Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-02-22, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Nej, inte så hypat. Personligen skulle jag vilja se att Trump överträffar förväntningarna, för en gångs skull. Att han når över 40% för första gången skulle vara en fantastisk grej att ta med sig mot supertisdagen.
I NH och SC fick han 5 respektive 2 procentenheter fler än mätningarna antydde. Nevada kör dock caucasus vilket är svårare att mäta korrekt så att Trump kan få allt mellan 30-50%.

Håller med angående 40+%. Han bör även öka nationellt om han nu vill bli republikansk presidentkandidat
2016-02-22, 22:21
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Oj då Cruz sparkar Rick Tyler mannen bakom alla Cruzs lögner. Väldigt bra för Trump lär inte bli hårt tryck från Cruzs sida på Trump nu.

Stämmer det så säger ju lite om hur desperat Cruz är. Nu har han bara ett enda desperat kort kvart att spela, att sälja ut de som de hann höll om ryggen fram bara några dagar sedan.

Man förstår att inte ens hans egna partikamrater vill ha med Cruz att göra.
2016-02-22, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Tyckte han var imponerande tråkig.

Är han adopterad?

Skämtar du, eller är du bara dum i huvudet?
2016-02-22, 22:24
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Oj då Cruz sparkar Rick Tyler mannen bakom alla Cruzs lögner. Väldigt bra för Trump lär inte bli hårt tryck från Cruzs sida på Trump nu.

Något som är ÄNNU mer viktigt, nu har ju Cruz erkänt att hans folk gjorde fel. Nu kan ju Trump hela tiden visat att Cruz till sist erkände att han gjort fel.
2016-02-22, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim-reaper
Första gången jag hörde honom. Fy satan så duktig killen va! Han pratade mycket om hans intresse för jakt och fiske...det lär gå hem hos många amerikaner!

Precis. Han kommer från en av Amerikas rikaste familjer och är ändå lika jordnära som vilken tjomme som helst.
2016-02-22, 22:26
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Skämtar du, eller är du bara dum i huvudet?

Skämtar inte, men kanske överdrev. Men Trump Jr imponerade inte alls på mig, han var saklig och korrekt men var jävligt tråkig.
2016-02-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Skämtar inte, men kanske överdrev. Men Trump Jr imponerade inte alls på mig, han var saklig och korrekt men var jävligt tråkig.

Självklart är han inte Trump, vore löjligt om han försökte att vara det. Det är Trumps roll att vara oförutsägbar, rolig och karismatisk. Hans familj ska endast finnas där för att hjälpa honom vinna valet, inte göra det han gör.
2016-02-22, 22:46
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Självklart är han inte Trump, vore löjligt om han försökte att vara det. Det är Trumps roll att vara oförutsägbar, rolig och karismatisk. Hans familj ska endast finnas där för att hjälpa honom vinna valet, inte göra det han gör.

Vi verkar vara överens hur vi ser på sonen. Men jag kanske tog till lite överord för att jag hade räknat med Donald på detta möte och suttit å väntat på detta möte i ett gäng timmar.

Dock, det VAR inget spännande möte med jr, inget att bli eskalerad över.
2016-02-22, 23:01
Medlem
NixYOs avatar
Rolig video med Trump:

Winter is Trumping
https://www.youtube.com/watch?v=I0tE6T-ecmg

2016-02-22, 23:12
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
I NH och SC fick han 5 respektive 2 procentenheter fler än mätningarna antydde.
Nja. I NH fick han ungefär som mätningarna, kanske något över. I SC lägre än de flesta mätningar (förutom nån fejkpoll från NBC och nån annan väldigt sen och märklig). I Iowa också lägre än mätningarna. Jag står fast vid att han inte överträffat förväntningarna någonstans än. I NH träffade han dem, men inte mer än så.
Senast redigerad av baggebo1 2016-02-22 kl. 23:15.
2016-02-22, 23:22
Medlem
baggebo1s avatar
Slänger in en ny New Mexico-poll också. De röstar i juni, den sista primärvalsdagen (tillsammans med Kalifornien bl.a.).

Ted Cruz 25%
Donald Trump 24%
Marco Rubio 19%
Ben Carson 6%
John Kasich 4%

http://elections.huffingtonpost.com/pollster/polls/albuquerque-journal-research-polling-23833
2016-02-22, 23:22
Medlem
Menveds avatar
En rolig video till en början men när man tänker efter hur allvarligt det är så känns det mest tragiskt. Vi måste stoppa den här hjärntvätten som pågår i våra samhällen.

https://www.youtube.com/watch?v=CoAmll3ViQA&feature=youtu.be

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in