2016-02-24, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Går du upp 10kg på 10-12v så har du ätit för mycket.
Jag märker ingen direkt styrkeökning på testo only, visst kommer resultaten snabbare, men ha ingen övertro till prepp, då blir du bara besviken.
Ett tips: var öppen mot tjejen! Tror nästan alla tjejer föredrar en snubbe som kurar än en som ljuger o går bakom ryggen.
Mvh

Bättre att äta för mycket än för lite Men de kanske var lite väl överdrivet för en lågdos testo only kur. Men samtidigt kan man läsa om en ökning på något kilo i ren muskelmassa på en kur och de är ju en enorm ökning om man jämför med vad jag har snittat nu i slutet...

Får se hur man gör, kan va svårt å sluta när man smakat de goda när träningen är en stor hobby.
Citera
2016-02-24, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FatPlaya
Bättre att äta för mycket än för lite Men de kanske var lite väl överdrivet för en lågdos testo only kur. Men samtidigt kan man läsa om en ökning på något kilo i ren muskelmassa på en kur och de är ju en enorm ökning om man jämför med vad jag har snittat nu i slutet...

Får se hur man gör, kan va svårt å sluta när man smakat de goda när träningen är en stor hobby.

Ökning beror väldigt mycket på individen men i regel mer muskler = mer prepp. En somalier som tränat 2år kommer flyga fram på en mild testo men för dom grova grabbarna här behövs mer krut för att växa.

Vi långa har det värst oavsett.
Citera
2016-02-25, 00:45
Medlem
Ligger på a 250mg testo e ew pch 40mg dbol ed.
Gick upp 10kg första 20 dagarna, men nu har vikten stannat i 7 dagar..
Vet inte vad det beror på, kosten ser likadan ut.. Borde ja ändra på mitt schema?
Mvh :-)
Citera
2016-02-25, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absgrabb123
Vet inte vad det beror på, kosten ser likadan ut.. Borde ja ändra på mitt schema?

Vanligtvis brukar testo e komma igång på riktigt vecka 4-6 så vänta du.
Citera
2016-02-25, 08:49
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Det är denna vikten man alltid går upp när man hoppar på en kur. Tänkte du gå upp 10 kg till nästkommande 20 dagar? Nu kommer det nog stå still, några enstaka kg upp under kur lär det väl blir och sedan ner flera kg när du hoppar av.
Citera
2016-02-25, 10:30
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Det kanske kan bero på att du käkar 40mg dbol och binder på dig vatten som en torr disktrasa i sjön, när disktrasan väl har sugit åt sig allt vatten den kan så kan den inte bli tyngre. Är du med?
Eller trodde du att du hade lagt på dig 10kg muskler på 20 dagar? Vill du lägga på dig ytterligare 10kg under nästkommande 20 dagar?

Om du lyckas behålla 10kg under den kur du kör så ska du vara mer än nöjd min vän. Sannolikt är väl att du behåller en viktökning på runt 3-4kg efter avslutad PCT förutsatt att du inte har käkat så mkt att du lagt på dig onödigt fett.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-02-25, 11:11
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det är denna vikten man alltid går upp när man hoppar på en kur. Tänkte du gå upp 10 kg till nästkommande 20 dagar? Nu kommer du nog stå still, några enstaka kg upp under kur lär det väl blir och sedan ner flera kg när du hoppar av.
Vänta lite nu, inte är det väl vanligt att gå upp 0,5kg om dagen i 3v oavsett hur mkt vätska man lägger på sig? Eller?
Vafan, mittt rekord är 1,5kg i veckan som nybörjare. Från tarm till rejält bulkig med testo + oxar och ett onödigt stort kaloriöverskott...
Citera
2016-02-25, 12:40
Medlem
Hejsan!

Om man ligger på en relativ mild kur, i detta fall, 100mg eod testo propionate. Syns det på blodprov, inte blodprov då dom letar efter AAS, jag menar mer vanliga blodprov som tas för att kolla så man är frisk. Det jag läst är att propionate och testo överlag inte påverkar (dos relaterat) blodfetter (en aning negativ även på låg dos), en aning högre blodtryck, påverkar knappt levervärden.

Är man rökt om man åker på ett sådant prov under kur? Är det vissa värden som direkt blir suspekta och indikerar på doping?

Stort tack!
Citera
2016-02-25, 14:06
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Hejsan!

Om man ligger på en relativ mild kur, i detta fall, 100mg eod testo propionate. Syns det på blodprov, inte blodprov då dom letar efter AAS, jag menar mer vanliga blodprov som tas för att kolla så man är frisk. Det jag läst är att propionate och testo överlag inte påverkar (dos relaterat) blodfetter (en aning negativ även på låg dos), en aning högre blodtryck, påverkar knappt levervärden.

Är man rökt om man åker på ett sådant prov under kur? Är det vissa värden som direkt blir suspekta och indikerar på doping?

Stort tack!
Syns bara om dom letar efter det. Har passerat flera hälsoundersökningar med bravur när jag legat på 1g testo.
Men med tren för länge så har HB-värde, blodtryck och blodfetter varit högt. Men dom ser ju inte att det beror på doping.
Mvh
Citera
2016-02-25, 19:52
Medlem
Skallpan3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Hejsan!

Stort tack!

Syns om du har en blodprofil.
Senast redigerad av Skallpan3 2016-02-25 kl. 19:55.
Citera
2016-02-28, 14:50
Medlem
Smärta, ingen svullnad, testo E 250mg e3d

Hallå där! Startade igång min kur för cirka en vecka sedan. Har hunnit sätta 1 stick på vardera sida glute! Märket heter DB pharma ugl. Det känns som 2 rejäla "lårkakor". Fick lätt feber efter sticker, vanlig testo feber. Min fråga är, är det normalt med rejäl smärta ett par dagar när man precis börjat sin kur? Så här kommer jag nämligen inte klara av att ha det i 14 veckor. Glutesen ser fina ut, varit noga med allt som hygien m'm. Ingen rejäl svullnad eller liknande, mer förhårdnad. Jag klarar av att gå, men sitta gör fruktansvärt ont. Hur lång tid brukar det ta förrän det släpper ? Tacksam för svar!
Citera
2016-02-28, 14:54
Medlem
Ja, det är helt normalt. Rid ut det bara.

Hur lång nål sätter du med? Och vart på gluteus sätter du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in