2016-02-27, 10:44
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Tror att varmare fann den perfekta metaforen så att även vi män kan förstå.

Jag tänker mig en maskin som öppnar min mun och sprutar in glass, så pass att till och med mina muskler får ont, jag kvävs och jag får spyimpulser.....men smaklökarna kanske fortfarande kan känna någon sötma.

Inte en härlig upplevelse dock. Inte alls.

När det gäller sex så är nästan samtliga känslor expotentiellt upplevda.

Får jag en kuk uppkörd i röven så kanske jag inte känner lika mycket smärta som att få en knytslag i ansiktet, ändå skulle alla män föredra att bli slagna blå i fängelset framför att bli våldtagna (även ifall ingen får reda på det senare). Det finns djupa psykologiska effekter av sexuella övergrepp, det är den ultimata förudmjuleksen. Det är ju möjligt att det inte ens känns så annorlunda för en man jämfört med en prostataundersökning, likväl så är ju uppenbart att de psykologiska erfarenheterna är avsevärt annorlunda. Borde man förstå ifall man nu inte är autist eller liknande.

En fader som misshandlat sin son/dotter kan nog bli förlåten, men inte den som våldtagit sonen/dottern. Jag har ju hört äldre män tala om hur deras pappor piskade de med bältet, och då ofta med någonslags glimt i ögat som typ ger deras livshistoria någonslags edgy dimension - ofta fortsätter de med att de fortsatte busa och bryta regler i vilket fall.

Skadan av en våldtäkt vid barndomen däremot är så oerhörda att jag tvekar ifall någon som varit med om det någonsin blir normala, och hemligheten är så fruktansvärt mörk att den nog aldrig får komma ut bland ens närmsta vännerna.

Våldtäkt kan alltså inte relativiseras oavsett hur det "känns" när någon penetrerar. Hela ditt liv står och väger i det där momentet, senare så känns nog ingenting likadant längre.
Just precis. Våldtäktsoffer uppvisar i stort sett alltid tecken på psykiska och emotionella problem efteråt men Babianen hävdar alltid att offren bara är hysteriska. Hur kan man ens uttala sig så tvärsäkert och tvärtemot expertisen och alla offer när man inte ens blivit utsatt själv?

"Sex är skönt, allså är våldtäkt skönt", "jag är kvinna, alltså vet jag hur kvinnor tänker", "skulle en man som tvingas knulla med flera kvinnor se sig som ett våldtäktsoffer ochmå dåligt över det" är inga argument. Det är just de påståendena som Babianens resonemang lutar sig emot. Och FBs idiotklientel är snabba att haka på. Inte undra på att FB ses som ett tillhåll för dårar, idioter och kvinnohatare av folk utanför forumet.
Citera
2016-02-27, 10:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Exakt. Har man försökt mata någon som trilskas inser man hur vidrigt det är att bli matad mot sin vilja. Våldtäkt handlar ju om ett fysiskt och psykiskt övergrepp. Offret får inte själv bestämma över sin kropp och förlorar kontrollen. Det är förstås fruktansvärt precis som att det är hemskt för en liten svag person (kanske ett barn?) att bli slagen av någon som är mycket större och starkare. Det är förnedrande helt enkelt.

Men det är sexuellt upphetsande när det handlar om det motsatta könet., https://www.youtube.com/watch?v=XuCMTdqCu7o hur många män vill inte ha det här?

Citat:
Sen är det ju faktiskt så att kvinnor inte automatiskt blir våta för att en snubbe börjar pilla mellan benen. Kroppen och hjärnan måste samspela.

1) Kvinnor är våta hela tiden.

2) Självklart blir man våt när man blir penetrerad om det är våldtäkt spelar ingen roll.

3) Dels är det skönt även om man inte gillar det mentalt, dels blir man mentalt upphetsad av att ha sex. Hence varför så många kvinnor får orgasm när de blir våldtagna.

4) Så kroppen går igång först sen går hjärnan igång därför är det nästan omöjligt för en kvinna att inte gilla att bli våldtagen.

Citat:
Känns lite otrevligt att nämna hennes namn, men då den redan är offentlig så tänker jag ändå göra det:

http://www.exponerat.net/fem-ar-sedan-jennifer-lindstrom-tog-sitt-liv/

Speciellt då två av kräken som gjorde det fortfarande är i liv, och bör ej glömmas bort.

