2012-02-19, 15:56
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Skärmdump

Tack o bock!
Citera
2012-08-11, 20:41
Medlem
Moff .. es avatar
Kan inte heller starta ny tråd..
Citera
2012-08-11, 21:14
Medlem
Moff .. es avatar
Bump
Citera
2012-08-11, 21:16
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Bump

I vilken forumdel försöker du starta en tråd?
Citera
2012-08-12, 00:23
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Kan inte heller starta ny tråd..

Driver du med oss? Du har 40 startade trådar redan. Att en stor andel av dessa ligger i papperskorgen indikerar väl att du kanske inte är direkt bra på att starta trådar, men kan kan du ju.

Det kan omöjligen heller bero på att du inte har tillgång till en forumdel i stil med Laidback, då du har varit medlem i 7 år och har över 1 500 inlägg.

Eller menar du att det är ett problem som uppstått nyligen, och att det kommer ett felmeddelande eller dylikt? I såna fall bör det ju tas i Forumbugg-tråden.

Eller försöker du helt enkelt starta en tråd i FAQ, Avstängingar, Papperskorgen eller Arkiv, månne?
Citera
2012-10-26, 11:36
Medlem
Hej, jag tror jag kommer komma med en upprepande fråga nu, men inget av er svar har löst mitt problem eller så har jag missat ett då jag skumläste allt. Jag vill alltså skapa en ny tråd/ämne (vet inte skillnaden) vilken jag nu borde kunna göra då jag vart medlem i 4 dagar. Ett ämne där jag ställer en fråga om studenten. Hur gör jag det?
Citera
2012-10-26, 11:46
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staylin
Hej, jag tror jag kommer komma med en upprepande fråga nu, men inget av er svar har löst mitt problem eller så har jag missat ett då jag skumläste allt. Jag vill alltså skapa en ny tråd/ämne (vet inte skillnaden) vilken jag nu borde kunna göra då jag vart medlem i 4 dagar. Ett ämne där jag ställer en fråga om studenten. Hur gör jag det?

1. Gå till Utbildning och Studier forumet. (misstänker att det är rätt forumdel om du inte ska t.ex fråga om sprit till studenten, för då kanske alkoholforumet passar bättre osv).
2. Kolla så ingen annan tråd redan täcker din fråga (eller om det finns en stor student tråd)
3. För att starta nytt ämne, så tryck på nytt ämne uppe till vänster i rätt forumdel ( screenshot: http://forumbilder.se/images/1d26201211452353d5.jpg )
Citera
2015-02-21, 21:42
Medlem
sadhaneas avatar
Seriöst kan nån hfjälpa ? C/D
Citera
2015-02-21, 21:57
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sadhanea
Seriöst kan nån hfjälpa ? C/D
Med vad?

Menar du starta en tråd så hittar du en knapp längst ned i listan i det delforum du vill ha din tråd där det står "Nytt ämne". Tryck där och börja skriv.
Citera
2015-03-12, 08:54
Medlem
Kan inte starta ny tråd och har inte adblocker går inte från datorn eller mobilen kan jag få en bild på knappen
Citera
2015-03-12, 10:49
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RentWeed
Kan inte starta ny tråd och har inte adblocker går inte från datorn eller mobilen kan jag få en bild på knappen
Den är på samma ställe som "Svara på ämne" som du antagligen tryckte på för att skriva här. Men den syns bara i forumvyn, inte när du är inne i en tråd.
Citera
2015-03-12, 14:11
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RentWeed

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/nyttamne-46.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in