2016-02-10, 22:09
Medlem
JumpingJacks avatar
Ämnen sammanfogade. / Mod
Citera
2016-02-10, 23:54
Medlem
Pungsnoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Väldigt angelägna frågor då det finns undersökningar som pekar på att pedofiler ofta har varit utsatta själva i barndomen. Hoppas att någon tar sig an forskning på området snarast! Enligt en artikel som finns på CounterPunch så har en afghansk man uttryckt det som en del av sin kultur. Trovärdigheten på mediet kan jag inte uttala mig om men kanske värt att läsa?

http://www.counterpunch.org/2015/10/...n-afghanistan/

Förövrigt är pedofili inte något som går att 'bota' utan är en sexuell preferens.
Mycket oroande!

Fast nu kommer många undan titeln pedofil eller dess straff om påkommen då deras nya ålder är barn alternativt ungdom.

Allt mellan 15-35år från Afghanistan blir 14-18-20år i nya landet.
Soptipp Sverige.
Citera
2016-02-23, 17:56
Medlem
Taharrush gamea och Bacha Bazi. Men när kommer "Mufakhazat Alzigaar" till Sverige?

Vi har sett prov på de två förra under senare tiden i Sverige, men denna tredje tradition har jag inte hört något om.

Mufakhazat Alzigaar är en slags godkänd form av pedofili som man kan utöva på flickor från 6-9års ålder (vid 9 är det ok att ha vanligt samlag). Det går till så att man gnider sin penis mellan benen på flickan utan att penetrera vare sig vagina eller anus, då är det ok. Profeten själv skall tydligen ha utfört detta på sin fru Aisha från att hon var 6 år gammal tills hon blev 9, först då kunde äktenskapet fullbordas genom samlag.

När en man gör detta på en flicka så räknas det som att han har självkontroll, och är god som inte skadar flickan genom att penetrera henne.

Jag har inte hört detta nämnas på medier, varken på vanliga eller alternativa, men det skall tydligen vara en rätt vanlig grej i Afghanistan och Yemen (kanske fler länder). Så jag antar faktiskt att det är en sed som inte hittat hit än.
Citera
2016-02-23, 18:51
Medlem
Rasande-Roses avatar
Verkar ju jättebra. Integrationsprojekt för svenska förskolor? Ensamkommande män får gnida lite på svenska småtjejerna. De får alla nya vänner för livet, arabernas sexuella frustration minskar och ingen tar fysisk skada. Ett utmärkt initiativ för Sverige.
Citera
2016-02-23, 18:55
Medlem
Taharrush har vi sett redan men inte det andra. Close but no cigar
Citera
2016-02-23, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yegori
Taharrush har vi sett redan men inte det andra. Close but no cigar

Jo, det kan vi läsa om på hemmen för "barn". Homosexuella våldtäkter där äldre "pojkar" förgriper sig på yngre. Nu har de väl kanske inte hela det rituella inslaget med att pojken kläs i spexiga kläder och dansar innan han sodomiseras inte förekommit, men jag har svårt att tro att det rör sig om "vanliga" bög-gruppvåldtäkter då "riktiga" bögar inte accepteras. Så jag hävdar nog att Bacha Bazi även har kommit till Sverige.
Citera
2016-02-23, 21:08
Medlem
Scott Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Vi har sett prov på de två förra under senare tiden i Sverige, men denna tredje tradition har jag inte hört något om.

Mufakhazat Alzigaar är en slags godkänd form av pedofili som man kan utöva på flickor från 6-9års ålder

Vilka fantastiska traditioner islam kan erbjuda den västerländska civilisationen. Tyvärr är det alltför många som gör sitt yttersta för att öka islams inflytande i samhället.
Citera
2016-02-23, 21:47
Bannlyst
För att parafrasera feministen/pedofilen Mona Sahlin:

Svensk kultur är så töntigt, vad har vi? En midsommarstång?

Vad är en midsommarstång jämfört med att knulla 9-åriga flickor?

Eller att stoppa in snoppen i en pojkes stjärt?

Finns det verkligen någonting mer civiliserat än att spräcka fittan/ändtarmen på småbarn?

Tack Negerfeldt, Mona Muslim, Lövet och Anna Batra, för att ni berikar oss alla med den rika islamiska kulturen!
Citera
2016-02-23, 21:49
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Nej, men dem gillar hur profeten tänkte, och kommer framgent stödja denna hobby.

Då är du så gott som muslim då. Pedofilin är en viktig ingridiens för att komma nära profeten den allra heligaste näst intill Allah själv.
Citera
2016-02-24, 00:56
Medlem
Vad fan ar grejen med dessa olika perversa "lekar" eller tillstallningar, what ever?
Hur och varfor uppfinns detta?

http://www.shiachat.com/forum/topic/...g-of-children/

Googlade runt och har tycks muslimer diskutera fenomenet sinsemellan.
Senast redigerad av SallyBalls 2016-02-24 kl. 01:05.
Citera
2016-02-24, 15:20
Bannlyst
Snart i en förskola nära dig. När Ahmed som gått före i arbetslösas kön släcker ner i kuddrummet och låser blir det mys. Hoppas era döttrar får en bra uppväxt
Citera
2016-02-24, 18:22
Medlem
derGauleiters avatar
Vidrigt! Det är naturligtvis muslimerna som Liberalerna flörtar med när de vill möjliggöra incest och nekrofili och månggifte. Jag skulle så gärna vilja veta vad deras orakade partiledare innerst inne anser om en dylik företeelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in