Att en kvinna tar livet av sig har ingenting med våldtäkt att göra. Om du blev grupp-våldtagen av flera kvinnor skulle du ta livet av dig då?

Citat:
Lär dig vad ordet mobbning betyder för helvete. Cockteasing är inte mobbning.

Hur är det inte mobbning att lova sex och sen säga nej over and over again?
Senast redigerad av Babianen 2016-02-27 kl. 10:52.
Citera
2016-02-27, 10:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Just precis. Våldtäktsoffer uppvisar i stort sett alltid tecken på psykiska och emotionella problem efteråt men Babianen hävdar alltid att offren bara är hysteriska. Hur kan man ens uttala sig så tvärsäkert och tvärtemot expertisen och alla offer när man inte ens blivit utsatt själv?

1) Därför att ingen kvinna mår dåligt av att få en kuk i sig.

2) Det är som att säga "män som fått avsugningar mot sin vilja uppvisar i stort sett alltid tecken på psykiska och emotionella problem efteråt" skulle någon gå på det?

3) "Den här mannen blev avsugen av 5 kvinnor därför tog han livet av sig".

Citat:
"Sex är skönt, allså är våldtäkt skönt", "jag är kvinna, alltså vet jag hur kvinnor tänker", "skulle en man som tvingas knulla med flera kvinnor se sig som ett våldtäktsoffer ochmå dåligt över det" är inga argument. Det är just de påståendena som Babianens resonemang lutar sig emot. Och FBs idiotklientel är snabba att haka på. Inte undra på att FB ses som ett tillhåll för dårar, idioter och kvinnohatare av folk utanför forumet.

1) Men det är sunt förnuft ingen påstår att män mår dåligt av att bli våldtagna av kvinnor. Titta på alla fall från USA där en kvinnlig lärare har sex med en manlig gymnasie-elev män säger saker som "var fanns de lärarna när jag gick i skolan". Men om en manlig lärare skulle banka på en kvinnlig gymnasie-elev skulle folk bli hysteriska.

2) Så inse att ni är kvinno-fientliga därför att ni har en double standard där det är OK för män att gilla våldtäkt men inte för kvinnor.
Citera
2016-02-27, 11:07
Bannlyst
Jag är inte kvinna själv så jag kan inte säga ifall kvinnor "njuter" av det men det kan inte vara normalt att dom gör det, jag tror att det måste vara en fruktansvärd trauma att någon hoppar ut från buskarna och våldtar en kvinna, det måste vara år av lidande och mardrömmar.
Tror personligen inte att det finns någon som helst njutning för en kvinna även ifall någon forskare skulle påstå det, skulle hellre vilja se 10 slumpmässigt valda våldtäkts offer beskriv sina känslor kring detta,även då skulle jag säkert bli skeptisk.
Citera
2016-02-27, 11:27
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Att en kvinna tar livet av sig har ingenting med våldtäkt att göra. Om du blev grupp-våldtagen av flera kvinnor skulle du ta livet av dig då?

1)Jag är man, därmed så reagerar jag till situationer helt olikt en kvinna. Ifall jag blev gruppvåldtagen av män skulle jag nog försöka skära deras pungkulor (en för en) och ge de en mycket långsam död innan jag tar livet av mig. Vet ej ifall jag skulle känna mig tvungen att begå självmord, det är okänd territorium för mig.

2)Som jag sagt så är jag bara intresserad i våldtäkt i form av penetrering emot min vilja. Allt annat ser jag inte som våldtäkt i dess egentliga mening.
Citera
2016-02-27, 11:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johansvensson55
Jag är inte kvinna själv så jag kan inte säga ifall kvinnor "njuter" av det men det kan inte vara normalt att dom gör det, jag tror att det måste vara en fruktansvärd trauma att någon hoppar ut från buskarna och våldtar en kvinna, det måste vara år av lidande och mardrömmar.

Om en kvinna hoppar ut från buskarna och våldtar en man blir det år av lidande och mardrömmar då?

Citat:
Ursprungligen postat av Johansvensson55
Tror personligen inte att det finns någon som helst njutning för en kvinna även ifall någon forskare skulle påstå det, skulle hellre vilja se 10 slumpmässigt valda våldtäkts offer beskriv sina känslor kring detta,även då skulle jag säkert bli skeptisk.

Varför skulle kvinnor inte njuta av att bli våldtagna?
Citera
2016-02-27, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jodi4Life
You may have male genitals, but you will never be a man...

