2016-02-25, 23:06
Medlem
Jag är i ett ganska nytt förhållande med en kille och det blir liksom för stelt att fråga honom så frågar er hehe. Vad ska jag göra med hans kuk efter att han kommit genom avsugning eller handjob? När vi har sex löser det lite sej självt, men fattar liksom inte om det är skönast om man är helt still i samma stund som han kommer, eller fortsätta runka, dra tillbaka förhuden, forstätta dra den fram och tillbaka, smårunka lite lätt, klämma lite, eller inte göra nåt alls...? Va säger ni boys??
Citera
2016-02-25, 23:14
Medlem
Tryck hårt och dra tillbaka förhuden så långt det går, nästan onaturligt långt. Ta sedan sperman och lägg på hans mage.
Citera
2016-02-25, 23:15
Medlem
Du runkar/suger i 7 sekunder från att sprutet börjat sen måste du sluta.
Citera
2016-02-25, 23:17
Medlem
Ett riktigt stadigt grepp och hårt tryck med handen och runka i den hastigheten som du klarar av, så du inte drar för långt och drar av senan som går under ollonet. då sprutar det blod.

ha även med i baktanken att han kanske gör ett motjuck med kroppen under utlösningen, genom det kan man också dra för långt bak.
Citera
2016-02-25, 23:18
Bannlyst
Pröva dig fram.

Själv blir jag väldigt öm och gillar inte om hon blir hårdhänt efteråt, men det är okej om hon ligger och kelar med den ett tag om hon själv vill utforska.
Citera
2016-02-25, 23:25
Medlem
AlfaQhards avatar
Gör ingenting, alla i tråden jävlas med dig.
Citera
2016-02-26, 00:00
Medlem
Alkyonioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillakatta
Jag är i ett ganska nytt förhållande med en kille och det blir liksom för stelt att fråga honom så frågar er hehe. Vad ska jag göra med hans kuk efter att han kommit genom avsugning eller handjob? När vi har sex löser det lite sej självt, men fattar liksom inte om det är skönast om man är helt still i samma stund som han kommer, eller fortsätta runka, dra tillbaka förhuden, forstätta dra den fram och tillbaka, smårunka lite lätt, klämma lite, eller inte göra nåt alls...? Va säger ni boys??

Se till att klämma ut all sperma och sedan inget all.
Citera
2016-02-26, 05:50
Medlem
ekzvs avatar
De killar som jag har varit med har blivit sura om jag slutar suga av när de håller på att komma.
( Detta för att jag inte vill ha deras dyrbara säd i halsen, istället vill jag ha den på deras förhoppningsvis rakade mage). Jag förstör de moment, tycker de.

När det gäller runka så brukar jag runka när de börjar spruta, men lite försiktigare.
Efteråt brukar jag smeka deras kuk och lägga mitt huvud över deras bröst och höra deras hjärtslag
( Detta för att höra hur fort deras hjärta slår)

Så om jag hade varit du så testa dig fram, de som svarar på detta forumet inklusive mig kan du inte räkna med till 100%. Din kille kanske inte tycker om det vi skriver och han vill kanske ha det annorlunda.

Vad är du rädd för om du frågar honom vad som är skönast? Se och lyssna på hans kroppssignaler!

Lycka till <3
Citera
2016-02-26, 06:33
Medlem
Ghastens avatar
Slicka bort all sperma sen kan du lätt pussa på ollonet och suga ut den sista sperman som finns kvar i penisen.
Citera
2016-02-26, 10:18
Medlem
Kruzs avatar
Alla killar reagerar olika på hur man gör med kuken efter att man har kommit har jag förstått. Vissa killar blir otroligt känsliga på ollonet och reagerar kraftigt på stimulans efter utlösning, vissa andra är precis som vanligt i stort sett.
Så vad du ska göra är lite upp till dig och din kille.
Antar att du inte gillar att ta det i munnen då du inte nämnt det?
Men som sagt, var försiktig och kolla hur din kille reagerar.
Citera
2016-02-26, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
De killar som jag har varit med har blivit sura om jag slutar suga av när de håller på att komma.
( Detta för att jag inte vill ha deras dyrbara säd i halsen, istället vill jag ha den på deras förhoppningsvis rakade mage). Jag förstör de moment, tycker de.

När det gäller runka så brukar jag runka när de börjar spruta, men lite försiktigare.
Efteråt brukar jag smeka deras kuk och lägga mitt huvud över deras bröst och höra deras hjärtslag
( Detta för att höra hur fort deras hjärta slår)

Så om jag hade varit du så testa dig fram, de som svarar på detta forumet inklusive mig kan du inte räkna med till 100%. Din kille kanske inte tycker om det vi skriver och han vill kanske ha det annorlunda.

Vad är du rädd för om du frågar honom vad som är skönast? Se och lyssna på hans kroppssignaler!

Lycka till <3

Verkligen?
Alla har ju sina gränser och det får man väl respektera om någon inte gillar att ta det i munnen, låter som lite porrfilmsskada om man blir sur för en sån sak.

Finns väl ingen kille som tar illa upp om du sväljer men om du inte gör det utan avslutar på mage eller dylikt är det ju helt ok, det måste man ju kunna ta annars är man ju lite dum i huvudet.
Citera
2016-02-26, 12:30
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
Verkligen?
Alla har ju sina gränser och det får man väl respektera om någon inte gillar att ta det i munnen, låter som lite porrfilmsskada om man blir sur för en sån sak.

Finns väl ingen kille som tar illa upp om du sväljer men om du inte gör det utan avslutar på mage eller dylikt är det ju helt ok, det måste man ju kunna ta annars är man ju lite dum i huvudet.

Tack för dina synpunkter, jag önskade att fler tänkte som du inom detta ämnet.
Ha en trevlig helg// Emma
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in