Citat:
Ursprungligen postat av
Pisseman
Å andra sidan så går det inte ta dit civiliserade barn då det är så stökigt. Mina barn går bara numera på lekland på semestern då det är lite folk. Efter att dw hoppats på blivit nedknuffade och slagna på lekland så vill de inte gå på dem om det är mycket folk.
Precis! Håller med om allt här.
Kommer ihåg när jag i juletider för ett par månader sen var på ett sådant här ställe. Jag slutar tidigt på fredagar,så jag passade på att ta dottern till ett lekland. Kom dit ca. kl 13.00,och det var helt fantastiskt. Det var typ 3 andra barn där,och alla hade föräldrar som var med och passade på att allt gick rätt till. Efter ett par timmar,så började leklandet att fyllas på med födelsedagsfirande barn,och då var det bara födelsedagsbarnets föräldrar som var där,som skulle ha koll på 10-15 st barn. Anslår att 50% av alla barn var av utländsk härkomst. Såg dock inte till så många utländska föräldrar,då de ofta anser att badhuspersonal,leklandspersonal och liknande skall ta hand om deras ligister.
Efter ett par insidenter då jag fick tillrättavisa ett par muhammedaner,så gav jag upp och lämnade kaoset,när min dotter fortfarande var vid liv.
Svor att jag aldrig skulle uppsöka ett liknande ställe,när det kan antas vara en populär dag att besöka ett sådant.