2016-02-29, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Vill du inte kunna browsa på Internet och se vad andra män knullar, jämföra med vad du själv har, kolla upp vad en viss typ av kvinna kostar?

2) Det handlar om att hon är över medel i utseende och vill skryta med det.

1) hon är ingen hora, och kostar således inget.

2) Det är inte bara tjejer över medel som viker ut sig.
Citera
2016-02-29, 20:28
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Annars får han inget sex obviously, jag håller med detta är hans fel för att han är så ynklig. Man kan inte lita på att en kvinna kan ta vuxna beslut även om hon är vuxen.

Du är på väg in på ett intressant spår här.
Det är allmänt känt att det råder brist på pussy just nu i Sverige. Nu är det många fler män än kvinnor i landet. Hennes pojkvän har inte riktigt råd att förlora det lilla han har. Konkurrensen är tuff därute nu, och risken blir att han får dra handtrallor ett bra tag eller på obestämd tid innan han skaffar en pussy. Vilket kan förklara varför han inte vågar säga ifrån, eller lämna det han har nu. Många män verkar vara rädda nu på grund utav bristen som har uppstått.
Senast redigerad av Ordpistolen 2016-02-29 kl. 20:32.
Citera
2016-02-29, 20:29
Medlem
En intressant infallsvinkel är vilket ansvar aftonblaskan har då vi redan nu har en växande polarisering mellan feminister och oss andra. Vi har ett växande manöverskott och det finns fullt med arga, svikna och fullständigt vansinniga unga killar där ute. Ska moralväktaren aftonblaskan göra sådana här skitartiklar borde man ha något konsekvenstänkande då detta garanterat kommer leda till "hat" mot en tjej som bara borde ignoreras. Trollartiklar för profitens hunger som i sin tur leder till några mer förvirrade följare för tjejens instagram samt x-antal "hat"kommentarer. En ansvarsfull tidning hade inte publicerat denna smörja men sedan när har Svensk media varit ärlig och ansvarsfull.
Citera
2016-02-29, 20:30
Medlem
Taharrushs avatar
Jag tror "pojkvännen" snarare är en nära vän som inte kommit ur garderoben ännu. Vad gäller Sabine Engströms utvik kan jag bara säga att det inte är trevligt att indirekt bli påtvingad hennes nakenhet - särskilt med tanke på hur hennes kroppsform ser ut.

Om det hade varit tvärtom: en man som lägger upp en massa bilder på sitt kön, ytterst lite censurerat likt hennes bilder, hur hade gammelmedia då reagerat?
Senast redigerad av Taharrush 2016-02-29 kl. 20:33.
Citera
2016-02-29, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Jag, för min del hade aldrig varit ihop med en tjej som visar upp sig på det sättet, på samma sätt som jag inte skulle vara bekväm med att en min tjej accepterade det från mig.
Men, jag är nästan dubbelt så gammal som den här tjejen och jag är dessutom väldigt monogam och gammaldags i min syn på mina relationer.
Alla borde ju se det så.
Citat:
Ursprungligen postat av Rontgennurz
Klart som fan han tycker det innerst inne för i helvete, ALLA killar som är normalt funtade gillar inte att deras flickvän fläker ut sig för hela jävla gubb internet att se, är du helt borta?
Instämmer.
Citat:
Ursprungligen postat av TheOnlyYoda
Nej det är inte självklart. Detta kan förvåna dig, men alla människor fungerar inte likadant.
Hennes pojkvän är den som tagit många av de lättklädda bilderna. Han finns även med på bilder i hennes instagram där han själv bara sitter i kalsonger. Dem båda verkar alltså väldigt öppna med detta med lättklädda bilder.
Fast det gör inte att det är okej att vika ut sig på nätet? Vilka förebilder är dem till sina yngre generationer?
De får gärna ta hur många bilder dem vill på sig själva halvnakna, men att lägga ut dem på nätet är en helt annan sak! Normalt funtade människor gör inte sådant.

