2016-02-18, 17:18
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Du behöver inte ens vara ihop med en snygg kvinna. Eller ens en riktig kvinna. Ring på vänsterhanden är ju ett kul experiment.
Kul. Det kanske man skulle testa?

Chirho: Ta din medicin så mår du bättre.
Citera
2016-02-18, 18:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Kul. Det kanske man skulle testa?
Jag har bara högst anekdotiska bevis att komma med men jag är ju inte den första att hävda att "en man som en annan kvinna har godkänt är mer attraktiv". Det finns säkerligen nån gruppsykologi som är applicerbar på män på liknande sätt.
Citera
2016-02-18, 18:54
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Jag har bara högst anekdotiska bevis att komma med men jag är ju inte den första att hävda att "en man som en annan kvinna har godkänt är mer attraktiv". Det finns säkerligen nån gruppsykologi som är applicerbar på män på liknande sätt.

Jag har ett mycket svagt minne att det var någon här på FB, som testade med en ring på fingret, kommer dock inte ihåg vem eller hur resultatet blev.
Citera
2016-02-18, 19:34
Medlem
Hur funkar det i flat-förhållanden ?
Någon som har erfarenheter av sådant ?

Det lär väl inte bli något sex där med två passiva figurer där ingen vill ta initiativet...
Citera
2016-02-18, 19:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Jag har ett mycket svagt minne att det var någon här på FB, som testade med en ring på fingret, kommer dock inte ihåg vem eller hur resultatet blev.
Inte helt omöjligt. Med tanke på alla variabler som spelar in så är det svårt att dra andra än anekdotiska slutsatser även om det finns indikationer.
Citera
2016-02-19, 09:26
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Det verkar rätt logiskt iofs. Är man upptagen och avslappnad lär man säkerligen ses som mer attraktiv av andra än om man går runt och ser desperat ut.

Kvinnor tenderar nog att konkurrera om de "bästa" männen precis som män konkurrerar om de bästa eller snyggaste kvinnorna. Inget konstigt i det.
Citera
2016-02-19, 09:29
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inbox
Hur funkar det i flat-förhållanden ?
Någon som har erfarenheter av sådant ?

Det lär väl inte bli något sex där med två passiva figurer där ingen vill ta initiativet...
Larvigt. Varför skulle inte flator vara individer med individuella preferenser och personligheter? En del är handlingskraftiga och initiativtagande i perioder, andra är alltid det, några är oftast passiva.
Citera
2016-02-19, 09:55
Bannlyst
Citat:
Det verkar rätt logiskt iofs. Är man upptagen och avslappnad lär man säkerligen ses som mer attraktiv av andra än om man går runt och ser desperat ut.

Kvinnor tenderar nog att konkurrera om de "bästa" männen precis som män konkurrerar om de bästa eller snyggaste kvinnorna. Inget konstigt i det.
Din liknelse är ju på mentalstördas nivå.

Du menar att om en fotbollsspelare vill spela fotboll så kommer du välja han som är mindre desperat av att spela för att det är mer attraktivt? Sluta anamma kvinnors sjuka sätt att se på saker. Det märks att du är brutalt undergiven kvinnotänk och har en bias till att efterlikna deras tänkesätt så mycket som möjligt. En normal kille tänker inte som du gör.

Det kan omöjligen finnas en korrelation mellan en snygg kvinna som är desperat och en lika snygg kvinna som inte är desperat. Kvinnor är visserligen sjuka i huvudet och deras preferenser är ännu sjukare, men man kan väldigt enkelt manipulera sig till att inte verka desperat och på så sätt manipulera sig till vad hon gillar. Det är ohållbart och konstigt rakt igenom.
Citera
2016-02-19, 11:18
Medlem
OldFashioneds avatar
Chiro är snygg, smart och allmänt bäst, men får ÄNDÅ inte ligga! Hur är det möjligt?*

* noll självinsikt är svaret

Du har inte testat att sluta vara en sån grinig gnällfitta? Så fort någon pratat om att kvinnor "ger" sex så undrar jag om farsorna som stack när pojkarna gick runt i blöjor ångrar sig. Termen är uttjatad, men du är verkligen beta, grabben.
Citera
2016-02-19, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Chiro är snygg, smart och allmänt bäst, men får ÄNDÅ inte ligga! Hur är det möjligt?*

* noll självinsikt är svaret

Du har inte testat att sluta vara en sån grinig gnällfitta? Så fort någon pratat om att kvinnor "ger" sex så undrar jag om farsorna som stack när pojkarna gick runt i blöjor ångrar sig. Termen är uttjatad, men du är verkligen beta, grabben.
"Alla" vet att kvinnor ger sex men du kanske är en våldtäktsman?
Citera
2016-02-19, 12:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Ja, det är ju på exakt den hypotesen det hela bygger på. Samma fenomen kan uppstå om man är "ute med grabbarna" och bara vill "vara ute med grabbarna".
Citera
2016-02-19, 13:57
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IntellectIdiot
"Alla" vet att kvinnor ger sex men du kanske är en våldtäktsman?

Inte vad jag menade. Jag menar att den som ser sex som en gåva en kvinna ger till en man, snarare än en aktivitet en man och en kvinna ägnar sig åt för att de båda gillar det, har en jävligt skev syn på kvinnors sexualitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in