2016-02-19, 22:43
  #1333
Medlem
hrjn138s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Antagligen för att de mest inbitna tangentbordskrigarna suttit inne på pojkrummet så pass länge att de tappat verklighetsförankring och gjort verklighet av Cod och CS.

"Fan vad snyggt det där var, när det blir inbördeskrig ska jag campa på typ samma ställe!"

Ont:

Jag hade inte stridit för Sverige, morsan är förvisso svensk och jag tycker om svenska traditioner osv men känner inte att jag hade kunnat dö för "fäderneslandet". Flyttar härifrån till Asien om några år ändå så vem fan bryr sig, blir det ett inbördeskrig och svennebanan förlorar så får svennebanan skylla sig själv. Vinner invandrarna så får jag bara kryssa av Sverige som framtida turistmål.

Rätt konstigt upplagd tråd dock, du tycks utgå från att det skulle bli ett krig där sidorna består av 100% etniska svenskar och 100% invandrare. Så är ju inte fallet, de invandrare som "krigar" mot svenskar idag i form av misshandel och personrån är i minoritet och lejonparten av invandrarna i Sverige avskyr dessa kräk. Det hade inte blivit mycket av inbördeskrig om en liten förortspluton bildats och förklarat krig mot staten.
Kan börja med att säga att det var minst 5 år sedan som jag spelade på PC eller konsol.

I Asien hade du säkert fått det bra. Och som svar på det där snacket om invandrare och etniska svenskar, säger jag såhär; var och en till sitt.
Citera
2016-02-19, 22:45
  #1334
Medlem
Jag tänker inte vara på arabernas och Elites sida i alla fall.
Citera
2016-02-19, 22:54
  #1335
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hrjn138
Kan börja med att säga att det var minst 5 år sedan som jag spelade på PC eller konsol.

I Asien hade du säkert fått det bra. Och som svar på det där snacket om invandrare och etniska svenskar, säger jag såhär; var och en till sitt.

Du säger ju absolut inte tillräckligt. Vad menar du? Ska serber, bosnier och kroater utan anledning börja kriga för araber och afrikaner? Eller ska serber, bosnier och kroater bilda sina egna armeer och kriga mot varandra, som somalier, irakier, iranier, kurder och greker? Samtidigt som alla strider mot svenskarna?

Jag tycker att sådana här trådar har potential, men de mynnar alltid ut i att ett gäng säger "jag är på!" och några säger att det är orealistiskt. Kan du inte berätta mer om hur du tror att kriget kommer att bryta ut? Varför? När?
Citera
2016-02-19, 23:08
  #1336
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Du säger ju absolut inte tillräckligt. Vad menar du? Ska serber, bosnier och kroater utan anledning börja kriga för araber och afrikaner? Eller ska serber, bosnier och kroater bilda sina egna armeer och kriga mot varandra, som somalier, irakier, iranier, kurder och greker? Samtidigt som alla strider mot svenskarna?

Jag tycker att sådana här trådar har potential, men de mynnar alltid ut i att ett gäng säger "jag är på!" och några säger att det är orealistiskt. Kan du inte berätta mer om hur du tror att kriget kommer att bryta ut? Varför? När?
blykula,eller tortyr.
Jaa så blir det när mongo styr.
Citera
2016-02-19, 23:13
  #1337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Du säger ju absolut inte tillräckligt. Vad menar du? Ska serber, bosnier och kroater utan anledning börja kriga för araber och afrikaner? Eller ska serber, bosnier och kroater bilda sina egna armeer och kriga mot varandra, som somalier, irakier, iranier, kurder och greker? Samtidigt som alla strider mot svenskarna?

Jag tycker att sådana här trådar har potential, men de mynnar alltid ut i att ett gäng säger "jag är på!" och några säger att det är orealistiskt. Kan du inte berätta mer om hur du tror att kriget kommer att bryta ut? Varför? När?
Serbier,Bosnier,Kroater är bra folk.
Du däremot är vilsen i pankakan.
knarka lite till så är kvällen räddad.
Citera
2016-02-19, 23:16
  #1338
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av happymeat
Serbier,Bosnier,Kroater är bra folk.
Du däremot är vilsen i pankakan.
knarka lite till så är kvällen räddad.

Haha, okej. Tycker inte att jag sa något så pass löjligt att du inte ens kan bemöta det. Du är den som låter som en knarkare just nu.
Citera
2016-02-19, 23:20
  #1339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Haha, okej. Tycker inte att jag sa något så pass löjligt att du inte ens kan bemöta det. Du är den som låter som en knarkare just nu.
Tänk till med det du skrev.
Motivera din inställning på FB.
Citera
2016-02-19, 23:29
  #1340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Haha, okej. Tycker inte att jag sa något så pass löjligt att du inte ens kan bemöta det. Du är den som låter som en knarkare just nu.
Har du en plan för ditt liv.
74 år med rövknull i 6år av ensamkommande flyktingbarn.68 årsregeln gäller.
Då dessa Var mellan 29 och56 så antar jag att detta var en positiv upplevelse.
Har du slut på cat så ring bödw.
Citera
2016-02-19, 23:34
  #1341
Medlem
Zaedrewss avatar
Kommer väl vara några hundra sidor att välja mellan. Mest troliga scenariot är att folk mest kommer stå vid sin egen närregion och sedan utifrån vadän nu utfallet blir där blir det nog ändå till slut att alla kommer enas mot Stockholm.
Citera
2016-02-19, 23:45
  #1342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Kommer väl vara några hundra sidor att välja mellan. Mest troliga scenariot är att folk mest kommer stå vid sin egen närregion och sedan utifrån vadän nu utfallet blir där blir det nog ändå till slut att alla kommer enas mot Stockholm.
Betalad egendom kommer att försvaras.
Folket gör revolt,
Konsekvenserna nato.
Citera
2016-02-20, 00:03
  #1343
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happymeat
Betalad egendom kommer att försvaras.
Folket gör revolt,
Konsekvenserna nato.

Nato jo. Finns många som tror sig att Ryssland tjänar på att instabilisera med gängse ryssagenter som ska skapa oordning och rädsla när historien liksom visat att Ryssland mest numera har ett intresse av ett stabilt Sverige och i deras intresse åtminstone öppet neutralt med inga baser här av utländska förband. Den som mest tjänar på oro är de som vill driva oss mot Nato.
Citera
2016-02-20, 00:22
  #1344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Haha, okej. Tycker inte att jag sa något så pass löjligt att du inte ens kan bemöta det. Du är den som låter som en knarkare just nu.
Är nato bra eller inte bra.
Skriv .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in