• 1
  • 2
2016-02-21, 03:05
Medlem
koskesh.polos avatar
aldrig haft någon vän under hela livet, eller en lyckad nära människokontakt, inte ens en konversation längre en 20 min med nån på det sättet vänliga/vanliga människor brukar göra, helt seriöst

lel hur funkar det med att man blir kompis med nån, umgås, får uppmärksamhet/hjälp av de och vad är det som är bra med det? känns som att ingen tycker om att bli kompis med losers som jag
Senast redigerad av koskesh.polo 2016-02-21 kl. 03:18.
Citera
2016-02-21, 03:16
Medlem
Uphills avatar
En bra början är att inte starta en kommunikation med att tala om hur synd man tycker om sig själv.

Men nu har du skrivit ett inlägg på Flashback.
Skriv flera, 10, 100, diskutera med folk, så lär du dig att umgås lite i taget.

Vad gör du på dagarna förresten? jobbar, går i skola, går till dagcenter?
Det räcker ju att träffa och bli vän med EN person. Sen träffar man dennes vänner och dessas osv.

Ge inte upp, och framför allt:
Sitt inte hemma och tyck synd om dig själv!
Självömkan är det mest frånstötande som finns (näst efter att peta sig i näsan och sedan äta upp snoret).
Citera
2016-02-21, 03:44
Medlem
Var glad för det.
Många av mina faller under begreppet "Med sådana vänner behöver man inga fiender". Undvik människor det är mitt ödmjuka råd.
Citera
2016-02-21, 03:50
Medlem
koskesh.polos avatar
går fortfarande i skolan, alla i min ålder tog redan studenten.
på dagarna går jag skolan eller spelar spel, inte nånting annat. btw min svenska suger, har råkat träffa på människor som har fått mig bara må illa även i min egen familj, kan inte lämna landet än heller pga studierna, känns som att det är sällsynt med människor/människor med fri tid i sverige det oxo
Citera
2016-02-21, 06:13
Medlem
Enda sättet att få en Vän
är att vara en Vän
Citera
2016-02-21, 18:11
Medlem
koskesh.polos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uphill
En bra början är att inte starta en kommunikation med att tala om hur synd man tycker om sig själv.

Men nu har du skrivit ett inlägg på Flashback.
Skriv flera, 10, 100, diskutera med folk, så lär du dig att umgås lite i taget.

Vad gör du på dagarna förresten? jobbar, går i skola, går till dagcenter?
Det räcker ju att träffa och bli vän med EN person. Sen träffar man dennes vänner och dessas osv.

Ge inte upp, och framför allt:
Sitt inte hemma och tyck synd om dig själv!
Självömkan är det mest frånstötande som finns (näst efter att peta sig i näsan och sedan äta upp snoret).

har mycket själömkan, har inte en familj som kan hjälpa/peppa upp mig heller, det ända som är jävligt roligt och får mig skratta mycket är att tänka på vilken nolla jag är
Citera
2016-02-21, 18:31
Medlem
koskesh.polos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F0RSPILLD
är att vara en Vän

lel
Senast redigerad av koskesh.polo 2016-02-21 kl. 18:33.
Citera
2016-02-21, 18:33
Medlem
koskesh.polos avatar
Citat:
är att vara en Vän

jag tror jag är den som kommer i slutändan att sprida sina gener genom någon ful thai fru
Citera
2016-02-21, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koskesh.polo
jag tror jag är den som kommer i slutändan att sprida sina gener genom någon ful thai fru
vännen finns på insidan
Citera
2016-02-21, 23:27
Medlem
koskesh.polos avatar
Citat:
vännen finns på insidan

hur fan kan man vara vän när man är en loser sociopath med grova problem inom familj, uppväxt, samhället, skolan och... ?

grejen är jag är inte en sån som kör "fake it till you make it" grejen å ser ut som en oskyldig råtta som älskar att alla klappar, utan jag är en arrogant fuck som hatar alla, vill spotta på deras ansikte, bara gud vet hur många gånger jag bråkat fysiskt med folk, har en OTROLIGT dålig bild på människor, mänskligheten o hela skiten ibland tycker jag att det är bra att vissa tar hämnd på mänskligheten , känner mig tom helt enkelt
Senast redigerad av koskesh.polo 2016-02-21 kl. 23:30.
Citera
2016-02-22, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koskesh.polo
hur fan kan man vara vän när man är en loser sociopath med grova problem inom familj, uppväxt, samhället, skolan och... ?

grejen är jag är inte en sån som kör "fake it till you make it" grejen å ser ut som en oskyldig råtta som älskar att alla klappar, utan jag är en arrogant fuck som hatar alla, vill spotta på deras ansikte, bara gud vet hur många gånger jag bråkat fysiskt med folk, har en OTROLIGT dålig bild på människor, mänskligheten o hela skiten ibland tycker jag att det är bra att vissa tar hämnd på mänskligheten , känner mig tom helt enkelt
OKEY. HOPPAS DU HITTAR EN VÄNLIG TRÅD HÄR PÅ FLASHBACK SOM LÄTTAR DITT MÖRKA SINNE
LYSSNA PÅ PLACEBO, MOBY ELLER BLACKBOX RECORDER
Citera
2016-02-22, 01:14
Medlem
koskesh.polos avatar
Citat:
OKEY. HOPPAS DU HITTAR EN VÄNLIG TRÅD HÄR PÅ FLASHBACK SOM LÄTTAR DITT MÖRKA SINNE
LYSSNA PÅ PLACEBO, MOBY ELLER BLACKBOX RECORDER

hmmm sjunger de inte om sataniska saker, döda, revenge, blod å sånt så är det ok,
vill inte i slutändan bli som den sataniska killen som dödade folk med svärd i skolan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in