2016-02-23, 23:27
Bannlyst
Vad fan är felet med på mig, jag blir nästan mer glad om någon misslyckas med något än lyckas. Är det likgiltig jag är? Så har jag varit funtad hela livet. T ex så blev nästan lite glad när en av min kompisar hade gjort en dålig handling, ett annat exempel är att jag idag nästan blev grått färdig när en av mina kompisar klarade ett snyggt trix på skidor, som inte jag kan.
Senast redigerad av Marcop0lo 2016-02-23 kl. 23:29.
Citera
2016-02-23, 23:29
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcop0lo
Vad fan är felet med på mig, jag blir nästan mer glad om någon misslyckas med något än lyckas. Är det likgiltig jag är? Så har jag varit funtad hela livet. T ex så blev nästan lite glad när någon av min kompis hade jag gjort en dålig handling, ett annat exempel är att jag idag nästan blev grått färdig när en av mina kompisar klarade ett snyggt trix på skidor, som inte jag kan.

Du är mentalt svag, bitter och dålig självbild.
Citera
2016-02-23, 23:53
Medlem
Nordfeldts avatar
Dålig självkänsla, du stör dig på andras framgång för du jämför dig med dom och ser troligtvis dig själv som mindre lyckad.
Citera
2016-02-24, 01:12
Medlem
TarzansFarsas avatar
Det är normalt att bli avundsjuk på andras framgångar, det är så vi människor får högre tävlingsmentalitet för att bli lika bra eller bättre.
Citera
2016-02-24, 01:55
Medlem
julernsts avatar
Du är absolut inte likgiltig, snarare kanske du har dominanta personlighetsdrag. Säg att du klarar att göra ett snyggt trix och din polare också klarar det, men inte lika snyggt som du. Blir du glad för hans skull då?
Citera
2016-02-24, 02:09
Medlem
Missunnsam kallas det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här