2016-02-15, 22:19
Medlem
Såg precis den tyska filmen Der Samurai. Vilken jävla åktur, intensiv, snygg och obehaglig! Rekommenderas till alla här i tråden som inte sett den ännu!
Citera
2016-02-15, 22:33
Medlem
GonerStoners avatar
Såg nyss Southbound och kan faktiskt rekommendera den till er som inte sett!

http://www.imdb.com/title/tt4935334/?ref_=nv_sr_1
Citera
2016-02-15, 22:42
Medlem
Marionettes avatar
Rekommenderar 'The Veil'. Första filmen på länge som var sevärd. Var väl uns sanning och verklighet blandat med fiktiv historia som gjorde det.
Citera
2016-02-15, 23:57
Medlem
FugitiveDucks avatar
Ehm, jag förespråkar aldrig piratkopiering, men nu kan jag fan inte hålla mig: Cabin Fever-remaken finns att ladda ner. Den enda anledningen till varför jag inte bryr mig är för att detta är en cynisk produktion som inte förtjänar ett enda öre.
Citera
2016-02-16, 08:48
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Gillar den en hel del jag med! Diggade karaktären Chema som fan.

Såg förövrigt Spoorloos tidigare idag som jag gillade. Nån som sett remaken med Jeff Bridges och ids lämna ett utlåtande?

Den funkar men framför allt ska du se tv-serien The missing med en briljant James Nesbit! Riktig nagelbitare!
Citera
2016-02-16, 13:21
Medlem
Kalender-mannens avatar
Någon här som har sett Hades (2014)? Den känns lite väl mycket Suspiria men det kan jag väl leva med bara det är smakfullt gjort.

Pretentiöst nonsens? Ja kanske men fotot och musiken i trailer fångade mig.
"A woman is caught in an endless dream where she has to cross the five rivers of Hades – each representing different stages of her relationship."

http://ihorror.com/what-in-the-hades-is-hades/
Citera
2016-02-16, 17:53
Medlem
Ska se den belgiska skräckfilmen Welp om en stund. Har inte sett nån trailer eller läst nå recensioner om den. Blir spännande!

http://www.imdb.com/title/tt3061836/
Citera
2016-02-16, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalender-mannen
Någon här som har sett Hades (2014)? Den känns lite väl mycket Suspiria men det kan jag väl leva med bara det är smakfullt gjort.

Pretentiöst nonsens? Ja kanske men fotot och musiken i trailer fångade mig.
"A woman is caught in an endless dream where she has to cross the five rivers of Hades – each representing different stages of her relationship."

http://ihorror.com/what-in-the-hades-is-hades/

Vet du om det går att se eller ladda hem nånstans?
Citera
2016-02-16, 20:10
Medlem
Dr.Feelgood.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Såg precis den tyska filmen Der Samurai. Vilken jävla åktur, intensiv, snygg och obehaglig! Rekommenderas till alla här i tråden som inte sett den ännu!

Jag fann den rätt ojämn och minns inte jättemycket utöver det snygga slutet med The Ark på soundtracket. Den tåls nog dock att se om
Citera
2016-02-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Feelgood.
Jag fann den rätt ojämn och minns inte jättemycket utöver det snygga slutet med The Ark på soundtracket. Den tåls nog dock att se om

Riktigt kul att dom var med på soundtracket! Filmen finns att köpa för 39kr på Discshop för tillfället!
Citera
2016-02-17, 02:07
Medlem
FugitiveDucks avatar
Fy faaaan! Eli Roth borde skämmas arslet av sig. Cabin Fever-remaken är - utan tvekan - den absolut sämsta nyinspelningen genom tiderna. Sämre än The Texas Chainsaw Massacre. Sämre än The Hills Have Eyes. Sämre än The Last House on the Left. Sämre än varenda-jävla-remake-som-existerar. Obegripligt dålig, alltså. Omänskligt kass. Alltså, fan i helvete, vilken jävla skitfilm. En amatörproduktion som får originalet att framstå som ett genuint mästerverk. Patetiskt.
Citera
2016-02-17, 11:54
Medlem
alwayslooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FugitiveDuck
Fy faaaan! Eli Roth borde skämmas arslet av sig. Cabin Fever-remaken är - utan tvekan - den absolut sämsta nyinspelningen genom tiderna. Sämre än The Texas Chainsaw Massacre. Sämre än The Hills Have Eyes. Sämre än The Last House on the Left. Sämre än varenda-jävla-remake-som-existerar. Obegripligt dålig, alltså. Omänskligt kass. Alltså, fan i helvete, vilken jävla skitfilm. En amatörproduktion som får originalet att framstå som ett genuint mästerverk. Patetiskt.

Sämre än remaken på Martyrs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in