Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-02-13, 15:29
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Ganska säkert en mamma som inte sett eller brytt sig om den skyltning som brukar finnas inne på busfabriker av detta slag att en vuxen måste vara med barnen. Hon har säkert blivit lämnad av sitt ex och ungen har säkert hört pappan säga att han inte vill ha nåt drama. Ingen anledning att spekulera i om hudfärg hit eller dit. Det enda jag kan säga är att hon med stor sannolikhet har en blaffatatuering på underarmen precis som de flesta i ett minst tioårigt TV3-program har.

Är det en svensk så 100% en trivas i svanken....trampstamp.
Citera
2016-02-13, 15:32
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
På de pixlade bilder Aftonbladet publicerar ser det ut som en negermamma. I alla fall ser hon inte ut som en svensk mamma.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22253288.ab

Ja faktiskt.
Men ungen ser ljusare ut.
Vi kanske kan konstatera att det inte är en svensk lattemorsa utan en mulattemorsa.
Citera
2016-02-13, 15:39
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Med serbiska släktingar på fejjan...
OK. Balkan-trash mao.

Jävligt BT:it beteende faktiskt.
Citera
2016-02-13, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Har nu läst FUP'en som länkades förut och det låter som att ungarna är lika jävliga som deras mor. Nu är dom ju just barn, så det är förmodligen mammans fel att dom beter sig som dom gör.

Men seriöst, enligt förhöret med BO hade ungarna först lovat att ringa sin mamma, och sedan fortsatt leka. Nästa gång SPRUNGIT IVÄG när BO försöker få dom att sätta sig vid ingången? Inte konstigt att MGM sa att barnen hade "behandlats illa i skolan", ungarna verkar ju för jävliga att hantera och ha noll respekt för vuxna.

Ganska intressant fall överlag. Också lustigt att MGM står med en LV-väska ala 20000kr över axeln när hon dödshotar och misshandlar BO över 240 spänn.
Hört talas om kopior WT älskar det.
Citera
2016-02-13, 15:43
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SergeantPrepper
Ja faktiskt.
Men ungen ser ljusare ut.
Vi kanske kan konstatera att det inte är en svensk lattemorsa utan en mulattemorsa.
Mulattemorsa!!! 😊. Fantastiskt ord som jag kommer att lägga på minnet.

OnT.

Är det alltså en serbisk kvinna,som gift sig med en svensk,och därmed har ett svenskt efternamn? Detta är spekulationer
Citera
2016-02-13, 15:47
Medlem
TokfullSnubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollreg
Vad har hennes efternamn med saken att göra? Menar du att namnet gör henne svensk trots att generna säger att hon är utomeurope?

Du citerade mig utan att ta hänsyn till vad jag citerade.
Det är dom unga männen som kommer in som blir Sveriges stora problem

Jag menar att hon inte är en man som han innan mig refererade till och att hon förmodligen är gift med en svensk man.
Citera
2016-02-13, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozznujen
Är det alltså en serbisk kvinna,som gift sig med en svensk,och därmed har ett svenskt efternamn? Detta är spekulationer

Knappast. Hon är med största sannolikhet född med sitt efternamn, dotter till ett pursvenskt par med samma efternamn.
Citera
2016-02-13, 16:03
Medlem
FruWinballes avatar
Hon är säkert en "resande" =tattare.
Citera
2016-02-13, 16:03
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Knappast. Hon är med största sannolikhet född med sitt efternamn, dotter till ett pursvenskt par med samma efternamn.
Vad som något råddar till slutsatserna är att det finns en idag ogift kvinna i samma generation som det pursvenska paret som har ett tilltalsnamn i italiensk namnform.
Citera
2016-02-13, 16:04
Medlem
Citat:
Mamman grek-cypriot. Gift sig till efternamnet som dottern fick, därefter skild från denna svensk.

Här hittar man GMs syster, och dessutom den grek hon gift sig med.

http://www.ikaros.net/images/user/ikaros_personal.pdf

GMs mamma uppger på sin Facebook att hon är anställd i samma företag.
Senast redigerad av boboboxbox 2016-02-13 kl. 16:14.
Citera
2016-02-13, 16:05
Medlem
Citat:
Wow, det kunde bli sjukare i den här tråden ändå. Fantastiskt. Vad grundar du det på att det skulle vara mer sannolikt när det är bevisat att det inte finns en chans att det skulle vara så?
Citera
2016-02-13, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Här har ni hennes facebook:

https://www.facebook.com/alexia.jormander?fref=ufi&rc=p

Hon ser knappast "svensk svensk" ut...

Hade hon varit vit hade jag nog definitivt sagt WT.

När jag såg det först trodde jag bannemig att det var Pascalidou som varit i farten. Men man undrar om morsan tycker det är en merit att valsa runt i medvetandet. Hennes Facebook är fortfarande kvar. Undrar vad hennes kompisar och umgänge tänker. De kollar nog inte Flashback i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in