2016-02-17, 11:32
Medlem
Tror knappast det bara är jag som känner ett närmast hat och avsky mot vissa subforum här på Flashback. Särskilt de "fiiina", som juridik, och kultuuuur (film), och ev medicin, fast där inne är de rätt coola faktiskt. Man slipper åtminstone varningar så fort man postar något.

I juridikforumet är varenda moderator helt hjärndöd, min åsikt. TOTALT humorbefriad, min åsikt. Jag GISSAR, vet ej, att de har något uppkört mellan skinkorna som de ej kan få ut och därför har blivit så bittra. Gud förbjude dig om du besöker dessa forum och inte till hör "eliten" AKA "the choosen one" Om du som lekman bara vill ställa en fråga eller skriva något lite roligt så kommer detta med 100% säkerhet resultera i antingen...;

1. Du får massorna efter dig! Du är en paria, du är obildad, du tycker inte som smurfarna där inne! Buuuh, idiot, hur kan du tycka sååå duuuhhh...

2. Du får en varning av, vilka jag tror samtliga är bögar och flator, moderatorerna.

Jag trodde Flashbacks moderatorer höll högre standard än så här! Stämningen går ned och man undviker aktivt vissa delar av forumet. Ska det behöva vara sånt jävla daltande och korrekt och juridiskt hela tiden. Och ni behöver för fan inte visa er "icke-verkliga makt" - era pissfjollor - genom att dela ut varningar hela tiden. Varför inte bara "let it slide" era humorbefriade nötter?

Ta nu inte bort denna tråden också idiot, för jag tror faktiskt att folk kan känna igen det här och ha synpunkter på vad jag skriver. Eller har det blivit kutym på Flashback att censurera när kritik riktas mot forumet. Va?

Mvh
En jävligt less Hitler
Citera
2016-02-17, 11:36
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discoHITLER
Eller har det blivit kutym på Flashback att censurera när kritik riktas mot forumet. Va?
Kritik som framförs av någon som framstår mer korkad än en vegetarisk Gorbypirog? Nä, ingen kommer nog ta det på allvar.

Om du däremot kan producera kritik på ett vuxet sätt (som man borde kunna förvänta sig av någon på ett forum med 18-årsgräns) så kan jag lova att det kommer bemötas på ett moget sätt.
Citera
2016-02-17, 11:36
Medlem
Det är väl du som är hjärndöd och inte kan hålla dig till reglerna?

Och exempelvis juridik och medicin är ju ämnen som det finns en viss poäng i att kunna få svar som åtminstone är skapligt underbyggda och inte rena gissningar eller skämt från nån 14åring på sportlov.

Det är helt enkelt dig det är fel på och inte forumen.
Citera
2016-02-17, 11:45
Medlem
Men för i helvete, menar ni på allvar att ni tycker det är trivsamt och kul att vistas på ett ställe som är torrare än Åsa Romsons fitta? Det ska väl för fan vara lite lustbetonat också att surfa på Flash?

De är helt crazy inne på juridik, moderatorerna varnar på dirr - även vid ett inlägg med "kvalitetsskämt" (förstår du inte vad jag menar här, är du för korkad för att förstå var jag vill komma med denna tråd ändå) ;

och går man in i film och gör det horribla misstaget och tycker att Pulp Fiction är en skräp eller VÄRLDENS FUCKING TRÅKIGASTE SKITFILM är Gudfadern. Ja då åker högafflarna och facklorna fram. Skulle inte förvåna mig om kretinerna till moderatorer där inne varnar för det faktiskt.
Citera
2016-02-17, 11:49
Medlem
TheJewsLitTheFuses avatar
Jag tycker bara inte om 0.03. Trams och off-topic regeln.

5% utav allt jag säger är seriöst, 85% är pappa skämt och 10% är offensiva skämt som ändå är rätt smakfulla men allt blir alltid raderat. Hela den här sidan är tråkig. Vad är det för vits att prata med alla konstiga figurer på internet om man inte kan skämta med varandra? Vad fan gör ni här?
Citera
2016-02-17, 11:52
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJewsLitTheFuse
Jag tycker bara inte om 0.03. Trams och off-topic regeln.

5% utav allt jag säger är seriöst, 85% är pappa skämt och 10% är offensiva skämt som ändå är rätt smakfulla men allt blir alltid raderat. Hela den här sidan är tråkig. Vad är det för vits att prata med alla konstiga figurer på internet om man inte kan skämta med varandra? Vad fan gör ni här?

Tror du att samtalet skulle främjas av att 85% är trams och skämt? Skaffa en blogg fokuserad på vitsar.
Citera
2016-02-17, 12:10
Medlem
Mr.FFFFFFs avatar
Du skriver att det ska vara lustbetonat att surfa på flashback, har tanken slagit dig att alla inte delar denna uppfattningen?

Vill du läsa lustbetonade inlägg finns bättre lämpade subforum än juridik och medicin. Jag rekommenderar humorforumet för dig.
Citera
2016-02-17, 12:25
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discoHITLER
Tror knappast det bara är jag som känner ett närmast hat och avsky mot vissa subforum här på Flashback. Särskilt de "fiiina", som juridik, och kultuuuur (film), och ev medicin, fast där inne är de rätt coola faktiskt. Man slipper åtminstone varningar så fort man postar något.

