2016-02-21, 15:54
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Segt.

Ett tips är ju att du beställer något REK så du får en avi.

Säg att du beställde ett par kalsonger, skor eller vad som helst.

Se till att köpa ett par kalsonger/skor när du hämtar ut kanylerna som du kan visa upp.

Kanske inte fungerar om hon ska hänga med när du hämtar ut, dock.

Kan be om det när man checkar ut t.ex?
Citera
2016-02-21, 15:56
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Kan be om det när man checkar ut t.ex?

Ingen aning!

Testa att prova eller maila och fråga
Citera
2016-02-21, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rajrajmf
De euforiska delarna av ruset trappar ner i takt med att bruket fortgår.
Annars kan ju ett uppehåll vara värt att testa(även om jag i efterhand sällan anser att det var värt det).

Jaha. Jag trodde att man fick eufori varje gång. Glömde skriva att jag tar elvanse btw, om det nu förändrar något.

Det är väl trött och segheten som irriterar mest. Sällskap hade ju kunnat liva upp stället med men har inga vänner. :P
Citera
2016-02-21, 16:14
Medlem
HoboSwampAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBBA
Nu är det så att jag får ingen eufori av tjacket längre. kan skjuta i min en 0.5a bra grejer. frågan jag har är vad som gör förändringen.

tar 500mg clozapin, 300mg voxra, 50mg venlafaxin samt lyrica 275mg, det är mina morgon mediciner. samt att jag får stesolid15mg per dag.

Antar att det är det som spökar men¨ändå asså. Gizzar på voxran där men hade gärna fått lite feedback från er. Nu blir jag trött av tjacket, drog i mig en 0.4a men hade kunnat gå och lägga mig. och som jag sa så är det bra, hela gänget fick ju som dom ville förutom jag.
Jag tror på voxran eftersom det är en DRI.

Men det kan även vara venlafaxinet som tar bort tjackets smått serotonerga egenskaper (euforin).

Undrar om det är så bra att kombinera dessa med tjack överlag, jag skulle själv oroat mig för "dopaminergt syndrom", om det ens finns något sådant.
Citera
2016-02-21, 16:23
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rajrajmf
Snarare mellan 5-15%
Nja, riktigt så illa är det inte.
Citat:
Vart i göteborg kan man få tag på verktyg? Jag ska bara testa några gånger
Beställ lagligt från apoteket, köp på nätet eller skriv in dig på ett sprututbyte.

Men IVa inte om du känner att du knappt kan kontrollera ett snortande/bombande bruk.
Citera
2016-02-21, 16:43
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Nja, riktigt så illa är det inte.

Beställ lagligt från apoteket, köp på nätet eller skriv in dig på ett sprututbyte.

Men IVa inte om du känner att du knappt kan kontrollera ett snortande/bombande bruk.

har väl kört på 2-3 veckor men borde bli billigare att skjuta?
Citera
2016-02-21, 20:15
Medlem
Citat:
Billigare i en vecka, sedan sitter du i ett riktigt träsk.
Citera
2016-02-21, 20:28
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexgalningen
Billigare i en vecka, sedan sitter du i ett riktigt träsk.

Kanske inte värt det med tanke på typ hep c och sånt? Ser bara så nice ut när folk gör det
Citera
2016-02-21, 20:41
Medlem
Citat:
Kanske inte värt det med tanke på typ hep c och sånt? Ser bara så nice ut när folk gör det
hep c och likande får du ju bara om du delar nålar

ser förövrigt najs ut på film, kolla på gatupundare. Hur najs är dom?
Citera
2016-02-21, 21:19
Medlem
Citat:

Inte värt det för att när du väl börjat skjuta är oddsen sjukt höga att du om något år kommer vara en degenererad pundare och inte nån som bara gillar att dra tjo ibland.
Citera
2016-02-21, 21:40
Medlem
Skulle uppskatta jätte mycket om någon kunde beskriva steg för steg hur man gör ordning tjacket och sjuter det. Vill gärna veta också vilken nål man använder. Skriv gärna färg koden på nålen.

Kan inte skriva i darknet tråden då jag inte varit medlem tillräcklig länge och inte tillräcklig med inlägg. Det är väl inte tillåtet och prata om vendors men kanske PM är tillåtet? Alltså vilka som har tjack som är lämlig för att skjuta?

Hoppas inte MOD tar illa upp för det jag skrev ovan
Citera
2016-02-21, 21:56
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Blir aldrig billigare. Du får chilla ner toleransen bara, har sett dig uppdatera frekvent om tjarret. Såg ju att du vart snygg så förlora inte dig själv lol.

Hep C är ju ingen risk att få om du inte tänkt dela kanyl med riktigt nedpundat folk. Aldrig dela, obs obs!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in