2016-02-05, 11:13
Bannlyst
En myt som mannen skapat kanske?

Okey, i porr så är kvinnan jättekåt och allt detta men som vi vet är det bara fejk med porr. Det är pengar som lockar säger man och att tjejerna beskrivs som kåta slynor är bara reklam skapad av och för män. Kvinnor har väl inte mycket att säga till om i porrindustrin?

Frågan var vart man hittar kåta kvinnor på riktigt?
Citera
2016-02-05, 11:15
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ung-man

Okey, i porr så är kvinnan jättekåt och allt detta men som vi vet är det bara fejk med porr. Det är pengar som lockar säger man och att tjejerna beskrivs som kåta slynor är bara reklam skapad av och för män. Kvinnor har väl inte mycket att säga till om i porrindustrin?

Det är klart att det finns. Fenomenet med de flesta svenska tjejerna som är riktigt kåta är att de är rädda att bli stämplade som slynor. Därför åker dessa tjejerna söderut på knullresor och släpper loss helt. Svenska tjejer utomlands är riktiga slynor. Åk till Magaluf, Aiga Napa, Rhodos, Sunny Beach, Kos, överallt kommer du hitta svenska kåta tjejer.
Citera
2016-02-05, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Det är klart att det finns. Fenomenet med de flesta svenska tjejerna som är riktigt kåta är att de är rädda att bli stämplade som slynor. Därför åker dessa tjejerna söderut på knullresor och släpper loss helt. Svenska tjejer utomlands är riktiga slynor. Åk till Magaluf, Aiga Napa, Rhodos, Sunny Beach, Kos, överallt kommer du hitta svenska kåta tjejer.
Haha och så får de se en tråkig svensk kille där när de är ute efter exotiska män.
Citera
2016-02-05, 11:21
Medlem
PolitisktKlarsynts avatar
Citat:

Överallt.

Kvinnor är som lås. Man måste använda rätt nyckel, och vrida den åt rätt håll, för låset att öppnas så man blir insläppt.
Citera
2016-02-05, 11:25
Medlem
Är det bara jag eller har det inte blivit otroligt vanligt med dessa trådar på sistone?

Ja, det finns, och de finns överallt. Idiot.
Citera
2016-02-05, 11:32
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Haha och så får de se en tråkig svensk kille där när de är ute efter exotiska män.

Inte nödvändigtvis. Det beror också vart man reser.
Turkarna brukar charma våra svenska flickor ordentligt. Men spanjorerna är inte riktigt lika bra på det.
Dessutom undgår damerna att få stämpel som slyna om dem ligger med killar som inte är från samma stad.

Jobbade för Apollo en gång i tiden, ca 7 år sedan. Jag såg ofta hur våra resenärer låg runt och slynade till det. Såg vissa tjejer som gick hem med 2-3 olika killar per kväll. Norskorna och svenskorna var värst.
Citera
2016-02-05, 11:45
Medlem
Katzyns avatar
Citat:

Det här tycks vara ett vanligt missförstånd bland bittra svenska män utan resvana.

Turister svinar, i synnerhet på partyorterna, men huvudsakligen med varandra. Kan väl hända att en och annan lokal får doppa med, men det mesta av knullandet på partyorterna är turister med turister.
Citera
2016-02-05, 11:57
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Det här tycks vara ett vanligt missförstånd bland bittra svenska män utan resvana.

Turister svinar, i synnerhet på partyorterna, men huvudsakligen med varandra. Kan väl hända att en och annan lokal får doppa med, men det mesta av knullandet på partyorterna är turister med turister.

Precis.
Dock är det nog vanligare att tjejer beblandar sig med de lokala snarare än killarna. Det handlar inte om att killarna inte vill, men att de lokala tjejerna oftast är lite svårare.
Citera
2016-02-05, 12:14
Medlem
laliga06s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Inte nödvändigtvis. Det beror också vart man reser.
Turkarna brukar charma våra svenska flickor ordentligt. Men spanjorerna är inte riktigt lika bra på det.
Dessutom undgår damerna att få stämpel som slyna om dem ligger med killar som inte är från samma stad.

Jobbade för Apollo en gång i tiden, ca 7 år sedan. Jag såg ofta hur våra resenärer låg runt och slynade till det. Såg vissa tjejer som gick hem med 2-3 olika killar per kväll. Norskorna och svenskorna var värst.

Har också jobbat charter några somrar och dom är riktigt slyniga utomlands de är underbart! Precis som du säger är norskor och svenskar värst! Dom ligger med minst 7 nya på en vecka oftast fler
Citera
2016-02-05, 12:42
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laliga06
Har också jobbat charter några somrar och dom är riktigt slyniga utomlands de är underbart! Precis som du säger är norskor och svenskar värst! Dom ligger med minst 7 nya på en vecka oftast fler

Ja precis.
Då antar jag att du, precis som jag inte har något emot deras beteende när vi själva kan gagna på det?
Citera
2016-02-05, 12:53
Medlem
Djurdyrkares avatar
Citat:

Men ge dig nu för fan.
Skärp till dig lite, och tänk efter.
Hur hade du trott att barn blir till annars? Tror du att kvinnorna "släpper till" bara för att bli gravida?
Tjejer är MINST lika kåta som män, vi är också människor vet du.
Bara det att många tjejer leker präktiga och låtsas som att de inte vill ligga. Vet du varför?
Jo, för att vi stämplas som horor/slynor annars! Hur ska ni ha det egentligen?
Citera
2016-02-05, 13:13
Medlem
Tjuvhederns avatar
Hahaha, killar som tror att tjejer inte är kåta... Jag gissar att trådstartaren är ganska ung.

Det räcker att höja blicken en bit, till ovanför 23-årsstrecket (generaliserar, finns såklart undantag)... När tjejer slutar bry sig om att uppfattas som horor. Tanken att uppfattas som hora är en tanke jag själv inte tänkt på åtskilliga år, antagligen decennier. Men jag kan bekräfta att den fanns när man var i tonåren (fick i och för sig sällan ligga i tonåren eller ville inte med de som visade intresse, så risken för att vara hora var inte direkt konkret. Fast ändå nåt som man förhöll sig till).

Dessutom kan jag avslöja att sexlusten blev svårartat värre strax efter 30 års ålder. Då var det inte mycket annat jag kunde tänka på än hur jag skulle få stock. OBS hade inget med önskan om att skaffa barn att göra, hade dock svårt att få nog och stilla min sexuella aptit. Detta har dessutom hållit i sig. Är nu kvinna och strax över 40.

En ytterligare faktor som spär på lusten är att man inte har en massa kroppsnojor när man blir äldre. Mitt tips till unga killar som vill ligga med unga tjejer, beröm dem, säg att deras fitta är den finaste ni sett så kanske hon vågar slappna av och lita på det och bejaka sin lust... Håll inte på och klaga och gnäll om hon inte rakat sig på tre dar (det är fan ett heltidsjobb att hålla efter kroppsbehåring, om ni inte visste det). Visa uppskattning, visa att ni älskar hennes mage och höfter, avguda minsta lilla stön, bygg upp förtroende. Då ska ni få se på fan, I promise.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in