Citat:
Ursprungligen postat av
Blalotus
Jag, för min del hade aldrig varit ihop med en tjej som visar upp sig på det sättet, på samma sätt som jag inte skulle vara bekväm med att en min tjej accepterade det från mig.
Men, jag är nästan dubbelt så gammal som den här tjejen och jag är dessutom väldigt monogam och gammaldags i min syn på mina relationer.
Alla borde ju se det så.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rontgennurz
Klart som fan han tycker det innerst inne för i helvete, ALLA killar som är normalt funtade gillar inte att deras flickvän fläker ut sig för hela jävla gubb internet att se, är du helt borta?

Instämmer.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheOnlyYoda
Nej det är inte självklart. Detta kan förvåna dig, men alla människor fungerar inte likadant.
Hennes pojkvän är den som tagit många av de lättklädda bilderna. Han finns även med på bilder i hennes instagram där han själv bara sitter i kalsonger. Dem båda verkar alltså väldigt öppna med detta med lättklädda bilder.
Fast det gör inte att det är okej att vika ut sig på nätet? Vilka förebilder är dem till sina yngre generationer?
De får gärna ta hur många bilder dem vill på sig själva halvnakna, men att lägga ut dem på nätet är en helt annan sak! Normalt funtade människor gör inte sådant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Vill du inte kunna browsa på Internet och se vad andra män knullar, jämföra med vad du själv har, kolla upp vad en viss typ av kvinna kostar?
2) Det handlar om att hon är över medel i utseende och vill skryta med det.
Förstår inte riktigt vad du försöker antyda, men det spelar ingen roll hur hon ser ut, hon ska ändå inte lägga ut bilder där hon är halvnaken på nätet. Spelar ingen roll om du är tjock eller smal, snygg eller ful (individuellt). Men tydligen tycker hon att det är helt acceptabelt att vika ut sig på nätet och just detta skrämmer mig, unga tjejer som tydligen inte har något i huvudet ö h t. Vad är hon för förebild för unga (yngre än henne själv)? Vad får det för konsekvenser ( inte bara för henne utan för andra kvinnor i Sverige)? Människor som henne får mig att skämmas över att vara tjej. Innerligt.
Jag ser ingen skillnad på det hon gör och vad en utvikningsmodell gör, och dem är lika mycket mindre värda i mina ögon.