg inte gillar när sina tjejer visar upp sin kropp lättklätt så har vi många olyckliga män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in