Citat:
Ursprungligen postat av
Cherrybeat
Även om det säkert inte är optimalt ur hälsosynpunkt att ständigt raka sig, så tycker jag nog ändå att det ska vara rakat, gärna allt... En slät fitta är snyggast! När det gäller utstickande blygdläppar så är det lite mindre estetiskt. Jag fixar mina egna "bits" genom att vika in dem.

Det förefaller som att flertalet av de som skriver här knappast har förstått innebörden av begreppet "estetik"
Så är det också så att, vad man finner estetiskt tilltalande eller attraheras av är subjektivt och individuellt. Att "streck" skulle vara mer estetiskt än något som sticker ut, är en LÖGN. Det är lika idiotiskt som att man skulle påstå att ett streck är mer estiskt än en fjäril! Att allt som sticker ut som tex, höft, rumpa, tuttar osv är fulare än ett streck eller om det vore platt! Absurt!
Nej detta är inte annat än fascism som man gör sig skyldig till när man hävdar att streckisar är mer estetiska, och framförallt idiotism!
Personligen gillar jag att det är "köttigare" att blygdläpparna sticker ut och att det är mycket färg! Det triggar och gör en kåt! Det påminner också om hur det ser ut när en tjej är upphetsad och det svullnar.
Men om vi ska vara helt ärliga så en kille som skulle bry sig så mycket om hur tjejens vagina ser ut, han står det inte riktigt rätt till med. Då handlar det mer om dålig personkemi och annat, som tex annan sexuell läggning, omognad och behov av att trycka ned tjejen. Som man gör i den här tråden tex, skapar ihopdiktade historier(som man lika gärna kunde hålla för sig själv) och om hur fula tjejers snippor är, enbart för att få tjejer att må dåligt för att man själv kanske gör det, och är missnöjd med sin egna kuk. Men de kommer aldrig må bättre av det, det funkar ju inte så, de måste ta andra vägar.
@ CyrusGnetwork
Även om du nu skulle föredra dessa fittor du postar, vilket jag betvivlar starkt, utan du tror väl att inget annat uppskattas av någon enstaka i pöbeln här - så kunde du gott variera lite om du nu ska använda tråden som "fitta-posters-tråd"? Eller vågar du inte? För då kanske kirurgerna som vill skapa komplex och värva fler patienter, samt butthurt tjejer/killar med komplex för sina egna, dyker ned här i tråden och börjar klaga? Fast du kanske tillhör någon av kategorierna själv?