2016-02-07, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djurdyrkare
Men ge dig nu för fan.
Skärp till dig lite, och tänk efter.
Hur hade du trott att barn blir till annars? Tror du att kvinnorna "släpper till" bara för att bli gravida?
Tjejer är MINST lika kåta som män, vi är också människor vet du.

Bara det att många tjejer leker präktiga och låtsas som att de inte vill ligga. Vet du varför?
Jo, för att vi stämplas som horor/slynor annars! Hur ska ni ha det egentligen?

Det är förstås individuellt, det där. De enda gångerna mina barns mor tog initiativet till sex (utom möjligen under den inledande, allra mest intensiva, förälskelsen) var när hon uttryckligen ville bli gravid. Det var ju en ovan omställning efter 7 år, men varade inte så länge eftersom "det tog" ganska fort. Därefter fullständig torka (från hennes sida) tills det var dags för nästa. Min nuvarande kvinna är dock helt omättlig (och visar det), vilket å andra sidan kan vara svårt att leva upp till emellanåt.

Jag tror att avundsjuka kvinnor är nog så bra på att stämpla sina medsystrar som horor ifall de sistnämnda öppet visar sig sexsugna (och kanske ffa är mer lyckosamma i sin jakt) än de som sprider ryktena.
Citera
2016-02-07, 00:17
Medlem
goo42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ung-man
En myt som mannen skapat kanske?

Okey, i porr så är kvinnan jättekåt och allt detta men som vi vet är det bara fejk med porr. Det är pengar som lockar säger man och att tjejerna beskrivs som kåta slynor är bara reklam skapad av och för män. Kvinnor har väl inte mycket att säga till om i porrindustrin?

Frågan var vart man hittar kåta kvinnor på riktigt?
De finns massor med kåta tjejer/fruntimmer. Eftersom du frågar och verkar inte träffat någon så kan jag tala om att en del är precis lika "dåliga" som vi män. Har träffat ett flertal som njuter av sex i olika former och som är underbara för en kåt man som mig. Trixet är ofta att man i början måste vara självsäker, en gentleman för att sedan kunna förföra dem. Ibland har jag inte tid med det och träffar någon betaldam som jag fattat tycke för. Tid är pengar i min värld och pengar har jag, tiden styr jag mindre över...
Citera
2016-02-07, 08:16
Medlem
DixieDs avatar
Jag är kåt på min kille hela tiden. Efter 7 år vill jag fortfarande knulla honom så att hela sängen går sönder.

Älskar att knulla honom och suga av honom.
Hade jag fått välja så hade vi bara hagt sex varenda dag och 3 gånger per dag.
Jag vill bara knulla honom så jävla hårt hela tiden. Kan sitta på jobbet ibland och tänka på hur jag ska knulla honom.

Sex är skönt med honom och det är verkligen det bästa i livet
Citera
2016-02-07, 08:27
Medlem
empoisonnes avatar
Oh, yes! Visst finns det kåta kvinnor.
Citera
2016-02-08, 22:26
Medlem
BigIvars avatar
Kvinnor är minst lika kåta som män, men de fungerar kanske lite annorlunda. Om jag gör en liknelse med att skaka ut ketchup ur en glasflaska så förstår nog många vad jag menar.

Man skakar och skakar utan att det händer så speciellt mycket. Men så plötsligt släpper det och då djävlar!
Citera
2016-02-08, 22:31
Medlem
jodå. vi är kåta. känner några som har kommit till klimakteriet o blivit ännu kåtare nu när de slipper fundera över graviditeter och inte behöver äta p-piller som ofta tyvärr tar bort sexlust (otroligt vanlig biverkning).
Citera
2016-02-08, 22:47
Medlem
storpungens avatar
Ungefär 3% är nymfomaner. Dom allra flesta är väl halvkåta/halvfrigida och sedan kommer 3% som är frigida. Normalfördelningskurvan.

Sedan så är kvinnor mer selektiva än män. Och fungerar annorlunda sexuellt.
Senast redigerad av storpungen 2016-02-08 kl. 22:55.
Citera
2016-02-08, 22:50
Medlem
Jag tror det är svårare för killar att inte gilla sex än det är för tjejer. För killar är det väl oftast coolt att vara "bock" men hur coolt är det för en tjej att vara slampa?
Så tror det är vanligare att tro att tjejer är mindre kåta än män.

Kan hur som helst intyga att detta är fel. Alla tjejer jag vet vill ha mer sex, lika mycket som jag. Helst några gånger per dag, sju dagar i veckan.
Ungefär som med rökning.
Morgonsex, förmiddagssex, lunchsex, eftermiddagssex, före middagen och efter middagen och sedan några gånger innan läggdags, gärna en gång mellan läggdags och morgonsex.
Man bara går och går, som en duracellkanin ungefär.
Men det är väl inget man skyltar med, då man jäkligt lätt blir stämplad som slampa.

Så bästa tipset, "skaffa" flickvän eller KK. Det är ju en bra idé att prata sex med den man är intresserad av, ta det försiktigt med detta samtal till en början men sen kan man komma djupare in på det så vet man på ett ungefär om man är på lika termer med vad/hur mycket man gillar eller inte gillar, och är man så himla intresserad av sex att man klassar det som en av livets finare råvaror, får man kanske fundera på att leta vidare.
Det finns minst en för oss alla, men med tanke på jordens befolkning så kan inte alla ha turen att hitta varandra!

Folk som säger att sex inte är viktigt i förhållande, har fel. Enligt mig.
Det är viktigt för de som inte vill ha det och de som vill ha det.
Citera
2016-02-15, 16:49
Medlem
DixieD, Tjuvhedern och Nosaint. Skulle vilja träffa er alla...
Bra skrivet tjejer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in