2014-03-18, 19:29
Medlem
Rättegång
Citera
2014-03-18, 22:12
Medlem
Kvartssamtal, Tandläkaren och Äldreboende är dom underligaste ställen jag befunnit mig på cb påverkad.
Citera
2016-02-12, 22:58
Medlem
Robotboyoos avatar
buuumpp!
var sjukt stenad när jag skulle hälsa på min mormor på sjukhuset efter hon hade fått en stroke. tror det var en av de lägsta punkterna i mitt liv för att vara ärlig.
Citera
2016-02-12, 23:03
Medlem
StonedMonkeys avatar
Polisförhör angående ett innehav som dom dock inte kunde koppla direkt till mig så slapp prov och klarade mig helt
Citera
2016-02-12, 23:47
Medlem
Puffpazzs avatar
Förhör.
Citera
2016-02-13, 09:41
Medlem
tsaren2s avatar
Vi brukade ockupera en potatiskällare under vintern för att hålla oss varma, medans vi rökte givetvis, det hela tog dock slut när en arg bonde knackar på och undrar vad fan vi gör i den gode bondens potatiskällare. Stenade som vi var så misslyckas bortförklaringen då jag säger att vi bara frös men min vän säger att det är hans pappas källare, vilket ägaren, bonden det vill säga genomskådar tämligen enkelt. Bonden skriker då med sitt grisrosa ansikte "UT ERA JÄVLA SKITUNGAR" Väl ute så kutar vi för kung och fosterland. Ah minnen
Citera
2016-02-13, 09:52
Medlem
Bredvid en korsning i centrala göteborg, ca 100 meter ifrån en natt klubb som hade 3 poliser ståendes utanför.

har en känning som rökte dagarna i enda, han var ofta bäng på familje middagarna vilket inte är så speciellt, förutom att hans mor och far är båda poliser
tog många år innan dom kom på honom haha !
Citera
2016-02-13, 10:08
Medlem
Redlinezs avatar
Rättegångar, Polis förhör osv
Jag är ofta stenad vart jag än går
Citera
2016-02-13, 12:04
Medlem
En polare fick diarréattack ca 50% in i spliffen och skulle 15 min senare gå hem till flickvännen i ca 10 minusgrader.
Frustrationen var maximal, han kastade iväg kalsongerna i en buske och knallade sedan hem till tjejen svärandes med byxorna vid knäna för att undvika att få dom nerbajsade...
Citera
2016-02-13, 12:21
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedensmoker
En polare fick diarréattack ca 50% in i spliffen och skulle 15 min senare gå hem till flickvännen i ca 10 minusgrader.
Frustrationen var maximal, han kastade iväg kalsongerna i en buske och knallade sedan hem till tjejen svärandes med byxorna vid knäna för att undvika att få dom nerbajsade...

Plötsligt händer det
Citera
2016-02-13, 14:55
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedensmoker
Hahaha fyfan vad nice!
Citera
2016-02-13, 15:45
Medlem
Cosmouses avatar
Har varit väldigt säker med mitt bruk, men två ställen som jag nog tycker är klassat som konstigt är när jag och en annan kompis rökte och blev bänga på en kyrkogård (Inget jag är stolt över).

Sen den andre gången var innan hemfärd i Amsterdam. Jag och flickvännen tog oss en stadig bara en timme innan avfärd. Fan vad man förlorade pengar på munchies på flygplanet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in