/ Jodi
Ok...??
Citera
2016-02-27, 11:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1)Jag är man, därmed så reagerar jag till situationer helt olikt en kvinna. Ifall jag blev gruppvåldtagen av män skulle jag nog försöka skära deras pungkulor (en för en) och ge de en mycket långsam död innan jag tar livet av mig. Vet ej ifall jag skulle känna mig tvungen att begå självmord, det är okänd territorium för mig.

Om du blev grupp-våldtagen av 5 kvinnor hur skulle det kännas?

Citat:
2)Som jag sagt så är jag bara intresserad i våldtäkt i form av penetrering emot min vilja. Allt annat ser jag inte som våldtäkt i dess egentliga mening.

1) Att en man blir tvingad att penetrera en kvinna är mosvarigheten till att en kvinna blir pentrerad av en man.

2) Så svara på argumentet, är det hemskt för män att bli tvingade till att penetrera en kvinna? Kan det leda till åratal av psykiskt lidande?
Citera
2016-02-27, 11:38
Medlem
Citat:
Men maten smakar inte annorlunda för att man blir tvingad. Om man blir tvingad att äta glass då smakar det fortarande glass.

Det är poängen de flesta kvinnor vet att ingenting kommer att hända om de cockeasar män och därför gör de det.

Det har ingenting att göra med självbehärskning det har att göra med mobbning.

Nope det är så för alla kvinnor. Allt som har med våld eller tvång att göra triggar automatisk sexuell upphetsning hos kvinnnor.

Det är så de flesta kvinnor tänker men det är ingenting som de säger högt eller inför män.

Here you go, https://en.wikipedia.org/wiki/False_accusation_of_rape#Kanin_.281994.29

Om de inte vågar anmäla då var det inte så farligt. Hur många män skulle anmäla om de blev våldtagna av en kvinna?
Tack för källan. Den bevisar att de FLESTA kvinnor inte ljuger om våldtäkt. Kanske 10%, typ. Den som kan procent vet att 10%, utav 100, inte är "de flesta". Ska vi också räkna med mörkertalet, så rasar det ännu mer. Våltökter som sker i krig, eller i länder dör det inte "går" att anmäla.
Om en kvinna inte vågar anmäla, så är det troligtvis för att hon är rädd för våldtäktsmannen, inte för att våldtäkten "inte var så farlig"
Citera
2016-02-27, 11:38
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
[i]

1) Att en man blir tvingad att penetrera en kvinna är mosvarigheten till att en kvinna blir pentrerad av en man.

2) Så svara på argumentet, är det hemskt för män att bli tvingade till att penetrera en kvinna? Kan det leda till åratal av psykiskt lidande?

För mig så är våldtäkt enbart att bli penetrerad, jag erkänner inte att det är samma sak att penetrera som att bli penetrerad.

Kvinnor är sexuellt mycket mer komplicerade, vet väl alla som haft en relation med en kvinna.

Då du är en sexuellt undantag och inte haft relation med andra kvinnor, så kanske jag förstår saken bättre än dig.
Citera
2016-02-27, 11:40
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Därför att ingen kvinna mår dåligt av att få en kuk i sig.

2) Det är som att säga "män som fått avsugningar mot sin vilja uppvisar i stort sett alltid tecken på psykiska och emotionella problem efteråt" skulle någon gå på det?

3) "Den här mannen blev avsugen av 5 kvinnor därför tog han livet av sig".

1) Men det är sunt förnuft ingen påstår att män mår dåligt av att bli våldtagna av kvinnor. Titta på alla fall från USA där en kvinnlig lärare har sex med en manlig gymnasie-elev män säger saker som "var fanns de lärarna när jag gick i skolan". Men om en manlig lärare skulle banka på en kvinnlig gymnasie-elev skulle folk bli hysteriska.

2) Så inse att ni är kvinno-fientliga därför att ni har en double standard där det är OK för män att gilla våldtäkt men inte för kvinnor.
Nu tar vi det igen. Diskussionen gäller våldtagna kvinnor, inte män som blir avsugna. Det är helt off topic.
En killkompis till mig blev som barn våldtagen av en kvinna. Det är ingenting som han mått bra av.
Citera
2016-02-27, 11:42
Medlem
Citat:

Om du blev grupp-våldtagen av 5 kvinnor hur skulle det kännas?

Att bli gruppvåldtagen av fem kvinnor, som alla var starkare än mig och använde våld, skulle definitivt lämna spår. Hur mycket vet jag ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in