Citat:
Ursprungligen postat av
hrjn138
Kan börja med att säga att det var minst 5 år sedan som jag spelade på PC eller konsol.
I Asien hade du säkert fått det bra. Och som svar på det där snacket om invandrare och etniska svenskar, säger jag såhär; var och en till sitt.
Du säger ju absolut inte tillräckligt. Vad menar du? Ska serber, bosnier och kroater utan anledning börja kriga för araber och afrikaner? Eller ska serber, bosnier och kroater bilda sina egna armeer och kriga mot varandra, som somalier, irakier, iranier, kurder och greker? Samtidigt som alla strider mot svenskarna?
Jag tycker att sådana här trådar har potential, men de mynnar alltid ut i att ett gäng säger "jag är på!" och några säger att det är orealistiskt. Kan du inte berätta mer om hur du tror att kriget kommer att bryta ut? Varför? När?