I juridikforumet är varenda moderator helt hjärndöd, min åsikt. TOTALT humorbefriad, min åsikt. Jag GISSAR, vet ej, att de har något uppkört mellan skinkorna som de ej kan få ut och därför har blivit så bittra. Gud förbjude dig om du besöker dessa forum och inte till hör "eliten" AKA "the choosen one" Om du som lekman bara vill ställa en fråga eller skriva något lite roligt så kommer detta med 100% säkerhet resultera i antingen...;

1. Du får massorna efter dig! Du är en paria, du är obildad, du tycker inte som smurfarna där inne! Buuuh, idiot, hur kan du tycka sååå duuuhhh...

2. Du får en varning av, vilka jag tror samtliga är bögar och flator, moderatorerna.

Jag trodde Flashbacks moderatorer höll högre standard än så här! Stämningen går ned och man undviker aktivt vissa delar av forumet. Ska det behöva vara sånt jävla daltande och korrekt och juridiskt hela tiden. Och ni behöver för fan inte visa er "icke-verkliga makt" - era pissfjollor - genom att dela ut varningar hela tiden. Varför inte bara "let it slide" era humorbefriade nötter?

Ta nu inte bort denna tråden också idiot, för jag tror faktiskt att folk kan känna igen det här och ha synpunkter på vad jag skriver. Eller har det blivit kutym på Flashback att censurera när kritik riktas mot forumet. Va?

Mvh
En jävligt less Hitler

Efter att ha läst dina inlägg här har jag svårt att tro att du förmår skriva något humoristiskt.
Citera gärna något riktigt lustigt som du skrivit för att "lätta upp stämningen" och sedan blivit varnad för, så får vi se hur kul det är
Citera
2016-02-17, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Efter att ha läst dina inlägg här har jag svårt att tro att du förmår skriva något humoristiskt.
Citera gärna något riktigt lustigt som du skrivit för att "lätta upp stämningen" och sedan blivit varnad för, så får vi se hur kul det är
Men ditt jävla spån. Du kanske inte ska döma hunden efter vad den skrivit iaffekt de senaste typ halvdygnet. Jag pendlar i skärselden mellan at/insomnia/näringsbrist/starkt hat mot moderatorsvinen på Flash just nu. Ge mig en chans. Lovar att jag kan vara kul. Borde åtminstonde kunna vara det då jag har mer utbildning än 90% av er andra kretiner på detta forum gissar jag. Säger inget om EQ iofs.
Citera
2016-02-17, 12:34
Medlem
Mr.FFFFFFs avatar
Jag förstår att du vill läsa lättsamma och chill inlägg men då är varken juridik eller medicin lämpade forum. Lika mycket som man ska kunna skoja och chilla måste man också kunna ha seriösa diskussioner.
Citera
Tinuviels avatar

Moderatormeddelande

Postat av Tinuviel 2016-02-17, 12:38
Moderator
OT raderat.

TS vill diskutera om riktlinjerna i en rad subforum är för strikta och om en mer lättsam ton borde vara tillåten. Håll er till det. Tjafs er emellan och allmänna klagomål på moderatorer/moderering är OT. Tänk också på 0.06.

Varningar kommer nu att delas ut för fortsatt OT och urartar tråden igen är risken hög att den korgas.

// mod
2016-02-17, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.FFFFFF
Jag förstår att du vill läsa lättsamma och chill inlägg men då är varken juridik eller medicin lämpade forum. Lika mycket som man ska kunna skoja och chilla måste man också kunna ha seriösa diskussioner.
Absolut. Jag säger inte att jag vill Flash ska förvandlas till lekstuga med bara dravel, men det jag vill med denna tråden är att lyfta frågan VARFÖR DET MÅSTE VARA NOLLTOLLERANS på vissa ställen, medan andra kan det vara i det närmaste kaOz och ändå funka.

Hur ska vi göra för att fö högre i tak i Juridik ex. Som det är nu sätter jag inte min fot där. Det är klubben för inbördes beundran DELUXE. OCh jävlar vilka vidriga, hatiska, nedtryckande människor det finns där. Jag rekommenderar alla ett studiebesök. Se gärna närmare på eXtremo (med reservation för att jag stavat fel), tror jag han heter. Där har ni allt som är dåligt med Juridik - personifierat.

Borde Sverige satsa på nån KY kurs för "moderatorer" så de förbättrar sitt jobb, 1-2 år borde väl de mest torra humorbefriade människorna kunna stå ut...?

EDIT: eXtremo heter det lilla äcklet mycket riktigt. Mer osexig, osympatisk människa lär inte gå att hitta. För mig representerar han allt som är fel med Juridik. Förutom moderatorerna då förstås. Det är helt deras ansvar att sköta sitt jobb tillfredställande.
Senast redigerad av discoHITLER 2016-02-17 kl. 12:49.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in