Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
Så hon är en sköka och dessutom är hon efterbliven? Varför dömer du en 15-åring så hårt? Om hon var din dotter och hade gripits för mordbrand av ett asylboende i Sverige och var tillsammans med en vuxen nazist så skulle du kalla henne för sköka eller efterbliven utan snarare för en hjältinna och bevarare av den svenska rasen.
Bra fråga Nantale. Det råder ingen tvekan om att hon fått ränna runt vind för våg på hemorten. Hon ligger dessutom med terrorister vilket visar att hon inte väljer sexpartner med omsorg. Jag kan i dagsläget inte leda i bevis att hon fått betalt och kan inte bevisa att hon prostituerat sig. Däremot har hon betett sig som ett billigt luder. Bra jag fick tillfälle att förtydliga det.
När det gäller hennes mentala status så gjorde jag en bedömning med utgångspunkt dels utifrån hennes handlingar, dels hennes utseende och verbala förmåga. Det är tydligt för alla och envar att flickan är efterbliven. Jag vågar nästan garantera att någon som vet vem hon är kan bekräfta detta. Vi får vänta och se.
En ansvarsfull vuxen tillåter inte att barn umgås med vuxna så din hypotetiska analogi till vit makt rörelsen faller där. Huruvida det är klokt att bränna flyktingförläggningar eller den svenska rasens överlägsna egenskaper diskuterar jag gladeligen i en annan tråd.