Forsta inlagget i traden.
Det som ar intressant ar varfor tre (3) tunga namn med formodad insyn gatt ut i media med ett par dagars mellanrum och gett olika information.
For min del trodde jag inte att mordet skulle losas och efter CP dod sa ansag jag det nog vara kort.
Har kikat in mellan varven i traden och tyckt att ni gjort ett fortjansfullt men lonlost arbete och att ni hellre skulle satsa pa att bilda familj
Nu har det borjat rora pa sig, varfor har jag inte en aning om men nagon/nagra borjar bli oroliga, tradet ar skakat och det kommer rasa ner bade valgjord desinformation och sanningen i en salig rora
Lite Ot men jag har sett samma tendens med ubatskrankningarna pa 80-talet som ocksa ar ett oppet sar. Dar har det nu lagts i bevis att Vastmakterna varit ganska aktiva. Dock saknas det bevis om sovjets inblandning men det jobbas i det tysta. Detta trots att det hela tiden forsvaras och laggs ut villospar.
Ma vara att det ar mycket som rort sig/ror sig under ytan som medborgarna ar ovetande om men i de flesta lander hade man nog serverat en historia som hallit och offrat ett par obekvama motstandare for att sla tva flugor i en small sa sverige ar ganska demokratiskt trots allt...