2015-03-12, 18:15
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RentWeed
Kan inte starta ny tråd och har inte adblocker går inte från datorn eller mobilen kan jag få en bild på knappen

Var försöker du starta tråden?
Citera
2015-10-30, 06:36
Medlem
frogpaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
"Nytt ämne" upp till vänster i önskat delforum rekommenderas.

admin4
hittar ej må hända jag e du i huvet
Citera
2015-10-30, 06:43
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frogpak
hittar ej må hända jag e du i huvet
Längst upp till vänster och längst ned till vänster (ovanför där forumdelens moderatorer listas) står det "nytt ämne".

Sök dig till det delforum där du vill starta din tråd och tryck på "nytt ämne" så kommer det att fungera.
Citera
2015-10-30, 06:44
Medlem
tempeZZts avatar
Till att börja med måste du vara inne i den forumavdelningen där du tänker starta tråden, du kan inte vara inne i en specifik tråd, då finns knappen inte.

Varje forumavdelning är uppbyggd på samma sätt. Om vi tar (FB) Bilar som exempel...

Vi bortser från menyerna överst, då de finns överallt. Efter det, så står det till vänster uppifrån och ned:

BILAR
Bilar: Köpråd
Moderatorer (3) Oddball, Carl Hamilton, MondoBizarro
NYTT ÄMNE

Vad tror du "NYTT ÄMNE" kan vara för knapp?

Den finns även längst ner...
Citera
2016-02-26, 23:50
Medlem
Vet inte om jag fått hjärnsläpp eller vad som är grejen, försöker starta en ny tråd i "friluftsliv och vildmark", och det står att den postats, men sen hittar jag inte tråden. Vad gör jag fel? *uppgiven*
Citera
2016-02-27, 09:19
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiewin
Vet inte om jag fått hjärnsläpp eller vad som är grejen, försöker starta en ny tråd i "friluftsliv och vildmark", och det står att den postats, men sen hittar jag inte tråden. Vad gör jag fel? *uppgiven*
Hur gör du när du postar tråden?

Kan heller inte se några spår av den i forumdelen eller din profil.
Citera
2016-02-27, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Hur gör du när du postar tråden?

Kan heller inte se några spår av den i forumdelen eller din profil.

Jag använder mobilen, går in i "friluftsliv och vildmark", trycker på "nytt ämne" i högra hörnet och skriver och trycker på "posta". Det jag skrivit försvinner och det kommer upp ett meddelande att det postats men sen hittar jag inte det.
Citera
2016-02-27, 10:50
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Jag använder mobilen, går in i "friluftsliv och vildmark", trycker på "nytt ämne" i högra hörnet och skriver och trycker på "posta". Det jag skrivit försvinner och det kommer upp ett meddelande att det postats men sen hittar jag inte det.

Är du säker på att det gäller det forumet och inte något som är förhandsmodererat?
När man postar nya ämnen i ett sådant forum så dyker det kort upp en ruta som informerar om att trådar måste först granskas av en moderator.
Nu kan jag inte finna att du har postat i ett sådant forum men det gäller kanske ett annat konto.
Citera
2016-02-27, 11:43
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Använder du den mobilversion som är knuten till Flashback eller någon inofficiell app?
Citera
2016-02-27, 14:25
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Konstigt. Prova att starta ämnet i (FB) Jakt, fiske och vildmark så flyttar jag sedan tråden till Friluftsliv och vildmark.
Citera
2016-02-27, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Är du säker på att det gäller det forumet och inte något som är förhandsmodererat?
När man postar nya ämnen i ett sådant forum så dyker det kort upp en ruta som informerar om att trådar måste först granskas av en moderator.
Nu kan jag inte finna att du har postat i ett sådant forum men det gäller kanske ett annat konto.
Ja, det är jag. Har inte fått något meddelande om det ska granskas eller något. Det är från detta kontot jag försökt posta.
Citera
2016-02-27, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Använder du den mobilversion som är knuten till Flashback eller någon inofficiell app?
Använder flashback forum lite-appen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in