• 1
  • 2
2016-02-22, 18:20
Medlem
Hej, har lyckats sno en bit hasch som min farsa har tillverkat från egen odling, har ingen aning om vilken metod han använt för att tillverka det dock... Haschet är jätekladdigt (får skrapa bort det med kniv från plasten) och svart men lämnar efter sig lite grönaktigt olja. Tror ni att det är bra/dåligt? Farligt? Kan inte riktigt fråga han eftersom han inte vet att jag röker
Citera
2016-02-22, 18:25
Medlem
Bara att fråga pappa.
Vad ska han säga -att hasch är farligt?

Snarare borde han väl vara positiv till att du bevisat riktiga pundar-skills genom att blåsa en rutinerad haschtomte på hans gods.
Citera
2016-02-22, 18:37
Medlem
Sjukt invecklat men kan verkligen inte fråga honom...
Citera
2016-02-22, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thatrandomgirl94
Sjukt invecklat men kan verkligen inte fråga honom...

Från min erfarenhet är grönt riktigt bra. Varför det är kladdigt har med sättet han tillverkade det på och har antagligen inget med kvaliten att göra. Bara testa, du kommer inte gå sönder direkt
Citera
2016-02-22, 19:23
Medlem
KringExs avatar
Testa rök en liten bit och avgör
Citera
2016-02-22, 19:52
Medlem
Det kan inte vara farligt då? Funderar på om han gjort med aceton och han är inte rutinerad odlare så vet ej om han kanske gjort haschet korrekt... Tänker att det kanske finns kvar aceton o det kanske inte är så hälsosamt att röka... :/
Citera
2016-02-22, 19:57
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatrandomgirl94
Det kan inte vara farligt då? Funderar på om han gjort med aceton och han är inte rutinerad odlare så vet ej om han kanske gjort haschet korrekt... Tänker att det kanske finns kvar aceton o det kanske inte är så hälsosamt att röka... :/
Den sorts aceton som är farlig att andas in är ju den med olja inblandad skall man lösa ut thc så skall det vara den kemisk rena.
Citera
2016-02-22, 20:03
Medlem
Okej! Jag får väl testa och se vad som händer 😉
Citera
2016-02-22, 20:13
Medlem
lockouts avatar
Aceton hasch helt klart och om din pappa nu råkat använda aceton med ojla så luktar haschet olja och om du inte vet hur olja luktar kommer du att hosts som en galning efter första blosset och du kommer inte vara sugen på att ta ett bloss till
Citera
2016-02-22, 20:54
Medlem
eenoks avatar
Jag tror att det är super dunder
Citera
2016-02-22, 23:20
Medlem
ParafinnsParafannss avatar
Att du inte testade att röka det för att avgöra hur potent det var utan att fråga här först tyder på att du kommer tycka det är bra i vilket fall.

Go hard or go home.
Citera
2016-02-22, 23:21
Medlem
ahh ett klassiskt gammal drak hash troligtvis gjort på aceton.

är det gjort på löv så är det riktigt vidrigt. det gröna är klorofyll och det kommer smaka rövapa
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in