2016-02-15, 19:29
  #1
Bannlyst
Otroligt att det redan är Fotens dag nu på Torsdag. Tiden går så fort. Hur tänker ni fira den?
Citera
2016-02-15, 19:34
  #2
Medlem
plastgubbens avatar
Genom att hata min vänsterfot som alltid.
Citera
2016-02-15, 19:35
  #3
Medlem
usb3s avatar
Visste inte att det var redan nu på torsdag, men blir väl ett varmt fotbad då.
Citera
2016-02-15, 19:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmlerskan
Otroligt att det redan är Fotens dag nu på Torsdag. Tiden går så fort. Hur tänker ni fira den?

Vi alla tänker det.. Men ingen säger det..
Citera
2016-02-15, 19:43
  #5
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ConGOAT
Vi alla tänker det.. Men ingen säger det..
Lite fakta: http://www.kabyssgrand.se/fotens-dag-15244397
Citera
2016-02-15, 19:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmlerskan
Lite fakta: http://www.kabyssgrand.se/fotens-dag-15244397

Säkert folk som bara såg ts och ska nu fira detta genom att exprimentera med sina flickvänner....

Edit: är ju en dag för allt. Idag var säkert dag för 200 saker.
Citera
2017-02-17, 13:50
  #7
Medlem
Lukta o smaka så klart
Citera
2017-02-17, 16:27
  #8
Medlem
vigillarfittas avatar
Jag kommer låta koka dom tills köttet nästan faller av benet. Sedan på med glace och sen indirekt grillning med äppelspån. Mums.
Vita kvinnors fötter har högst kvalitet. I 20-årsåldern är fötterna som bäst, sedan går det snabbt nedåt.

Närå, jag är bara en rysk agent som skämtar aprillo lite tidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in