Hatsajten dn.se har skrivit en krönika om Trumps väljare. Kan vara intressant att slänga en blick på om man vill se hur de vinklar saker:
Citat:
De Trumpväljare jag träffar i South Carolina har det kämpigt med vardagsekonomin. De harvar sig fram i den så kallade gig-ekonomin som 2000-talets lågutbildade amerikaner försörjer sig på. När jag frågar vad de jobbar med svarar de inte med ett yrke, utan en lång lista på olika sysselsättningar. De driver kanske en e-handelsfirma hemifrån vardagsrummet. Rycker in som rörmokare eller snickare när någon granne behöver det. Kör lite Uber på helgerna. De tjänar knappt så att de överlever, men de ser sig gärna som självständiga entreprenörer. Som Trump, bara lite fattigare.
Citat:
Murdock driver en konservativ kyrka i Fort Worth, Texas, som är känd för att 60 procent av intäkterna går till Murdock själv, medan bara 1 procent spenderas på välgörenhet. Jag träffar Murdock efteråt. Han ser ut som en rockstjärna, helt klädd i svart, med svartfärgat hår och bockskägg. Intensiva, isblå ögon och en mörk, mullrande röst.
–Varför valde jag att ställa mig bakom Trump? Han kanske inte är den mest traditionellt, kristna rösten, men han är den starkaste kandidaten. Framför allt är han en bra berättare. Hitler kom inte till makten genom att tala sanning. Han ljög ju. Han hittade på saker. Men han repeterade dem så ofta att folk började tro på dem. Repetition, repetition, repetition! Trump förstår det där.
http://unvis.it/www.dn.se/nyheter/varlden/trump-har-knackt-koden-for-att-lyckas-i-sodern/
Förakt + Hitlerreferens (förmodligen fabricerad). En alldeles vanlig dn-artikel.
Citat:
Ursprungligen postat av
E.Merckx
Oj, ursäkta!

Jag var för snabb där.
Sen kan du börja citera som normala människor också. Varför ägnar du dig åt att ändra så att man inte kan söka på sina citerade inlägg när du citerat? Det tar extra tid för dig utan nytta och gör att andra inte hittar när du citerat en. Är det nån sorts tvångsbeteende?