Citat:
Ursprungligen postat av
Akademian
Hur har Sverige "blivit", menar du? (En av de säkraste platserna på jorden, antar jag att du menar.)
Att tro att man som gemene man ska bli "knivhuggen/skjuten" så fort man går utanför dörren är...ja, jag kan inte ens. Det finns inte en plats i Sverige där man löper någon som helst risk till detta.
Att "ursvenskarna" själva dillat i sig att "invandrarna" (vilka det nu är!) är ansvariga för att Sverige "har gått åt helvete" är vårt absolut största problem i dagsläget.
Tänker inte argumentera med en som suttit hemma hela sitt liv. Du kan börja med att se dokumentärer om förorterna och sedan gå igenom t.ex Rinkeby och Tensta en vacker sommarkväll. Jag lovar att jag kan köra dit dig. Sen kan du passa på att leka med telefonen medan du går sträckorna.
Det finns en anledning att vi har säkerhetsföretag med oss när vi jobbar på vissa ställen i malmö, stockholm och gbg. Och det är inte precis "vanliga svenskar" som bland annat kastar sten på oss.
Jag som däremot har varit en hel del i mellanöstern och andra muslimska länder vet att folket där är förmestsdels underbara.
Men du som tror att vi är så duktiga och tar in massvis med män så kan jag säga att vi förstör deras framtid mer än att räddar dem som vårt system ser ut idag.