Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Använd sunt förnuft nu lite lagom stryk är upphetsande att bli grovt misshandlad är det inte.
2) Ni får förklara vilken sorts våldtäkt som ni talar om?
Och när jag har berättat om de indiska flickorna som blev grovt misshandlade och våldtagna och som senare dog pga sina skador så ignorerade du bara det.
Du har gång på gång skrivit att kvinnor vill bli slagna och våldtagna och att ingen kvinna bryr sig om smärta eller om nån kör upp kuken i dem trots att de inte vill ha sex. Nu låter det annorlunda. Du är medveten om att det inte krävs mycket för att knäcka näsbenet eller slå ut tänderna på en kvinna?
Du skrev att du gillade Jake the muzz från Once were warriors. Han är ju en grov kvinnomisshandlare. Förvisso fiktiv men ändå. Ett jävla as som slår en uppenbart försvarslös kvinna. Ett jävla kräk.
Du syftar kanske på smisk på stjärten a la nån jävla s/m-tomte men det är något annat. Ger jag dig en rak höger i ansiktet är det misshandel oavsett vad du än kallar det. Med min kroppstyngd och bakgrund som boxare skulle jag kunna slå dig medvetslös med ett slag. En hård spark så knäcker jag revbenen på dig med risk för att de punkterar lungan. Så KAN misshandel se ut. Det kan ockaå innebära strupgrepp, avslitna hårtussar, hårda knuffar in i väggen med skallskador till följd. Jag tror ärligt talat inte att du vet vad du snackar om.
Själv möter jag offer för relationsmisshandel och våldtäkt då och då iom jobbet och det är fruktansvärt påfrestande och hemskt att se tjejer komma in med blåmärken överallt, bitmärken, trasiga tänder, svullna ögon, skräckslagna. Jaghar även mött manliga våldtäksoffer och det är fruktansvärt. Man blir hatisk och vill döda de jävla as som pysslar med sånt och du sitter här och hånar offren.