2016-02-17, 12:30
Medlem
hashs avatar
SvS har gjort om sin webbsida idag, helt annan design som tyvärr inte tillåter flera enkelrader längre på samma kupong.
Påpekade detta idag och försökte även påverka SvS att införa samma möjligheter som man har på Stryk- och Europatipset, d v s att man skall kunna ladda upp en fil med alla rader man vill lämna in.

Bra om fler gnäller lite på SvS-chat, så kanske något händer
Citera
2016-02-17, 12:42
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash
SvS har gjort om sin webbsida idag, helt annan design som tyvärr inte tillåter flera enkelrader längre på samma kupong.
Påpekade detta idag och försökte även påverka SvS att införa samma möjligheter som man har på Stryk- och Europatipset, d v s att man skall kunna ladda upp en fil med alla rader man vill lämna in.

Bra om fler gnäller lite på SvS-chat, så kanske något händer

Den nya webbsidan har funnits i typ 2 månader. De hade plannerat att stänga den gamla för länge sen, men dröjde ut det i flera extra veckor för att försöka få över sina resterande bingospel till den nya, som fortfarande inte finns på den nya sidan...

Passande då jag tänkte mixtra lite med enkelrader idag.
Oh well, de kommer antagligen lägga till enkelrader "snart" (om några år). Det är ju ganska katastrofalt att inte ha den funktionen, speciellt till ET och ST.

Vart har SvS en chat btw?

EDIT: Det verkar som du fortfarande kan ladda upp filer med enkelrader märkte jag nu. Tryck Mer -> Externa systemspel. Det borde fortfarande finnas en funktionalitet direkt i kupongen som sjödjer enkelrader som den gamla.
Senast redigerad av pok? 2016-02-17 kl. 12:50.
Citera
2016-02-17, 12:58
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pok?
Vart har SvS en chat btw?

EDIT: Det verkar som du fortfarande kan ladda upp filer med enkelrader märkte jag nu. Tryck Mer -> Externa systemspel. Det borde fortfarande finnas en funktionalitet direkt i kupongen som sjödjer enkelrader som den gamla.

SvS-chat hittar du under länken på första sidan "Läs mer om allt nytt".

Jo, du kan fortfarande ladda upp filer för Stryk- och Europatipset, men jag hade hoppats även på att vi kan få det på Topptipset som SvS har vägrat implementera i alla år.

Som du säger, det saknas även enkelrader för Stryk- och Europatipset, vilket är synd.
Citera
2016-02-17, 17:33
Medlem
pok?s avatar
Skickade ett supportmail och klagade lite. Om tillräckligt många av oss gör det så borde det fixas snabbare. Nämn även att man borde kunna skicka in en fil med topptips-rader; finns ingen anledning till att det inte ska gå, och det är lätt att programmera då de redan har ett system för ST/ET.
Citera
2016-02-17, 17:47
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pok?
Skickade ett supportmail och klagade lite. Om tillräckligt många av oss gör det så borde det fixas snabbare. Nämn även att man borde kunna skicka in en fil med topptips-rader; finns ingen anledning till att det inte ska gå, och det är lätt att programmera då de redan har ett system för ST/ET.

Jag hitta ett annat inlägg i tråden Svenska spel, där man refererar till SvS forum.
Som jag förstår det så kommer det bli möjligt framöver att skicka in topptipset med en fil.

(FB) Svenska spel
Citera
2016-02-17, 20:16
Medlem
Germanofils avatar
M216
1. Roma -R.Madrid X2
2. Gent -Wolfsburg X2
3. Dortmund -Porto 1
4. Fiorentin-Tottenham 1X2
5. Midtjyll.-Manch.U X2
6. Sevilla -Molde 1
7. St.Etien.-Basel 1X2
8. Villarrea-Napoli 1X2
Citera
2016-02-17, 20:57
Medlem
Schopenhauers avatar
Mina rader:

M48
1. Roma -R.Madrid X2
2. Gent -Wolfsburg X2
3. Dortmund -Porto 1X
4. Fiorentin-Tottenham 1X2
5. Midtjyll.-Manch.U 2
6. Sevilla -Molde 1
7. St.Etien.-Basel 1
8. Villarrea-Napoli X2

Jag lär knappast bli rik om detta går in men det är ju kul också!

Lycka till ni som lirar!!
Citera
2016-02-18, 20:01
Medlem
Augsburg - Liverpool 2
Galatas. - Lazio 1x
Marseille - A.Bilbao 1x
Shakhtar - Schalke 1
Sion - Braga 12
Sp.Lissa. - B.Leverk 12
Sp.Prag - Krasnodar 1
Valencia - Rap.Wien 1x
Citera
2016-02-18, 20:27
Bannlyst
M16

Augsburg - Liverpool 12
Galatas. - Lazio 1
Marseille - A.Bilbao x2
Shakhtar - Schalke 1
Sion - Braga x2
Sp.Lissa. - B.Leverk 1
Sp.Prag - Krasnodar 1
Valencia - Rap.Wien 1x
Citera
2016-02-18, 20:48
Medlem
Fy fan va dåliga man united är
Citera
2016-02-18, 20:54
Medlem
Klarar inte ens ta med ett oavgjort resultat från ett Midtjylland vars säsong ej ens börjat. Hoppas Midtjylland nu slår ut united också, så dem förlorar chansen på cl nästa säsong.
Citera
2016-02-19, 18:29
Medlem
SaturdayLeys avatar
M144

1. Bordeaux -Nice 1x2
2. Cl.Brugge-Westerlo 1
3. Haag -Zwolle 1x
4. Bologna -Juventus 2
5. Partick -Aberdeen x2
6. Levante -Getafe 1x
7. Konyaspor-Sivasspor 1x