2016-02-25, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Det måste vara så. Sett mkt sånna tendenser hos män.
Hittade denna senast igår.

(FB) Hur ofta träffar ni på tjejer som gillar analsex?
Så du tycker att det är samma sak att våldta någon som att göra något i sängkammaren för sin partner som man själv inte får någon njutning av? Hur många har du våldtagit när dom tex gått ner på dig? Har du å merapi någon slags tävling i vem som kan säga det mest efterblivna?
Citera
2016-02-25, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko12
Så du tycker att det är samma sak att våldta någon som att göra något i sängkammaren för sin partner som man själv inte får någon njutning av? Hur många har du våldtagit när dom tex gått ner på dig? Har du å merapi någon slags tävling i vem som kan säga det mest efterblivna?

Båda två går ur den tävlingen som vinnare.

Sexister som dessa vet inte bättre.
Citera
2016-02-25, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Hur menar du att moderna civilisationer har "kuvat" detta? Verkar ju försigå mer våldtäkter i moderna civilisationer än vad det gör hos hunther gatherers.

Du är motsvarigheten till forsaken-boy. Hans som startade tråden "Kvinnor njuter av att bli våldtagna".

Känner du dig bekväm med att befinna dig på den nivån. Om inte, varför startade du tråden?
Citera
2016-02-25, 20:20
Medlem
zupdawgs avatar
Bör inte frågeställningen vara hur mycket mussarna njuter av att våldta kvinnor i deras patetiska dömda liv?
Citera
2016-02-25, 20:28
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Bör inte frågeställningen vara hur mycket mussarna njuter av att våldta kvinnor i deras patetiska dömda liv?

Jag ser uppriktigt inte hur de har patetiskt dömda liv, de äger landets framtid.

För att vara lite självkritisk, är alltid historiens "patetiskt dömda" de som inte är kapabla att försvara sina kvinnor.
Citera
2016-02-25, 20:37
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Vad fick du det från?
Läste inlägget som att han bara gillade det om inte kvinnan gillade det, och det är ju lite mer åt våldtäktshållet
Nej den har du redan vunnit...
Citera
2016-02-25, 20:51
Medlem
Citat:
Vad fick du det från?
Läste inlägget som att han bara gillade det om inte kvinnan gillade det, och det är ju lite mer åt våldtäktshållet
Nej den har du redan vunnit...
Du vet om att det är stor skillnad på att inte tycka om och inte vilja va? Jag tycker inte om att jobba, kanske ska anmäla min arbetsgivare för olaga tvång eller nått.
Citera
2016-02-25, 20:54
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Du vet om att det är stor skillnad på att inte tycka om och inte vilja va? Jag tycker inte om att jobba, kanske ska anmäla min arbetsgivare för olaga tvång eller nått.
Men kan du läsa eller? Orkar inte förklara igen
Citera
2016-02-25, 21:15
Medlem
Citat:
Men kan du läsa eller? Orkar inte förklara igen
Ja jag kan läsa , om han går igång på att frugan inte tycker om vissa saker är inte samma sak som att vilja våldta någon. Fattar du inte de?
Citera
2016-02-25, 21:19
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ja jag kan läsa , om han går igång på att frugan inte tycker om vissa saker är inte samma sak som att vilja våldta någon. Fattar du inte de?
Vad är skillnaden mellan att inte tycka om det och inte vill??
Citera
2016-02-25, 21:19
Medlem
TheGrimComedians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boktrollet
Det är en vidrig gärning och jag kan heller inte förstå hur det kan vara skönt att sticka korven i en fitta som är torr.

Det är en fullt naturlig gärning med tanke på att fittan blir våt, även om det är våldsbaserad penetration.
Citera
2016-02-25, 21:20
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jag ser uppriktigt inte hur de har patetiskt dömda liv, de äger landets framtid.

För att vara lite självkritisk, är alltid historiens "patetiskt dömda" de som inte är kapabla att försvara sina kvinnor.

Du tycker fortfarande att svetsaren är en trovärdig statsminister, inte sant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in