Citat:
1) Vill du inte kunna browsa på Internet och se vad andra män knullar, jämföra med vad du själv har, kolla upp vad en viss typ av kvinna kostar?
2) Det handlar om att hon är över medel i utseende och vill skryta med det.
Förstår inte riktigt vad du försöker antyda, men det spelar ingen roll hur hon ser ut, hon ska ändå inte lägga ut bilder där hon är halvnaken på nätet. Spelar ingen roll om du är tjock eller smal, snygg eller ful (individuellt). Men tydligen tycker hon att det är helt acceptabelt att vika ut sig på nätet och just detta skrämmer mig, unga tjejer som tydligen inte har något i huvudet ö h t. Vad är hon för förebild för unga (yngre än henne själv)? Vad får det för konsekvenser ( inte bara för henne utan för andra kvinnor i Sverige)? Människor som henne får mig att skämmas över att vara tjej. Innerligt.
Jag ser ingen skillnad på det hon gör och vad en utvikningsmodell gör, och dem är lika mycket mindre värda i mina ögon.
Citera
2016-02-29, 20:35
Medlem
Taharrushs avatar
Så klart är hon vegan också.
Citera
2016-02-29, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
Du är på väg in på ett intressant spår här.
Det är allmänt känt att det råder brist på pussy just nu i Sverige. Nu är det många fler män än kvinnor i landet. Hennes pojkvän har inte riktigt råd att förlora det lilla han har. Konkurrensen är tuff därute nu, och risken blir att han får dra handtrallor ett bra tag eller på obestämd tid innan han skaffar en pussy. Vilket kan förklara varför han inte vågar säga ifrån, eller lämna det han har nu. Många män verkar vara rädda nu på grund utav bristen som har uppstått.
Det är männens egna fel att det är så här, om män vill så kan det vända på en lunchrast.
Citera
2016-02-29, 20:40
Medlem
thejams avatar
Any excuse for a party. Kroppsaktivism, vad i helvete är det för ord ens?

Hon är en uppmärksamhetssökande bitch som precis alla andra, vad hon intalar sig själv är anledning till sitt beteende är upp till henne själv dock.
Citera
2016-02-29, 20:46
Medlem
Hemskt att folk faktiskt hyllar detta! Vad är det för fel på folk?

Man kan undra var f*n världen är påväg om folk hyllar att unga flickor lägger ut nakenbilder på nätet
avlid.
Citera
2016-02-29, 20:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
1) hon är ingen hora, och kostar således inget.

2) Det är inte bara tjejer över medel som viker ut sig.

1) Du kan se en kvinnas naken bilder (eller sex videos om hon har det) sen kan du kolla upp hennes facebook och se vilken livs-stil som hon lever på sin mans pengar. Då kan du få en pris-idé om vad det kostar att hålla sig med en sådan kvinna.

2) Medel är BBW. Om en kvinna är under BBW i storlek då är hon över medel.

Citat:
Ursprungligen postat av intesomdu
Förstår inte riktigt vad du försöker antyda, men det spelar ingen roll hur hon ser ut, hon ska ändå inte lägga ut bilder där hon är halvnaken på nätet. Spelar ingen roll om du är tjock eller smal, snygg eller ful (individuellt). Men tydligen tycker hon att det är helt acceptabelt att vika ut sig på nätet och just detta skrämmer mig, unga tjejer som tydligen inte har något i huvudet ö h t. Vad är hon för förebild för unga (yngre än henne själv)? Vad får det för konsekvenser ( inte bara för henne utan för andra kvinnor i Sverige)? Människor som henne får mig att skämmas över att vara tjej. Innerligt.
Jag ser ingen skillnad på det hon gör och vad en utvikningsmodell gör, och dem är lika mycket mindre värda i mina ögon.

1) Alla kvinnor borde vika ut sig för att det är ärligt.

2) Att posta naken bilder är ett bra sätt för kvinnor att marknadsföra sig för att få en man. Det borde yngre kvinnor ta efter.

3) Varför skäms du över att en kvinna är naken?

Citat:
Ursprungligen postat av intesomdu
Hemskt att folk faktiskt hyllar detta! Vad är det för fel på folk?

Man kan undra var f*n världen är påväg om folk hyllar att unga flickor lägger ut nakenbilder på nätet
avlid.

Så du vill inte se nakna kvinnor på Internet?
Senast redigerad av Babianen 2016-02-29 kl. 20:54.
Citera
2016-02-29, 21:05
Medlem
Citat:
1) Alla kvinnor borde vika ut sig för att det är ärligt.
Detta är extremt förnedrande för mannen "min pojkvän äger inte min kropp" det är typ som "min pojkvän är min bitch".
Citera
2016-02-29, 21:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Detta är extremt förnedrande för mannen "min pojkvän äger inte min kropp" det är typ som "min pojkvän är min bitch".

1) Menar du att det är förnedrande att kvinnan viker ut sig eller att hon säger "min pojkvän äger inte min kropp"?

2) "min pojkvän äger inte min kropp" betyder att hon vill att hennes pojkvän ska äga hennes kropp, du måste läsa mellan raderna.

3) De flesta män är sina kvinnors bitches utan att kvinnorna behöver säga det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in