2016-02-21, 17:25
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Hur ser matchen ut i götet? Såg att Degefors kvittera.

Tittar med ett öga och tycker ifk har det mesta, ganska gott om chanser.
2016-02-21, 17:44
Medlem
Hörde jag fel eller sa Staffan nyss "Det fanns en tid när Degerfors dominerade svensk fotboll mer än vad Göteborg gjorde"? När skulle denna tiden ha varit?
2016-02-21, 18:30
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Hörde jag fel eller sa Staffan nyss "Det fanns en tid när Degerfors dominerade svensk fotboll mer än vad Göteborg gjorde"? När skulle denna tiden ha varit?
De har ju aldrig vunnit allsvenskan utan kommit som bäst 2a två gånger och en cupvinst har de så antingen yrade han eller så är du hög
2016-02-21, 18:39
Medlem
Arga.Apans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Har ni inte väntat ett halvår nu? Och hur går det med fysträningen?
Känns som att handbollskommentatorn är orsaken till att bajen inte orkar springa. Borde inte fler skrika på hans avgång?
2016-02-21, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Jag håller med om att innermittfältet inte varit det bästa hittills, men snälla bröder sansa er. Årets första halvlek, ni tar fram storsläggan. Okej om halva säsongen gått, då köper jag det.

Många hackar på Haglund, han kan så mycket bättre. Snubben har varit proffs i Holland, han är inte talanglös eller har träfötter. Vi har ett stort sparkapital i den mannen bara han kommer igång.

Khalili känns lite ensam på topp, låt han spela tillsammans med Alex i fortsättningen!
Hur vassa är Bajen på att utveckla förmågor? Ör det flera som tagit "nästa steg" senaste säsongen/-erna?
2016-02-21, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
De har ju aldrig vunnit allsvenskan utan kommit som bäst 2a två gånger och en cupvinst har de så antingen yrade han eller så är du hög

Det var nog Staffan som yrade, han är ju inte känd som killen med koll direkt. Tror han blandade ihop Degerfors med Åtvid, påståendet blir ju inte direkt sant men mer förståeligt.
2016-02-21, 20:42
Medlem
hagsatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Har ni inte väntat ett halvår nu? Och hur går det med fysträningen?

Tackar som frågar, det körs på i gruvan även om det nu är inför lyckta dörrar. Finns ingen anledning ge ut för mycket info om vårt träningssätt. Väljer dessutom Khalili före Ranegie alla dagar i veckan.
2016-02-21, 20:44
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Tackar som frågar, det körs på i gruvan även om det nu är inför lyckta dörrar. Finns ingen anledning ge ut för mycket info om vårt träningssätt. Väljer dessutom Khalili före Ranegie alla dagar i veckan.
Möjligtvis, men jag har i alla fall inga illusioner om att ökenvandringen snart tar slut.
2016-02-22, 19:00
Bannlyst
DKristoffersson via Twitter
@Daniel Kristofferson
Inte lika välfyllt som när Bajen spelade igår men rätt bra med folk på ändå.
2016-02-22, 19:53
Medlem
TimTebows avatar
DIF spelar pinsamt dåligt hittills, skärper man sig inte i andra så kan Ljungskile plocka poäng. Är det här tecken på ytterligare en katastrofinledning på säsongen?
2016-02-22, 19:55
Medlem
gato12s avatar
Varför står inte Höie?
2016-02-22, 20:02
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Varför står inte Höie?
Om du frågar mig så börjar Höie bli gammal. Skönt att man börjar fasa ut honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in