Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-02-13, 08:52
Medlem
b00b00s avatar
Många som raljerar över etnicitet här.
Oavsett vad detta är för en människa så är det smuts vi pratar om. Smuts som borde anmälas till socialtjänsten. Uppenbarligen inte kapabel att inneha barn.
Citera
2016-02-13, 09:05
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pisseman
Å andra sidan så går det inte ta dit civiliserade barn då det är så stökigt. Mina barn går bara numera på lekland på semestern då det är lite folk. Efter att dw hoppats på blivit nedknuffade och slagna på lekland så vill de inte gå på dem om det är mycket folk.
Precis! Håller med om allt här.

Kommer ihåg när jag i juletider för ett par månader sen var på ett sådant här ställe. Jag slutar tidigt på fredagar,så jag passade på att ta dottern till ett lekland. Kom dit ca. kl 13.00,och det var helt fantastiskt. Det var typ 3 andra barn där,och alla hade föräldrar som var med och passade på att allt gick rätt till. Efter ett par timmar,så började leklandet att fyllas på med födelsedagsfirande barn,och då var det bara födelsedagsbarnets föräldrar som var där,som skulle ha koll på 10-15 st barn. Anslår att 50% av alla barn var av utländsk härkomst. Såg dock inte till så många utländska föräldrar,då de ofta anser att badhuspersonal,leklandspersonal och liknande skall ta hand om deras ligister.

Efter ett par insidenter då jag fick tillrättavisa ett par muhammedaner,så gav jag upp och lämnade kaoset,när min dotter fortfarande var vid liv.

Svor att jag aldrig skulle uppsöka ett liknande ställe,när det kan antas vara en populär dag att besöka ett sådant.
Citera
2016-02-13, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozznujen
Precis! Håller med om allt här.

Kommer ihåg när jag i juletider för ett par månader sen var på ett sådant här ställe. Jag slutar tidigt på fredagar,så jag passade på att ta dottern till ett lekland. Kom dit ca. kl 13.00,och det var helt fantastiskt. Det var typ 3 andra barn där,och alla hade föräldrar som var med och passade på att allt gick rätt till. Efter ett par timmar,så började leklandet att fyllas på med födelsedagsfirande barn,och då var det bara födelsedagsbarnets föräldrar som var där,som skulle ha koll på 10-15 st barn. Anslår att 50% av alla barn var av utländsk härkomst. Såg dock inte till så många utländska föräldrar,då de ofta anser att badhuspersonal,leklandspersonal och liknande skall ta hand om deras ligister.

Efter ett par insidenter då jag fick tillrättavisa ett par muhammedaner,så gav jag upp och lämnade kaoset,när min dotter fortfarande var vid liv.

Svor att jag aldrig skulle uppsöka ett liknande ställe,när det kan antas vara en populär dag att besöka ett sådant.

Kan bara hålla med. Vilka svenska familjer vågar gå på lekland och badhus idag? Araber och negrer har tagit över medans personalen inte vågar ingripa. Morsan på Busfabriken är alla gånger invällare. På pixelbilderna ser hon ut som en mulatt eller mörk arab. Måtte etniciteten komma fram snart.
Citera
2016-02-13, 09:11
Medlem
Sameshs avatar
Klassisk fall av WT kvinna som inte bryr sig om sina egna barn och förväntar sig att andra ska sköta hennes jobb. Hoppas på hårt straff!
Citera
2016-02-13, 09:18
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Klassisk fall av WT kvinna som inte bryr sig om sina egna barn och förväntar sig att andra ska sköta hennes jobb. Hoppas på hårt straff!
Kan ju inte helt uteluta att det är en BT kvinna heller då...
Citera
2016-02-13, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Men är det OS i efterblivenhet här? Ladda ner bilderna och zooma in - ungen är blond med ljus hy. Slutsatser på det? Jämför hudfärgen på mammans hand med kassapersonalens. Titta på kläderna - skinnjacka, grå kjol och svart korgväska.

Allting här pekar på en etnisk svensk kvinna - det står glasklart för alla som inte är förblindade av sitt hat mot människor med mörkare hy.

http://i.imgur.com/pAGTLqH.png

Inte för att det är så väsentlgit, men tycker fan itne ugnen ser vithyad ut?
Citera
2016-02-13, 09:26
Medlem
Flashshits avatar
Om bara otyget med att pixla dylika bilder och situationer försvann så skulle också sånt här dravel i trådar försvinna.

Visa övervakningsbilder opixlat på sådana här idioter oavsett etnicitet, sluta upp att skydda brottslingar!!
Citera
2016-02-13, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spaxx

Inte för att det är så väsentlgit, men tycker fan itne ugnen ser vithyad ut?

Nej, han ser ut att ha ljusbrun hy. Kan vara somalie.
Citera
2016-02-13, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback

Nej. Varför tror du ens att barnet i bilden har någon koppling till kvinnan?
Citera
2016-02-13, 09:46
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback

är det önsketänkade att det ska vara en nysvensk eller?
spelar väl för fan ingen roll vilken nationalitet/ursprung kvinnan har,
hon beter sig som en pundare/alkoholist, stackars ungar.

Att en av barnen också säger åt mamman tyder på att det är vanligt förekommande fenomen att mamman spårar ur. så sätter en liten slant på att vi snackar om en person med beroendebeteende.
Citera
2016-02-13, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spaxx

Barnet längst till höger ser ut att tillhöra mamman, samma hårfärg och ton i hyn. Barnet bakom ser ut att vara etnisk svensk/nordisk så det är säkert hennes barns kompis.
Citera
2016-02-13, 09:54
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
är det önsketänkade att det ska vara en nysvensk eller?
spelar väl för fan ingen roll vilken nationalitet/ursprung kvinnan har,
hon beter sig som en pundare/alkoholist, stackars ungar.

Att en av barnen också säger åt mamman tyder på att det är vanligt förekommande fenomen att mamman spårar ur. så sätter en liten slant på att vi snackar om en person med beroendebeteende.
När skall ni sluta med mantrat "hudfärg spelar ingen roll". När allt jävelskap som sker,utförs av människor med en mörk hudfärg,så tycker jag att detta är relevant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in